Originally posted by Krampus
View Post
BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Paljon oot ajanut , mikä kokemus ? Käytitkö missään ennen asennusta tsekattavana tasapainotusta? Niin paljon puhetta kun porukka lobbaa sitä mitä itteltä löytyy pellin alta ja haukkuu muita
Hintaeroa on kuitenkin aina sieltä 800€-4k€
Ajossa
E36 320 coupé
E91 335i, manuaali.
-
Originally posted by Krister View PostOnko sinulla kiina 19T:t vai jotkut muut?
Muilla kokemuksia kiina 17T / 19T ahtimista? Osalla ilmeisesti kestäneet melko hyvin, osalla ei.
Mulla oli fin turbon ahtimet joihin laitettiin 19T tyyppiset kompurat. Ne oli td04 keskiöillä ja ovat nyt pari vuotta kestäneet hyvin. Taisivat olla ensimmäiset Suomessa tehdyt vastaavat. Niillä penkitin 560 hv 770nm takapyöriltä, noin 27psi ahdoilla. Edelleen toimivat moitteetta uudella omistajalla.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
No niin ,nyt on suuttimien hinnat kohdallaan. Suomesta alkaen about 375€ ja norkku euroopan maista 300€ nurkilla/kpl.
BMW otti jenkeissä N54 suuttimista takaisinkutsuissa takkiin aikoinaan vahvasti. Euroopassa nothing.
Nyt maksetaan siitä hinta,eli ei näitä vanhoja ongelmapesäkkeitä kannattais enää pitää ajossa.
Mut romutuspalkkio ei kyllä ihan kata silti vielä.
Index 1 rules
BMW 335i E90 -07
Comment
-
Joo, kyllä vituttaa kun ei ehtiny niihin halpoihin suuttimiin.
Alkaa jo melkein kiinnostamaan kiinan "rempatut" suuttimet..BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
Ei kannata rempatut suuttimet. Mulle tuli ihan Suomesta Bemariosista tälläiset takuukorjatut käytetyt muuta vuosi sitten, nyt jo 3 niistä hajonnut. Kesti just sen puolenvuoden takuun ja sit rupes hajoamaan. Meinasin koko koneen harjoittaa kun oli yön aikana kussut sylinterin täyteen bensaa. Onneksi arvasin missä vika kun käynnistin ja kävi vaan 5 pytyllä. On kyllä järjettömissä hinnoissa nykyään noi uudet.Originally posted by Georgios Terziakis View PostJoo, kyllä vituttaa kun ei ehtiny niihin halpoihin suuttimiin.
Alkaa jo melkein kiinnostamaan kiinan "rempatut" suuttimet..Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
Jos tarvetta niin avatkaa uusi topikki aiheelle. Täällä Tonni paukkuu.Fiat Punto 1.2 Dynamic '05
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment

Comment