Mä olisin ainakin kiinnostunut tilaamaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Mulla on tällähetkellä ihan vaan MHD stage 1 FMIC (370-380hp) ja burgerin DCI:t odottaa asennusta kaapissa. Vähän arvuuttelen tuon jb4 kanssa että hyödynkö semmosen hankinnasta mitään muuta kuin map5:sen :think
Tossa vielä linkki tuhon MHD flasheriin https://play.google.com/store/apps/d...sher.n54&hl=fi
Se siis on android puhelimilla toimiva softa jolla pystyy lataamaan karttoja autoon, esim backend flash,custom mappeja tai sitten ihan noita MHD ohjelmassa olevia valmiita karttoja (Made by Wedge).
Todella näppärä ohjelma sisältää myös muita hyödyllisiä ominaisuuksia kuten ahtojen rajoitus per vaihde tai hukkaporttien säätöä rallatuksen vähentämiseksi. Itse tässä juuri koitan miettiä tuota ahtojen rajoitusta, että mihin arvoihin kannattaisi jättää 1 ja 2 vaihteen ahdot :think.. Tietty asiaan vaikuttaa paljon käytetyt renkaat ja sääolosuhteet...Last edited by Zoppa; 16-04-2016, 21:19.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Zoppa, sama ääni täällä. Ei kuulu ihan aina, huomasin kun pysähdyin noin kilsan ajon jälkeen niin ei "kilitystä". Joku taisi mainita, että polttoainepummpu pitäis ko. äänen. Useassa 335 videossa se kuuluu. Esim se video mikä tuli sun linkin jälkeen automaattisesti, niin siinä sama ääni. Oli joku performaceputkivideo.
Comment
-
-
Minulla ahdot rajoitettu muistaakseni 12psi ykkösellä ja 16psi kakkosella. Mut eilen kun tein parit "varttimaili" harjoituslähdöt niin ei kyllä mitään pitoa...! Mulla nyt vielä ihan paskat kumit, kankailla jo (ens keskiviikkona vaihtuu ne) ja ilma ei mikään kuuma ollut eilen puol ykstoista kun noita lähtöjä testailin.
Minulla muistikuva, että siellä n54tech foorumilla tai missäköhän olikaan ohjeena aloittaa 10psi ykkösellä ja oliko kakkosella sitten 12psi. Kokeilemalla kyllä se selviää kaikkein parhaitenBMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostMinulla ahdot rajoitettu muistaakseni 12psi ykkösellä ja 16psi kakkosella. Mut eilen kun tein parit "varttimaili" harjoituslähdöt niin ei kyllä mitään pitoa...! Mulla nyt vielä ihan paskat kumit, kankailla jo (ens keskiviikkona vaihtuu ne) ja ilma ei mikään kuuma ollut eilen puol ykstoista kun noita lähtöjä testailin.
Minulla muistikuva, että siellä n54tech foorumilla tai missäköhän olikaan ohjeena aloittaa 10psi ykkösellä ja oliko kakkosella sitten 12psi. Kokeilemalla kyllä se selviää kaikkein parhaitenE92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostZoppa, sama ääni täällä. Ei kuulu ihan aina, huomasin kun pysähdyin noin kilsan ajon jälkeen niin ei "kilitystä". Joku taisi mainita, että polttoainepummpu pitäis ko. äänen. Useassa 335 videossa se kuuluu. Esim se video mikä tuli sun linkin jälkeen automaattisesti, niin siinä sama ääni. Oli joku performaceputkivideo.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostHuomasin kans että välillä tuo ääni häviää ja välillä taas kuuluu, no ei kai siitä tarvitse sen kummemmin murehtia
Comment
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostSuuttimet pitää semmoisen diisselimäisen nakutuksen. Jos kilisee niin sitten se on todennäköisesti hukkaportit. Etenkin moottorijarrutuksella voi kilistä todella kovasti.
Asiasta kukkaruukkuun niin oli mainittu toi MHD54 ohjelma ja olen sen ladannut puhelimeeni..ymmärsin että voi käyttää JB4:n kanssa mutta tekstistä sain sen käsityksen että on käytetty sellaisenaan? Mulla on jo jonkinlainen virisofta autossa mutta odottelen JB4:n asennusta. Tietenkin kun on malttamaton kävi kettu mielessä ja kokeilisin tota ohjelmaa..kannattaako vai odotanko JB:tä ja sitten fläshään tuon MHD:n kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by Grandy View PostAsiasta kukkaruukkuun niin oli mainittu toi MHD54 ohjelma ja olen sen ladannut puhelimeeni..ymmärsin että voi käyttää JB4:n kanssa mutta tekstistä sain sen käsityksen että on käytetty sellaisenaan? Mulla on jo jonkinlainen virisofta autossa mutta odottelen JB4:n asennusta. Tietenkin kun on malttamaton kävi kettu mielessä ja kokeilisin tota ohjelmaa..kannattaako vai odotanko JB:tä ja sitten fläshään tuon MHD:n kanssa?
Mutta siis vastaus tuohon kysymykseesi, voit kokeilla mutta stage 1 karttojen ja flasherin lisenssi maksaa noin 150€.Last edited by Zoppa; 18-04-2016, 18:16.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostNo siis jos olet jo hankkinut JB4:n ja odottelet vain sen asennusta, niin siinä tapauksessa odottaisin, koska asennat kuitenkin backend flashin sen MHD kartan päälle, mutta jos taas et ole hankkinut JB4 vielä niin kannattaa ehkä miettiä onko se JB4:n tuoma MAP5 ja helpot ahtotargettien vaihdot sen arvoisia :think toki tuo map 5 helpottaa viinan kanssa läträämistä paljon, ja kiinostaahan se luonnollisesti myös minuakin ..MHD:n kartat ovat oikein toimivia ja nissä riittää potkua aina noin 450hv asti.. Toki jos tavoite on enemmän kuin tuo niin varmasti JB4 on hyvä ratkaisu.
Mutta siis vastaus tuohon kysymykseesi, voit kokeilla mutta stage 1 karttojen ja flasherin lisenssi maksaa noin 150€.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostVinkuuko muilla vakioturbot spoolatessa?
Minulle vaihdettiin ~2000km sitten uudet turbot ja nämä vinkuvat spoolatessa myös lämpimänä. Vanhat vinkuivat pelkästään kylmänä.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
Comment