Mitä olette mieltä onko tuollainen 5"/evo1 riittävä tai jopa parempi välijäähdytin vakioahtimille kuin isompi? Eikös liian iso välijäähdytin voi aiheuttaa turbolagia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Originally posted by larippa View PostMitä olette mieltä onko tuollainen 5"/evo1 riittävä tai jopa parempi välijäähdytin vakioahtimille kuin isompi? Eikös liian iso välijäähdytin voi aiheuttaa turbolagia?E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Joo hetkellisesti, mutta useamalla vedolla tiputtaa ainakin itsellä map4:selle lämpimillä säillä. (JB4 map5,DP,E85 30%)
Originally posted by brainsurgery View PostTuon verran irtoaa vakiocoolerillakin.
Luonnollisesti mitä isompi, sen paremmin se jäähdyttää.Last edited by larippa; 15-04-2016, 15:43.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Originally posted by larippa View PostMitä olette mieltä onko tuollainen 5"/evo1 riittävä tai jopa parempi välijäähdytin vakioahtimille kuin isompi? Eikös liian iso välijäähdytin voi aiheuttaa turbolagia?
Penkissä ei juuri tule eroa onko välijäähy vaihdettu. Tiellä sen pitäisi tuntua. Sielläkin sitten vasta kun lappu lattiassa vedetään muutama vaihde läpi.
Joskus onnistuin löytämään YouTubesta videon jossa kaksi muuten identtistä 135i:tä kiihdytti rinnakkain. Toisen vaihteen kohdalla rupesi eroa syntymään yllättävän paljonkin. Se on toki helppo feikata.
Varmaan on ihan riittävä. Se halvinkin VRSF on todella hyvä. En oikein keksi miksi ostaa kalliimpi.
Comment
-
-
Pitää kompata Pohjoisen poikaa, nyt tuntui kyllä helvetin hyvältä verrattanu viime syksyyn. Sen jälkeen tullut nuo kustomi inletit kuumalle puolelle, Wagner evo II ja vähän modatut turbot.
Mutta jos tuo on vakiota parempi niin varmaan kivampi vetää pidempiä vetoja tai useammin ettei heitä map4. Jo senkin vuoksi voisi vaihto olla ihan hyvä ratkaisu.
Ja hei, jos joku miettii että millainen flash olisi hyvä, niin ranskassa on kyllä sellainen heppu että voi vittu oksat pois, jätkä on parissa päivässä duunannu paljon hyvää! Oon toki ahkerasti logannu ja meilannu heti jne. Mut N54tech foorumilta nic "Trebila" duunaa kyllä hienosti!
*oishan suomessakin osaamista vaikka kuinka tässä hommassa, muttei aikaa vaan...BMW i4M50
Comment
-
-
Tuli tänään flashättyä MHD stage1 FMIC, ja voi JUMALAUTA!! Vaikka puhutaan aika kesystä virityksestä niin silti ero vakioon on aivan järkyttävä .. Kyllä tuolla vakio N54 koneessa asuu aika mielenkiintonen peto kun sitä vähä herättelee .. Meinasin saada paskahalvauksen kun ekan flashin jälkeen ajattelin tehdä pieniä muutoksia asetuksiin (kylmäkäynnistyksen poisto ja wastegate rattle fix) ja en saanutkaan enään yhteyttä ecuun jonka jälkee koko paska lakkasi käynnistymästä.. Noh, akku irti ja 30min odottelua niin sain ajettua softan normaalisti sisään, ja juu käytin akkulaturia (Clasohlsonin 15A). Mitähä sitä sitten seuraavaksi.. DP:t kai :think ja stage 2 sisään.Last edited by Zoppa; 14-05-2016, 10:11.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Ainiin, onko jollain käryä mistä tämmönen ääni voi olla peräisin? https://youtu.be/Bt33u2qqq20
Suuttimet, venttiilit?Last edited by Zoppa; 16-04-2016, 00:43.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostAiniin, onko jollain käryä mistä tämmönen ääni voi olla peräisin? https://youtu.be/Bt33u2qqq20
Suuttimet, venttiilit?Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostTuli tänään flashättyä MHD stage1 FMIC, ja voi JUMALAUTA!! Vaikka puhutaan aika kesystä virityksestä niin silti ero vakioon on aivan järkyttävä .. Kyllä tuolla vakio N54 koneessa asuu aika mielenkiintonen peto kun sitä vähä herättelee .. Meinasin saada paskahalvauksen kun ekan flashin jälkeen ajattelin tehdä pieniä muutoksia asetuksiin (kylmäkäynnistyksen poisto ja wastegate rattle fix) ja en saanutkaan enään yhteyttä ecuun jonka jälkee koko paska lakkasi käynnistymästä.. Noh, akku irti ja 30min odottelua niin sain ajettua softan normaalisti sisään, ja juu käytin akkulaturia (Clasohlsonin 15A). Mitähä sitä sitten seuraavaksi.. DP:t kai :think ja stage 2 sisään.
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostTuli tänään flashättyä MHD stage1 FMIC, ja voi JUMALAUTA!! Vaikka puhutaan aika kesystä virityksestä niin silti ero vakioon on aivan järkyttävä .. Kyllä tuolla vakio N54 koneessa asuu aika mielenkiintonen peto kun sitä vähä herättelee .. Meinasin saada paskahalvauksen kun ekan flashin jälkeen ajattelin tehdä pieniä muutoksia asetuksiin (kylmäkäynnistyksen poisto ja wastegate rattle fix) ja en saanutkaan enään yhteyttä ecuun jonka jälkee koko paska lakkasi käynnistymästä.. Noh, akku irti ja 30min odottelua niin sain ajettua softan normaalisti sisään, ja juu käytin akkulaturia (Clasohlsonin 15A). Mitähä sitä sitten seuraavaksi.. DP:t kai :think ja stage 2 sisään.
Itellä (vielä) pelkkä jb4 map5 ja vetää kyllä mukavasti.
Hieno on muuten sun Coupe!G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
Comment