Originally posted by mmie
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kiitokset. Ainakin violetti johto poikki, en vielä sen enempiä ehtiny tutkii, onpas surkee suunnittelu noilla johdoilla..
-
Originally posted by AmateurDrive View PostOnko N53:ssa muuta huonompaa N52 verrattuna, kun suutin/korkeapainepumppu-ongelmat? Tässä katsellu vaivihkaa LCi mallista 325:sta siis
Nox anturin voi joutua jossain kohtaa uusimaan tai vaihtaa tilalle noxem emulaattorin.
jos suuttimet ja pumppu tuollaiseen vaihdettu niinkuin hyvin moniin on niin eipä siinä pitäisi sen ihmeemmin jännitettävää olla. Pieniruokainen 6-koneeksi tuollainen ehjä N53.
Leave a comment:
-
Onko N53:ssa muuta huonompaa N52 verrattuna, kun suutin/korkeapainepumppu-ongelmat? Tässä katsellu vaivihkaa LCi mallista 325:sta siis
Leave a comment:
-
Ne on tunnettuja tikittelyistä ja nakutteluista mutta ovat lujia. Alkupään N52 on oma lajinsa kuin esim 2007 tullut N52K (tai N52N, miten haluaakaan lukea). Vaikka jotkut kyllä sanovat että "samoja paskoja ne on".
Leave a comment:
-
Tämä on totuus. Varmasti yks luotettavampia (2000 luvun) bmw moottoreita, vaikka alkuun olikin uskomuksia että ei kestä mitään. Itse ajellut N52K moottorisella noin 140 tuhatta kilsaa ja mitään isompia ei ole ollut. Onhan siinäkin omat kommervenkkinsä mutta mitään kalliita ei ole. BMW OE varaosilla kun huoltaa niin hyvä tulee.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostN52 ois varmaan ainoa mitä katsoisin tuossa tilanteessa.Last edited by Kuqi; 06-05-2026, 21:53.
Leave a comment:
-
Sama tilanne oli itsellä 2vuotta sitten. Älä ainakaan nelisylinteristä bensakonetta osta. Itse selvittelin eikä tullu vastaan, kun huonoja kokemuksia. Päädyin E90 lci dieseliin. Joo, N47 kone, mutta ketju rempattu ja nyt vaihtelen 10tkm välein öljyt. Dieselvero pieni murhe, jos ei tartte korjaamolla käydä.Originally posted by Jh5xx View Postkertokaapa kokeneemmat ja viisammat.
tytölle olisi etsinnässä e90/e91 bensakoneella.minkä mallisarjan bensakoneet luotettavampia ja kestäviä?
mitä kannattaa ottaa huomioon kun lähtee ostoksille?
Leave a comment:
-
N52 ois varmaan ainoa mitä katsoisin tuossa tilanteessa.
👍 1Leave a comment:
-
kertokaapa kokeneemmat ja viisammat.
tytölle olisi etsinnässä e90/e91 bensakoneella.minkä mallisarjan bensakoneet luotettavampia ja kestäviä?
mitä kannattaa ottaa huomioon kun lähtee ostoksille?
Leave a comment:
-
Muistaakseni piuha(t) katkee siitä kepin juuresta, mistä ne nitkuvat kun keppiä liikuttelee. Ovat melko tiukalla siellä.Originally posted by Georgios Terziakis View PostHmm mikähän bemuun nyt tuli, ei mee loota sport-puolelle, vikakoodeja en saa luettua kun ei vieläkään toimi ohjelmat läppärissä. Keppi? Johtovika?
Ja tuohan on E92 335i vm. 2006
Last edited by mmie; 03-05-2026, 07:24.
👍 1Leave a comment:
-
Hmm mikähän bemuun nyt tuli, ei mee loota sport-puolelle, vikakoodeja en saa luettua kun ei vieläkään toimi ohjelmat läppärissä. Keppi? Johtovika?
Ja tuohan on E92 335i vm. 2006
Leave a comment:
-
Kiitoksia ehdotuksista. Tuo Rameder on halvimmillaankin 430+rahti. Pitää tutkia mitä Ebaysta löytyy.
Leave a comment:
-
Ite ostin ebaysta Brinkin koukun, pakettiin kuului irrotettava koukku ja sähkösarja. Olikohan reilu 300e kokonaisuudessaan. Asennuksessa meni ehkä pari tuntia.Originally posted by Silmaauki View PostKun tässä mietin että tuohon mun talvipulkaan E90 olisi kiva saada vetokoukku, niin mitä kaikkea mun pitäisi hommata?
Kiinteä koukku on näemmä "ended" https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=03_1042 mutta tuo osa 71606791156 taitaa olla pelkkä rauta, ilan sähköosia. Siihen tarvii lisäksi johtosarjan tms. 71602156301.
Löytyykö noita pakettina tarvikepuolelta (koukku & sähköosat)?
Leave a comment:
-
Originally posted by Silmaauki View PostKun tässä mietin että tuohon mun talvipulkaan E90 olisi kiva saada vetokoukku, niin mitä kaikkea mun pitäisi hommata?
Kiinteä koukku on näemmä "ended" https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=03_1042 mutta tuo osa 71606791156 taitaa olla pelkkä rauta, ilan sähköosia. Siihen tarvii lisäksi johtosarjan tms. 71602156301.
Oisko tuosta mittää apua.
Leave a comment:
-
Kun tässä mietin että tuohon mun talvipulkaan E90 olisi kiva saada vetokoukku, niin mitä kaikkea mun pitäisi hommata?
Leave a comment:

Leave a comment: