Announcement

Collapse
No announcement yet.

DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arska86
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 309
    • Helsinki

    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Mutta käytännössä 335d jää viritetylle 325/330d LCI:lle.
    Jep, vakio N57 330D menee aika sama, kuin vakio 335D ja ohjelmoitu 330D aika samoihin, kuin ohjelmoitu 335D mitä tehtaan ilmoituksia ja eri tapahtumissa ajettuja varttimailin ja mailin tuloksia katsellut.

    Comment

    • jumbo
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 6603
      • Lappeenranta

      En äkkiseltään löytänyt kokemuksia esim. 330xd:n ohjelmoinnista/virityksestä, kestääkö tuo nelivetotekniikka myös lisätehon samalla tavalla kuin takavetomallit? Nimenomaan automaattina.
      M550d

      Comment

      • paapaa
        Bimmer Rookie
        • Apr 2008
        • 194
        • Finland

        330D N57 DMF vauhtipyörä

        Näköjään N57 330D saa FMIC,3" downpipe,75-90 bensapumpulla,turbo modila noin 400/800 ulos.

        Tutkinut ja kun manuaali niin tuo kaksoismassavauhtipyörä..ihmetellyt
        kun rahallakaan tunnu saavan kestävempää kuin OEM/LUK DMF.

        ja kiinteän vauhtipyörän mahdolliset värinät houkuta.

        Tiedä, jos alkuperäisen kaksoismassan paikalle saman painoinen kiinteä

        niin tulisiko silti värinöitä ja paikat porsisi voimansiirrossa...
        hmm ja onkohan tuo automaattiin koska UK niin siellä manuaaleja..

        --------------------------------------------------------------

        ruottista löytyisi



        mutta antavat "toimii tai ei toimi" takuun ks

        --------------------------------------------------------------

        eli yhteenvetona..jos manuaalin kaksoismassa (uusikaan) kestä pitkään
        sintteri levyn ja asetelman kanssa..niin onko ainut toimiva vaihtoehto
        335D laatikon vaihto?

        ja jos tehoja rajataan voimakkaasti ja kaikki irti vasta 2500-> niin jää
        lyhyelle alueelle väännöt. toisaalta harvemmin tulee alle 2000 kierroksilla
        kiihdyttävän nyttenkään...

        ennemmin vaikka muutama tonni nykyiseen autoon kuin että vaihtaisi autoa kuitenkaan..sen verran jo muuten kuin kulkupuolta laittanut kohdilleen.
        Last edited by paapaa; 29-12-2017, 17:57.

        Comment

        • tuikku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 1353

          Originally posted by jumbo View Post
          En äkkiseltään löytänyt kokemuksia esim. 330xd:n ohjelmoinnista/virityksestä, kestääkö tuo nelivetotekniikka myös lisätehon samalla tavalla kuin takavetomallit? Nimenomaan automaattina.
          Useampaan olen n.1000nm laittanut.
          CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
          Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
          Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
          tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

          Comment

          • Haju69
            Administrator
            • Nov 2005
            • 16345
            • Leppävirta

            Aukaiskaa uus topikki jos on tarvetta.
            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎