Originally posted by Silmaauki
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kai mulla on E92 konepellissä eriste, vai muistanko väärin. :think En nyt just pysty tsekkaan, mutta kuvittelisin että on.
-
Sen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
Leave a comment:
-
kiitos löytyOriginally posted by Silmaauki View PostOletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
https://www.btcf.fi/forum/showthread...ghlight=Newtis
Leave a comment:
-
Oletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
Leave a comment:
-
e91 dampperin momentti
en löytänyt searcilla mistä näkyisi kiristys momentteja.dampperin vaihto edessä niin siihen olisin tarvinnut kiristys momentin.
auto e91 318d
Leave a comment:
-
Mulla oli itseasiassa vuosisitte samallaista välkytystä, ccc oli paskana. kunnostettu tilalle ja koodaus perään niin jo pelas taas.Originally posted by Georgios Terziakis View PostNyttemmin ei enää reteot tee muuta kun väläyttää näyttöä muutaman minuutin välein.
Korjausohjeita löydetty netistä ja videoo youtubesta. Kunhan talviriehat vkonloppuisin on ohi, niin sitten reteoitten kimppuun. Kirjottelen sitten että miten kävi.
Leave a comment:
-
Nyttemmin ei enää reteot tee muuta kun väläyttää näyttöä muutaman minuutin välein.Originally posted by Georgios Terziakis View PostTänään vihdoinkin sain auton talliin ja katoin kaikki sulakkeet, ehjiä.
N. -10c asteessa reteot toimii, mut jos ajan lähikauppaan (3km), niin kaupasta kotiin lähtiessä ei enää toimi, vaan jää buuttailemaan.
Tällä vkolla kun ollut -5C - +2C, niin ei ole lähtenyt kertaakaan päälle, vaan jää buuttailemaan.
Vikakoodit luin, ei mitään.
Notta, etinkö uuden soittimen jostakin, vai onko joku joka osais noita korjailla?
Korjausohjeita löydetty netistä ja videoo youtubesta. Kunhan talviriehat vkonloppuisin on ohi, niin sitten reteoitten kimppuun. Kirjottelen sitten että miten kävi.
Leave a comment:
-
nyt tutkittu lisää, testasin laturilla parkkipolttimon ledin, hyvin toimi. Parkille tulee 11.52 volttia. löin ledin takasi kiinni, palo noin parisekunttia normaalisti ja sitte räppi hetken ja sammu/kiiluu vähän. Parkkipolttimo paikallaan se antoi myös saman 11.54v, mutta silti palaa erittäinhimmeästi. Tottaseon tuo ledi paskana mutta miksihänse silti laturinkanssa toimii🤔 ledit ollu tosiaan jo pitkästi toistavuotta paikallaan nuissa enkeleissä, prelci siis kyseessäOriginally posted by alpine3 View PostSepä on outoa, kun frmmän pinneistä menee yksittäiset johdot suoraan kullekin valolle.
Edit. Sitten varmaankin kannattaa tarkastaa liittimet sieltä frmmän päästä, maat ym.
Leave a comment:
-
jeps käytetyn ostin, mietinvaan rupeanko edes koodaamaan tuota uutta boxia ku samat valot oli edelleen syttymättä vaan pittääpä huomenna koodailla.Originally posted by alpine3 View PostKoodaa se poksi autoon.
Edit. Ja kopioi myös varustelista cassista frmmään. Varustelista on siis e9x sarjassa kahdessa modulissa, cassissa ja frmmässä, ja nyt frmmässä on edellisen auton varustelista (oletan että ostit käytetyn).
Leave a comment:
-
Koodaa se poksi autoon.
Edit. Ja kopioi myös varustelista cassista frmmään. Varustelista on siis e9x sarjassa kahdessa modulissa, cassissa ja frmmässä, ja nyt frmmässä on edellisen auton varustelista (oletan että ostit käytetyn).Last edited by alpine3; 11-02-2023, 22:22.
Leave a comment:
-
e91 ja frm ongelmat
moro! oiskohan jollain ideoita😅 koodailin ncs expertillä parijuttua frm moduuliin ja senjälkeen pistin valot päälle, jonkuaikaa palo ja sitte yhtäkkiä alko oikeanpuolen parkki välkkymään ja sitte sippas kokonaan, sekä uloimmat takavalot sammu😅 resettasin tool32:sella shortcircuit laskurin( parkin laskuri oli pelkästään täynnä), mutta ei syty vieläkään. ostin sitte uuen frmboxin, iskin kiinni mutta vieläkään ei parkki taikka takavalot syty. En vielä koodannu autoon joten vieläköse siitä on kiinni? vai pitäskösen palaa ilman koodausta🤔 sulakkeet oon kanssa tonkinu vaan ehjiä oli sekä vikäkoodit nollasin vielä kertaalleen.
Leave a comment:
-
Nyt on homma korjattu, vaikka ei ollut nyt kyse ihan tavallisesta tapauksesta.
Leave a comment:
-
Mä pistin aamupäivällä tämmöiset "tonget" tilaukseen.
Itselläni ei oo noille näillä näkymin muuten paljon käyttöä, mutta perheessä noille löytyy muuta käyttöä mm. veneen sähköjen uusimisessa.
Leave a comment:
Leave a comment: