Laitan viestin tähän ketjuun kun täällä on diniksestä paljon puhetta. Mitenkäs teillä on herran perät kestäny? Oma 50% lukko ollut e36 turbossa n. 3000km, eikä kaikki kilometrit oo todellakaan ollut aivotonta rääkkäystä.
Nyt perä pyörii vetarin päästä n.10nm voimalla tyhjää. Ei paljon ole lukkoa jäljellä, joten huoltoon joutaa. Jotenkin lyhyt oli elinkaari :/
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
Originally posted by expertti View PostHitsattu perä, kuulemma. Hitsastuista rattaista ei minulla ole tietoa.
Tuo työ itsessään maksaa monesti vajaa tonnin ja sen lisäksi perä pitää vielä kasata ja shimmata. Joten nopeesti tulee edukkaaksi tuo täysin valmis perä, joka kaikenlisäksi toimii vielä paljon paremmin kuin torseni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by expertti View Post........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.
EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by expertti View Post........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.
Tuohon hintaan saa jo useamman Quaifen... Suosittelen!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikaell View Post
EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEbayn kautta kysy jostakin tuotteesta ja pyydä osoite.
Joo tämä oli ensin mielessä. Mutta siellä Ebay:n yhteydenotossa oli semmonen huomautus että myyjä tai ostaja ei saisi kumpikaan antaa muita yhteystietoja toisilleen. Että ne tarkistaisi niitä viestejä tämmösten varalta, ja että voi tulla sanktioita myyjälle tai jotain vastaavaa.
Pyrkivät siis siihen että kaikki kaupat tapahtuu varmasti sivustonsa kautta.
Leave a comment:
-
-
Kaveri tekee laatuduunia, mutta omassa perässä meni 3kk 3vko sijaan ja vaati paljon aktiivista potkintaa mailin kautta jotta sain tavaran toimitettua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Villekaja View PostOlisko kellään sähköpostiosotetta tälle Portugalin lukkoperämiehelle?
Vai oletteko ihan Ebay:n kautta hoitaneet viestinvaihdot?
https://www.ebay.de/sch/carbsandpart...1&_ipg=&_from=
Leave a comment:
-
-
Tomaatissa äkkiä tuo välityksen lyhentäminen tekee ykkösestä aika käyttökelvottoman vaihteen 6-pykäläisessäkin. Itsellä venytetty välitystä automaatilla 3.46->3.15 kun on tuo m-perä niin tuntuu paljon fiksummalta ajellakin. Näin ainakin softatussa n54:ssa.
Leave a comment:
-
-
Mulla myös 3,46 perävälitys N54 moottorillisessa ei se sisämeteliin vaikuta (omasta mielestä) ehkä autossa itsessään jo meteliä sen verran.
Kierrokset joo vähän ylempänä ja huippuja syö jonkun verran sanoisin, mutta ne on mun mielstä softalla korvattavissa.
Bensaa syö helposti 1-2l enemmän normi ajossa.
Manuaali autossa ainakin omaan mieleen parempi, automaatissa ehkä eri juttu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vilkku89 View PostMinkälainen vaikutus tuli lyhyemmällä välityksellä? Huomaako eroa liiemmin ajossa, tietysti normi ajossa kierrokset ylempänä mutta muuten?
Leave a comment:
-
Leave a comment: