E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• casey
    replied
    Sellane kysymys liittyen tohon e91, vm-10.
    Onko muillakin takaluukku raskas käyttöinen tai muuten vaan ärsyttävä. Käytännössä joka kerta joudun laittamaa takaluukun uudestaan kiinni ku ei mene ensimmäisellä kerralla vai säälinkö liikaa enkä paiskaa tarpeeks kovaa sit vaa ekal kerralla :o

Se ikkunaluukku menee ihan asiallisesti kyl kiinni..

Toinen juttu, toine parkki palo, halogeenivalot löytyy autost. Mist löytyis sopivat ledit parkkeihin ?
    Oon lukenu ja kattonu linkkei monia aikasemmin, mut nyt ku niit linkkei tarvis ni en tietenkää löydä..

Leave a comment:

• MonacoBlueE90
    replied
    Originally posted by awwwshit View Post
    Mites on tuo taustapeili kiinnitetty? Putsasin tuulilasin sisäpuolelta ja vahingossa kyynärpää osui taustapeiliinnja koko paska koteloineen istos, roikkuu nyt vaan johtojen varassa. Mitään klipsejä/liimauksen jälkiä ei näy eikä tunnu?!
    Ei ole liimalla kiinni. Oletan ,että sulla jäi lasiin se metallinen osa jossa 3 koloa. Ekaksi ota siitä taustapeilistä se muovi kuori pois ja sitten laitat sen peiliosan varren tietyssä kulmassa (ei mene kuin yhdessä) siihen metalliin kiinni ja käännät peilin varren siihen asentoon kuin sen kuuluu olla. Nämä ohjeet voi olla selkeämmät.

Leave a comment:

• Petteri75
    replied
    Perästä katsottuna näyttäisi siltä kuin takimmainen äänenvaimentaja olisi hiukan alempana kuljettajan puolella. Onko se osoitus siitä, että on tullut pohjakosketus (autossa on M-sport alusta = matala..) vai onko 4 vuoden ikäisenä aika vaihtaa jotain kumikiinnikkeitä?

Leave a comment:

• kinkkelaade
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Eiköhän tuo ole liimaamalla kiinni. Varmasti jotain speciaalia liimaa ja vain tietyssä paikassa jottei sotke sadetunnistinta/kaukovaloassaria.
    minulle vaihdettiin vasta uusi tuulilasi ja samalla vaihdettiin uusi sadetunnistimen anturi siihen koska se ei kuulemma ikinä irtoa ehjänä tuulilasista tai ei muuten toimi enää. ja liimalla kait ne laittoi sen kiinni uuteen lasiin

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by awwwshit View Post
    Mites on tuo taustapeili kiinnitetty? Putsasin tuulilasin sisäpuolelta ja vahingossa kyynärpää osui taustapeiliinnja koko paska koteloineen istos, roikkuu nyt vaan johtojen varassa. Mitään klipsejä/liimauksen jälkiä ei näy eikä tunnu?!
    Eiköhän tuo ole liimaamalla kiinni. Varmasti jotain speciaalia liimaa ja vain tietyssä paikassa jottei sotke sadetunnistinta/kaukovaloassaria.

Leave a comment:

• awwwshit
    replied

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    Originally posted by ster View Post
    Taitaa johtua huonosta akun varaustasosta. Auto ns. säästää virtaa jättämällä annelit pois päältä. Mulla teki talvella pakkasilla samaa, kun ajelin pieniä matkoja.
    Voi muuten olla tämä, valitteli akun matalasta jännitteestä yks päivä ku soittelin musiikkia parkissa auton ollessa sammuksissa.

Leave a comment:

• ster
    replied
    Originally posted by Kuqi View Post
    E92:ssa ennemmin syttyi enkelit kun avasi ovet kaukkarilla, mutta nyt ne ei enää syty. Mitä nappia mää oon painanu?
    Taitaa johtua huonosta akun varaustasosta. Auto ns. säästää virtaa jättämällä annelit pois päältä. Mulla teki talvella pakkasilla samaa, kun ajelin pieniä matkoja.

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    Kummallakin avaimella kokeilin, ei toimi.

Leave a comment:

• Puistis
    replied
    E92:ssa ennemmin syttyi enkelit kun avasi ovet kaukkarilla, mutta nyt ne ei enää syty. Mitä nappia mää oon painanu?
    Ajotietokoneesta saa säädettyä. Ootko mahdollisesti avainta vaihtanut? Avaimissa kun saattaa olla eri asetukset.

Leave a comment:

• NiKo-79
    replied
    Originally posted by Jonhi View Post
    Kyllä se juurikin sieltä löytyy, Vehicle settings ja sieltä pitäis löytyä Lights yhtenä alavalikkona.
    Tarviiko olla i-drive, vai saisko tämän toiminnon päälle ilman sitäki jostakin?

Leave a comment:

• Jonhi
    replied
    Mistä tämä löytyy, yritin i-driven valikkoja aamulla käydä läpi mutta jostain syystä en löytäny.
    Kyllä se juurikin sieltä löytyy, Vehicle settings ja sieltä pitäis löytyä Lights yhtenä alavalikkona.

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    Originally posted by Weuli View Post
    Onko käytössä sama avain kun aikaisemmin? Mietin jos toisessa avaimessa on muistissa welcome lights OFF ja toisessa ON.
    Mistä tämä löytyy, yritin i-driven valikkoja aamulla käydä läpi mutta jostain syystä en löytäny.

Leave a comment:

• sportpug25
    replied
    Katso sieltä asetuksista, että mitä näyttää valojen kohdalla. Eli onko tervetuloa valot päällä

Leave a comment:

• Weuli
    replied
    Onko käytössä sama avain kun aikaisemmin? Mietin jos toisessa avaimessa on muistissa welcome lights OFF ja toisessa ON.

Leave a comment:

Working...
X