e91 ja frm ongelmat
moro! oiskohan jollain ideoita😅 koodailin ncs expertillä parijuttua frm moduuliin ja senjälkeen pistin valot päälle, jonkuaikaa palo ja sitte yhtäkkiä alko oikeanpuolen parkki välkkymään ja sitte sippas kokonaan, sekä uloimmat takavalot sammu😅 resettasin tool32:sella shortcircuit laskurin( parkin laskuri oli pelkästään täynnä), mutta ei syty vieläkään. ostin sitte uuen frmboxin, iskin kiinni mutta vieläkään ei parkki taikka takavalot syty. En vielä koodannu autoon joten vieläköse siitä on kiinni? vai pitäskösen palaa ilman koodausta🤔 sulakkeet oon kanssa tonkinu vaan ehjiä oli sekä vikäkoodit nollasin vielä kertaalleen.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nyt on homma korjattu, vaikka ei ollut nyt kyse ihan tavallisesta tapauksesta.
Leave a comment:
-
Mä pistin aamupäivällä tämmöiset "tonget" tilaukseen.
Itselläni ei oo noille näillä näkymin muuten paljon käyttöä, mutta perheessä noille löytyy muuta käyttöä mm. veneen sähköjen uusimisessa.
Leave a comment:
-
Budjettiratkaisuna onnistui tälläisellä https://www.motonet.fi/fi/tuote/7002...uristustyokaluOriginally posted by Silmaauki View PostMinkälainen puristustyökalu, tuon kaapelipätkän liittämiseen tarvitaan?
Tosin aika paljon sai moukaroida, joten jokin kunnon työkalu lienee parempi jos saatavilla
Leave a comment:
-
Esim tälläisillä pihdeillä olisi puristanut liittimen, jos olisi ollut käsillä, kun tuli vaihdettua se johto.Originally posted by Silmaauki View PostMinkälainen puristustyökalu, tuon kaapelipätkän liittämiseen tarvitaan?
Veljen 335 laakista ja vainaa bensa-aseman pihalle, kuskin puolelta maakaapeli hapettunut poikki, uusi tilalle niin taas pelasOriginally posted by E39-530A View PostOn näissä ollut jonkun verran ongelmaa myös moottorin maakaaplin kiinnityksen kanssa. Minulla oli E90:ssä (325iA, N52B25) moottorin maakaapeli melkein irti. Ensin alkoi kuulua hurinaa tai sirinää radion taustalla, sitten puhallus alkoi sekoilemaan, lopuksi alkoi pätkimään konetta vauhdistakin ja samalla tuli vikavalo.
Leave a comment:
Leave a comment: