Tuli muuten mieleen, että tuo Vargas Performance on siinä mielessä sopivalla sijainnilla, että pystyisin varmaan hankkimaan noita ahtimia kohtuullisen satsin kenties kohtuulliseen hintaan Suomeen toimitettuna :think ...tosin pitkällä toimitusajalla mutta kuitenkin. Jos jotain kiinnostais alkaa jobbaamaan noita Suomessa, niin voisin selvitellä tarkemmin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Originally posted by bmw323it View PostMilläs te olette saanut lämpöongelman kuriin rata-ajossa ?
Manufacturer of the world-famous JB4 performance tuner. We've been pioneering plug & play performance tuning, intakes, and mods since 2007.
Auto lämpiää tällöin tietty hitaammin.
Konepellin huovan voi myös poistaa ja konepellin takaosan tiivisteen, jotta kuuma ilma pääsee paremmin pois konehuoneesta.
Paras keino taitaa silti olla kiertää rataa hieman vähemmän kerrallaan ja jäähdytellä välissä kunnolla.
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostTuli muuten mieleen, että tuo Vargas Performance on siinä mielessä sopivalla sijainnilla, että pystyisin varmaan hankkimaan noita ahtimia kohtuullisen satsin kenties kohtuulliseen hintaan Suomeen toimitettuna :think ...tosin pitkällä toimitusajalla mutta kuitenkin. Jos jotain kiinnostais alkaa jobbaamaan noita Suomessa, niin voisin selvitellä tarkemmin.
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostJoutuuko tällöin maksamaan tullit normaalisti? On tarkoitus hommata stage2:set, vuoden sisällä jos vain lompakko antaa myöden...BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Tänään sain väkästeltyä viimein downpipet paikalleen omaan pirssiini. Ensimmäinen yritys oli jo perjantaina, mutta silloin homma tyssäsi siihen, että lambdat ja laippojen pultit olivat niin tiukassa, että meinasi itku tullaTänään sopivilla aineilla ja lämpimillä putkilla homma lopulta kääntyi voitoksi. Putkien irroituksen jälkeen suurin yllätys oli tämän koneen "mini"turbot. Olin kuvitellut niitä edes hieman isommiksi
Vielä käytättänee kuitenkin kerran liitokset irti, sillä tyhjäkäyntikierroksilla vähän rämisee. Jenkkifoorumien perusteella putket hinkannevat apurunkoon :think Muilla ollut samoja ongelmia? Äänet on kyllä omaan makuun vakioputkistollakon jo aika rouheat ja persdynon perusteella tuntuisi tehotkin jo olemaan kohdillaanG26 i4 M50 Portimao Blue '23 & G05 X5 45e Mineral White '20 & F10 M5 Singapore Grau '13
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostJB4:ssä voi asettaa MaxCool- moden päälle, jolloin vesipumppu pyörii täysillä.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by maagi View PostTänään sain väkästeltyä viimein downpipet paikalleen omaan pirssiini. Ensimmäinen yritys oli jo perjantaina, mutta silloin homma tyssäsi siihen, että lambdat ja laippojen pultit olivat niin tiukassa, että meinasi itku tullaTänään sopivilla aineilla ja lämpimillä putkilla homma lopulta kääntyi voitoksi. Putkien irroituksen jälkeen suurin yllätys oli tämän koneen "mini"turbot. Olin kuvitellut niitä edes hieman isommiksi
Vielä käytättänee kuitenkin kerran liitokset irti, sillä tyhjäkäyntikierroksilla vähän rämisee. Jenkkifoorumien perusteella putket hinkannevat apurunkoon :think Muilla ollut samoja ongelmia? Äänet on kyllä omaan makuun vakioputkistollakon jo aika rouheat ja persdynon perusteella tuntuisi tehotkin jo olemaan kohdillaan
Comment
-
-
Originally posted by maagi View PostTänään sain väkästeltyä viimein downpipet paikalleen omaan pirssiini. Ensimmäinen yritys oli jo perjantaina, mutta silloin homma tyssäsi siihen, että lambdat ja laippojen pultit olivat niin tiukassa, että meinasi itku tullaTänään sopivilla aineilla ja lämpimillä putkilla homma lopulta kääntyi voitoksi. Putkien irroituksen jälkeen suurin yllätys oli tämän koneen "mini"turbot. Olin kuvitellut niitä edes hieman isommiksi
Vielä käytättänee kuitenkin kerran liitokset irti, sillä tyhjäkäyntikierroksilla vähän rämisee. Jenkkifoorumien perusteella putket hinkannevat apurunkoon :think Muilla ollut samoja ongelmia? Äänet on kyllä omaan makuun vakioputkistollakon jo aika rouheat ja persdynon perusteella tuntuisi tehotkin jo olemaan kohdillaanLast edited by maagi; 31-07-2013, 21:41.G26 i4 M50 Portimao Blue '23 & G05 X5 45e Mineral White '20 & F10 M5 Singapore Grau '13
Comment
-
-
Itselle hyviä uutisia. Turha alkaa ahdinjumppaan. Pieni räminä/resonanssiääni mitä pienillä kierroksilla hiljaa kiihdyttäessä kuuluu (katto auki jos on kaikupintaa) ei tule nähtävästi hukkaporteista. Vänkärin puolen DP koputellessa resonoi hieman (juuri samaan sävyyn), eli ilmeisesti se on äänen lähde. Ei se kuitenkaan näytä mihinkään ottavan kiinni ja pultitkin on viimeisen päälle tiukalla. Tuskin siellä mitään mutteriakaan on sisällä, koska tyhjäkäynnillä ei äännä ja varmasti se mutteri olis jo lentänyt ainakin kattiin asti. Nähtävästi ominaisuus mihin täytyy tottua.
Vai keksiikö joku mikä tuossa vänkärin puolen Downpipessä voisi aiheuttaa resonaatiota koputellessa tai vedätettäessä (ei tyhjäkäynnillä)?BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostJonkun verran ollut puhetta manuaalin/automaatin kestosta viritysmielessä, mutta entäs neliveto? Onkohan kestävyydessä ongelmia?
Nelivedot on kalliimpia, mutta säästäisi takavedolle pakollisen quaifen asennuksen.
Miten pitkälle meinasit virittämisen viedä ja minkälaiseen ajoon se auto sitten tulee? Itse en ole vielä löytänyt lukkoperälle minkäänlaista tarvetta viritetyssä 335i:ssä. Hyvillä renkailla pitoa kyllä riittää. En ole kyllä kertaakaan toisaalta kytkintä paiskonut kiinni mistään korkeilta kierroksilta. Toisaalta jos ajaisin talvella niin harkitsisin erittäin vakavasti lukkoa jo 320:iin.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Sitten on kyllä melkoset renkaat ja rauhallinen ajotyyli, jos ei kaipaa edes viritetyllä lukkoaVakiokin suttaa ja perä on levoton kunnolla kiihdyttäessä, viritetystä sitten puhumuttakaan. Tietysti kumien leveyttä voi kasvattaa, mutta taas kärsii ajettavuus kun vakionakin on jo leveät tänne uraisille teille. Tosin, eipä tuo sutiminen ja vetely niin paljoa haittaa että maksaisi +1000€ lukosta.
Jos nelivetoa hakee, niin ottaisin ennemmin kyllä Audin kuin BMW:n, sieltäkin leiristä löytyy melkolailla vastaavia pelejä kuin 335 mutta nelikkona.
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostItse en ole vielä löytänyt lukkoperälle minkäänlaista tarvetta viritetyssä 335i:ssä. Hyvillä renkailla pitoa kyllä riittää. En ole kyllä kertaakaan toisaalta kytkintä paiskonut kiinni mistään korkeilta kierroksilta. Toisaalta jos ajaisin talvella niin harkitsisin erittäin vakavasti lukkoa jo 320:iin.
Sitten vielä kun alustan päivittää M3:sen kallistuksen vakaajilla,tukivarsilla,koiranluilla (eteen ja taakse) sekä taakse apurungon puslilla niinBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostJos nyyttönit ei muutu sulavaksi kumiksi, niin aina ne silloin sulattaa helpommin jotain muuta. Esim. kytkintä. En oo kuullut että nelivedossa sinänsä olisi mitään heikompia lenkkejä, mutta en omaa omakohtaista kokemusta.
Miten pitkälle meinasit virittämisen viedä ja minkälaiseen ajoon se auto sitten tulee? Itse en ole vielä löytänyt lukkoperälle minkäänlaista tarvetta viritetyssä 335i:ssä. Hyvillä renkailla pitoa kyllä riittää. En ole kyllä kertaakaan toisaalta kytkintä paiskonut kiinni mistään korkeilta kierroksilta. Toisaalta jos ajaisin talvella niin harkitsisin erittäin vakavasti lukkoa jo 320:iin.
Originally posted by Juuzmo View PostSitten on kyllä melkoset renkaat ja rauhallinen ajotyyli, jos ei kaipaa edes viritetyllä lukkoaVakiokin suttaa ja perä on levoton kunnolla kiihdyttäessä, viritetystä sitten puhumuttakaan. Tietysti kumien leveyttä voi kasvattaa, mutta taas kärsii ajettavuus kun vakionakin on jo leveät tänne uraisille teille. Tosin, eipä tuo sutiminen ja vetely niin paljoa haittaa että maksaisi +1000€ lukosta.
Jos nelivetoa hakee, niin ottaisin ennemmin kyllä Audin kuin BMW:n, sieltäkin leiristä löytyy melkolailla vastaavia pelejä kuin 335 mutta nelikkona.
Comment
-
Comment