Quote:
Originally Posted by RQQP3
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Sitten taas jos lähtee hissukseen niin se ei nyi tai sitä ei tunne.
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Autolla ajettu vasta 100tkm että sen puolee nykimistä ei pitäis olla
Luet vikakoodit ja samalla livedatasta railipaineet seurantaan. korkeapainepumppu ongelmaa näissä on jonku verran tupannu olemaan. tuli mullekki uutena juttuna vastaan neloskoneissa... 6pyttysiin vaihettu ihan optiona nuita mutta ei ole näköjään ja kuulemma pelkästään 6pyttysen ongelma.
Vikakoodit luettu mutta ei antanut mitään erikoisempia koodeja.
Ohjelmoitiin si auto ja ei sekään auttanut mutta ei sen nykimisen takia autoo ohjelmoitukkaan.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Luet vikakoodit ja samalla livedatasta railipaineet seurantaan. korkeapainepumppu ongelmaa näissä on jonku verran tupannu olemaan. tuli mullekki uutena juttuna vastaan neloskoneissa... 6pyttysiin vaihettu ihan optiona nuita mutta ei ole näköjään ja kuulemma pelkästään 6pyttysen ongelma.Originally posted by RQQP3 View PostOsaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Leave a comment:
-
Nykimistä?
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Leave a comment:
-
Karalankin sivuilla on hinnat ja tehot ilmoitettu F sarjan ohjelmoinnille eli ei tuo ecu avaamatta ole jäänyt...Originally posted by bear3 View Postei kai siin mitää ongelmaa ole.korjatkaa jos olen väärässä,mutta olen ymmärtänyt et aivan viimeisissä E-sarjan autoissa jo samat ohjain boxi tyypit ku F-sarjassa.eli todellakin lukittu.en tiedä onko jo joku saanut auki
Leave a comment:
-
ei kai siin mitää ongelmaa ole.korjatkaa jos olen väärässä,mutta olen ymmärtänyt et aivan viimeisissä E-sarjan autoissa jo samat ohjain boxi tyypit ku F-sarjassa.eli todellakin lukittu.en tiedä onko jo joku saanut auki
Leave a comment:
-
Saako tuommoisen facelift e91 335d:n ohjelmoitua täystehoiseksi ihan normaalisti, ettei ole hankalaa niinkuin uusien kanssa?
Leave a comment:
-
47. kerran: ota pois sulake, noilla pesureilla ei tee yhtään mitään!Originally posted by Tourister View PostJa ihan kysymyskin: Jos ja harvoin kun käytän noita lampun pesimiä, niin tuntuu jäävän järestään aina pystyyn ja saa kädellä painaa takasin.. Missähän syy :think pitäsköhä sinne jotain röppöö suhauttaa?
Leave a comment:
-
Ei taida olla mitää halpaa jos ihan orginaalin haluaisit.. Mulla olis tossa käytettynä yks, mutta en sille oikein mitää hintaa osaa keksiä
Ja ihan kysymyskin: Jos ja harvoin kun käytän noita lampun pesimiä, niin tuntuu jäävän järestään aina pystyyn ja saa kädellä painaa takasin.. Missähän syy :think pitäsköhä sinne jotain röppöö suhauttaa?
Leave a comment:
-
Teremoro, hei onkos kellään mitään käryä mitä tommoseen e91 maksaa M alustasarja?
Leave a comment:
-
Kyllä se tietokone minulla ainakin näyttää öljyn pinnan olevan ylärajassa heti kun mittaus lähtee päälle tai vaikka kesken ajon. Oletuksena tietenkin että moottorissa on oikea määrä öljyä. Tikkuahan näissä ei enää edes ole.Originally posted by RQQP3 View PostHei sanokaas ny joku viksumpi että mitenkä toi öljy pitää mitata tollasessa bensakoneellisessa.
Kun on ajanut hetken aikaa ja pistää auton tyhjäkäynnille ja pistää öljyn mittauksen päälle niin näyttää melkeen alarajaa ja sit nyt kun on yön yli seissyt ja mittaa aamulla eikä aja ollenkaan vaan mittaa samantien niin näyttää melkeen ylärajaa?
Eli mikä on oikeanlainen mittaustyyli?
Leave a comment:
-
vaikka ajonkin jälkeen,kunhan sammutat koneen ja annat ol jonkun aikaa(10-15min) et öljyt laskeutuu öljypohjaan....
Leave a comment:
Leave a comment: