Itsellä quaifen lukko omassa 330D:ssä ja ei voi kun kehua näin talviaikaan. Edelliseen lukottomaan bemariin verrattuna lähtee paljon paremmin liikenteeseen valoista eikä jää liukastelemaan yhdellä renkaalla. Ja siitä hauskuuskertoimesta lukon kanssa on vissiin edes ihan turha mainita
Edellinen omistaja, joka lukon oli autoon asentanut sanoi hinnaksi muistaakseni n.1500 asennettuna.
Osaako joku sano, et saako näistä E9x sarjalaisista tuon perän auki nätisti ?
Kerran päässy kurkkii oman auton alle ja eipä tullu tuota sillon katsottua.
Pitkän tovin kattelin bmwfanssia. Ja yllätyksekseni en löytänyt e36 mallin jälkeen muista malleista perämurikoista purkukuvaa lukosta , 46,39,90 :think
E46 m3 Ei purku kuvaa lukosta.... Olisi kiinnostanut nähdä minkä hintainen...
Eli johtopäätös ; onko muissa kuin m3-m5 malleissa lukkoa jälkeen e36 ,
Joutuuko juuri ostamaan aftermarketin jos olen oikeassa?
Mutuilu,, Saa sanoa jos olen väärässä.En vedä herneitä..
En ole koskaan hiplannu uuden auton optio tilaus listaa...
Ei kokemusta lukkoperästä E9x:ssä, mutta jos vertaan E91 330d:tä (ei lukkoperää) ja E46 M3 (lukkoperä) etenemistä talvella, niin on iso ero ämmän eduksi.
Pito on jotenkin tasaisen varma aina, ja perän käyttäytyminen loogisempaa. E91:llä liikennevaloista lähteminen hankalaa talvella, kun aina sutii. Eihän tämä lukkoperä nyt nelivetoa vastaa, mutta jos on ylimääräistä lompakossa ja varsinkin jos tehoa hieman enempi autossa, niin suosittelen.
Koittanu kattella ja etsiä E9X sarjalaisista lukkoperä kokemuksia.
Jotain pieniä ja varovaisia juttuja siellä täällä. Joten jos jollain kokemuksia niin haluaisin seuraaviin vastauksia.
Oliko isokin vaikutus
Nousiko kulutus
Mikä lukko
Hinta asennettuna
Leave a comment: