Announcement

Collapse
No announcement yet.

DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arska86
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 309
    • Helsinki

    Originally posted by Toni 325i View Post
    http://www.ebay.co.uk/itm/MTEC-BMW-E...l/172401104820

    Onko kokemuksia linkin välijäähdyttimestä? Hintaero Wagnerin vastaavaan osaan ~270€ halvempi. Sopivuus pitäisi olla myös plug and play.
    Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



    Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.

    Comment

    • ^Rikke
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 293
      • Pieksämäki

      Onko porukka käyttänyt LCI 325d:tä ohjelmoitavana? Mielessä pyörinyt että voisi kesällä käydä AJ-Techillä hakemassa lisää kulkua. Tarkoitus oli DPF tyhjentää ja ohjelmoida. Millasia lukemia tuommosista otettu järkevästi?
      Showroom!
      BMW e91 325d LCI M-sport -09

      IG!
      rrikkee

      Comment

      • VolvoTDi
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 1576
        • Tampere - Pori

        Originally posted by ^Rikke View Post
        Onko porukka käyttänyt LCI 325d:tä ohjelmoitavana? Mielessä pyörinyt että voisi kesällä käydä AJ-Techillä hakemassa lisää kulkua. Tarkoitus oli DPF tyhjentää ja ohjelmoida. Millasia lukemia tuommosista otettu järkevästi?
        Järkevä 300/650 ja kaikki ulos 320-330/700-750 DPF paikoillaan.
        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
        Check:
        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
        Tampere 044-5867096

        Comment

        • brainsurgery
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1355
          • Helsinki

          Originally posted by arska86 View Post
          Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



          Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.
          Ostin tuollaisen. En saanut yksin toisen puolen liitintä kiinni. Sovitus on todella nafti ja olisi tarvinnut kaverin avuksi painamaan liittimet kiinni. Lupaa tietysti hyvää sen kannalta, että ei ainakaan liittimistä vuoda.

          Muuten vaikuttaa ihan laadukkaalta tuotteelta hintaisekseen. Logeja voin pistää sitten kun saan tuon lopulta kiinni autoon.

          Comment

          • Toni 325i
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 209
            • Raisio

            Originally posted by arska86 View Post
            Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



            Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.
            Miten mahtaa käydä tullimaksujen suhteen kun arvo menee reilusti yli sen rajan jo, mikäli sattuu tulliin jäämään?

            Tuota Mtecin osaa saisi myös useamman kappaleen samalla 40 punnan kuluilla Suomeen.

            Comment

            • brainsurgery
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2011
              • 1355
              • Helsinki

              Originally posted by Toni 325i View Post
              Miten mahtaa käydä tullimaksujen suhteen kun arvo menee reilusti yli sen rajan jo, mikäli sattuu tulliin jäämään?

              Tuota Mtecin osaa saisi myös useamman kappaleen samalla 40 punnan kuluilla Suomeen.
              Tullimaksut menevät ihan normaalisti samoin kuin ALV.

              Comment

              • arska86
                BTCF Member
                • Jan 2008
                • 309
                • Helsinki

                Originally posted by VolvoTDi View Post
                Järkevä 300/650 ja kaikki ulos 320-330/700-750 DPF paikoillaan.
                Paitsi tuossa kysyjällä sigun perusteella -09 malli, jossa vanhempi M57N2 kone. Ainakin vakio suuttimilla luvut jää maltillisemmiksi.

                Comment

                • VolvoTDi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2006
                  • 1576
                  • Tampere - Pori

                  Originally posted by arska86 View Post
                  Paitsi tuossa kysyjällä sigun perusteella -09 malli, jossa vanhempi M57N2 kone. Ainakin vakio suuttimilla luvut jää maltillisemmiksi.
                  Niin totta, jostain syystä oletin jo olevan N57:lla.
                  Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                  Check:
                  www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                  Tampere 044-5867096

                  Comment

                  • TinoTK
                    BTCF Member
                    • Apr 2009
                    • 809
                    • Kirkkonummi

                    Ei sittenkään mitään
                    Last edited by TinoTK; 20-04-2017, 12:47. Reason: tyhmä
                    ///BMW M550d LCI

                    Comment

                    • A2K
                      Bimmer Rookie
                      • Jul 2014
                      • 33
                      • Pietarsaari

                      Originally posted by VolvoTDi View Post
                      Niin totta, jostain syystä oletin jo olevan N57:lla.
                      Mites tuo 330d -08.
                      Olen ymmärtänyt että putken tyhjennyksellä ovat ottaneet irti 315hp ja 750nm?
                      Itse juuri uusin 800nm kytkimen omaani, jotta riittää myös viritettynä.

                      Comment

                      • TinoTK
                        BTCF Member
                        • Apr 2009
                        • 809
                        • Kirkkonummi

                        Originally posted by A2K View Post
                        Mites tuo 330d -08.
                        Olen ymmärtänyt että putken tyhjennyksellä ovat ottaneet irti 315hp ja 750nm?
                        Itse juuri uusin 800nm kytkimen omaani, jotta riittää myös viritettynä.
                        Mulla juurikin tuon verran otettu. M57N2, muuten vakio mutta putkisto tyhjätty. Alavääntöä rajoitettu manuaalin takia.
                        ///BMW M550d LCI

                        Comment

                        • A2K
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2014
                          • 33
                          • Pietarsaari

                          Originally posted by TinoTK View Post
                          Mulla juurikin tuon verran otettu. M57N2, muuten vakio mutta putkisto tyhjätty. Alavääntöä rajoitettu manuaalin takia.
                          kuulostaa hyvälle. Juuri sain tiedon myös tutultani jolla samat lukemat mutta automaatti.
                          Itselläni on manuaali, mutta vaihdoin kytkimen ja vauhtipyörän viikko sitten. Tuli sachs racingin 240mm todella jäykkä asetelma sintterilevyllä. Pitäisi riittää hyvin ainakin sen 800nm. Vaikka jatkuvaa vääntöä. Ainakin mikäli uskoo valmistajaa. Yllättävän nopeasti tottui jalkakin tuohon. Ei ehkä kaikkein mukavin, mutta ei pitäisi heti pettää vaikka irrottaisi hevosia koneesta.

                          Comment

                          • LUMI
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2011
                            • 251
                            • kotona

                            tänään käytin AJ:lla ja lukemat parani 345/725 to 404/840 uudella pumpulla 340tkm ajettu 335

                            Comment

                            • 530daa
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2012
                              • 231
                              • ks

                              Originally posted by LUMI View Post
                              tänään käytin AJ:lla ja lukemat parani 345/725 to 404/840 uudella pumpulla 340tkm ajettu 335
                              sulla varmaan vakio pumppu? Mulla ois asennusta vailla r90 saas nähä mitä tulee ,niin ja isompi coolerikin nyt kiinni

                              Comment

                              • LUMI
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2011
                                • 251
                                • kotona

                                Originally posted by 530daa View Post
                                sulla varmaan vakio pumppu? Mulla ois asennusta vailla r90 saas nähä mitä tulee ,niin ja isompi coolerikin nyt kiinni

                                ei oo kun r90 ja wagnerin cooleri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎