memebuy23buy

Lukkoperä E9X sarjalaiseen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Odto
    replied
    Laitan viestin tähän ketjuun kun täällä on diniksestä paljon puhetta. Mitenkäs teillä on herran perät kestäny? Oma 50% lukko ollut e36 turbossa n. 3000km, eikä kaikki kilometrit oo todellakaan ollut aivotonta rääkkäystä.

    Nyt perä pyörii vetarin päästä n.10nm voimalla tyhjää. Ei paljon ole lukkoa jäljellä, joten huoltoon joutaa. Jotenkin lyhyt oli elinkaari :/

    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    Hitsattu perä, kuulemma. Hitsastuista rattaista ei minulla ole tietoa.
    Se sen hinnan sitten selittää. Osassa on kehäratas hitsattu peräyksikköön ja toisissa se on pulteilla. Ensimmäisten tapauksessa se hitsi pitää sorvata auki ja reijittää ja kierteistää kehärattaaseen pulteille paikat.

    Tuo työ itsessään maksaa monesti vajaa tonnin ja sen lisäksi perä pitää vielä kasata ja shimmata. Joten nopeesti tulee edukkaaksi tuo täysin valmis perä, joka kaikenlisäksi toimii vielä paljon paremmin kuin torseni.

    Leave a comment:


  • expertti
    replied
    Originally posted by tryffis View Post
    Taitaa olla hitsattu ratas? Tällöin ei quaife tms tule juuri yhtään halvemmaksi kun joutuu koneistushommiin jokatapauksessa.
    Hitsattu perä, kuulemma. Hitsastuista rattaista ei minulla ole tietoa.

    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.

    EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
    Taitaa olla hitsattu ratas? Tällöin ei quaife tms tule juuri yhtään halvemmaksi kun joutuu koneistushommiin jokatapauksessa.

    Leave a comment:


  • eljas
    replied
    Originally posted by expertti View Post
    ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.
    No huhhuh mikä hinta

    Tuohon hintaan saa jo useamman Quaifen... Suosittelen!

    Leave a comment:


  • expertti
    replied
    Originally posted by mikaell View Post
    ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.

    EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
    Last edited by expertti; 20-02-2021, 09:03. Reason: edit

    Leave a comment:


  • Villekaja
    replied
    Originally posted by mikaell View Post

    Kiitos

    Leave a comment:


  • Villekaja
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Ebayn kautta kysy jostakin tuotteesta ja pyydä osoite.

    Joo tämä oli ensin mielessä. Mutta siellä Ebay:n yhteydenotossa oli semmonen huomautus että myyjä tai ostaja ei saisi kumpikaan antaa muita yhteystietoja toisilleen. Että ne tarkistaisi niitä viestejä tämmösten varalta, ja että voi tulla sanktioita myyjälle tai jotain vastaavaa.

    Pyrkivät siis siihen että kaikki kaupat tapahtuu varmasti sivustonsa kautta.

    Leave a comment:


  • works
    replied
    Kaveri tekee laatuduunia, mutta omassa perässä meni 3kk 3vko sijaan ja vaati paljon aktiivista potkintaa mailin kautta jotta sain tavaran toimitettua.

    Leave a comment:


  • mikaell
    replied
    Originally posted by Villekaja View Post
    Olisko kellään sähköpostiosotetta tälle Portugalin lukkoperämiehelle?
    Vai oletteko ihan Ebay:n kautta hoitaneet viestinvaihdot?


    https://www.ebay.de/sch/carbsandpart...1&_ipg=&_from=
    [email protected]

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Ebayn kautta kysy jostakin tuotteesta ja pyydä osoite.

    Leave a comment:


  • Villekaja
    replied
    Sähköposti?

    Olisko kellään sähköpostiosotetta tälle Portugalin lukkoperämiehelle?
    Vai oletteko ihan Ebay:n kautta hoitaneet viestinvaihdot?


    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Tomaatissa äkkiä tuo välityksen lyhentäminen tekee ykkösestä aika käyttökelvottoman vaihteen 6-pykäläisessäkin. Itsellä venytetty välitystä automaatilla 3.46->3.15 kun on tuo m-perä niin tuntuu paljon fiksummalta ajellakin. Näin ainakin softatussa n54:ssa.

    Leave a comment:


  • mikaell
    replied
    Mulla myös 3,46 perävälitys N54 moottorillisessa ei se sisämeteliin vaikuta (omasta mielestä) ehkä autossa itsessään jo meteliä sen verran.
    Kierrokset joo vähän ylempänä ja huippuja syö jonkun verran sanoisin, mutta ne on mun mielstä softalla korvattavissa.
    Bensaa syö helposti 1-2l enemmän normi ajossa.

    Manuaali autossa ainakin omaan mieleen parempi, automaatissa ehkä eri juttu.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Vilkku89 View Post
    Minkälainen vaikutus tuli lyhyemmällä välityksellä? Huomaako eroa liiemmin ajossa, tietysti normi ajossa kierrokset ylempänä mutta muuten?
    Bensaa/diisdeliä vie enemmän ja moottorimelu sisälle on kovempi, näin niinkön veikkauksena

    Leave a comment:

Working...
X