Originally posted by nappe74
View Post
..."Laatikon öljyn/suodattimen vaihto ei kuulu mihinkään vaihto-ohjelmaan = vaihdetaan vain asiakkaan pyynnöstä"....
Tämä on se kirjallinen FAKTA mikä oikeasti on olemassa!!!
Kerro sinä nyt ne FAKTAT miksi tämä ei ole faktaa, vaan että ne öljyt pitää vaihtaa tai muutoin laatikko poikii ennen aikojaan?
Eli millä kilometrilukemalla suurinpiirtein niin tapahtuu ja mitä sieltä oikeasti hajoaa sen vuoksi että öljyjen ominaisuudet/luokitus ei yksinkertaisesti enään riitä?
Eli, minä jos kuka haluaisin kuulla edes nimeksi niitä faktoja miksi näitä öljyjä nyt pitäisi lähteä vaihtelemaan juuri keskustelun alla oleviin e90/91:n automaattilaatikoihin?
Pelkät mielipiteet siitä että "pitäähän ne vaihtaa" ei nyt riitä, vaan kerro sinä nyt mihin muuhun kuin ihan puhtaaseen mutuun=huuhaaseen luottaen minun pitäisi lähteä niin omiin kuin vaihdokki e90/91:iin lähteä laatikkoöljyjä kovalla rahalla vaihtamaan?
Eli nyt viimeistään pitäisi alkaa löytymään niistä vanhemmista e90:stä niitä loppuun kuluneita ja hajonneita e90/91:n laatikoita jotka ovat selkeästi vaurioituneet riittämättömän voitelun vuoksi?
Lisäksi, tässä pitäisi nyt sitten olla jokin suuntaa antava kilometrisuorite millä kohtaa ko.laatikot alkaa korkaamaan jos öljyjä ei vaihdeta ja selvä näyttö siitä että öljyjä vaihtamalla tuo ajosuorite selvästi ylitetään?
Eli missä on ne faktat jotka kumoavat BMW:n itsensä antaman faktan öljynvaihdon tarpeellisuudesta?
Leave a comment: