Originally posted by sonikk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by LUMI View PostAJ Techillä käyty tännään, loistavaa palvelua
mutta pumppu finaalissa
ihme romuja kun ei 300tkm:ää kestä
seuraavaksi uusi isompi pumppu jaG30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Siinä voi tehdä, niin kuin haluaa, mutta "varmin" toimenpide on tulppa pakosarjaan ja kaikki kierrätysvermeet poikkeen, imusarjan tulokohtaan uusi välikappale ja egr-venttiili vikakoodeineen pois ohjelmasta.
Mutta käytännössä kyllä pelkkä kierrätyksenkin deaktivointi toimii hyvin, jos pakokaasuja pääseekin imusarjaan pikkuisen vuotavasta venttiilistä, niin määrät mahtaapi olla niin mitättömän pieniä, ettei niistä ole kun semmoinen henkinen haitta omistajalle.
Jos on runsaasti muitakin muutoksia tekniikassa, niin silloin voisi suositella myös kierrätysosien siivoamista roskalaatikkoon, mutta vakioissa tai lähes vakiotekniikalla olevissa varmaan voi jättää vermeet paikoilleen, ylimääräisellä puuhastelulla ei ole mitään käytännön etua.
Mulla ohjelmasta Antti otti egr:n pois käytöstä, mutta egr termari on varmaankin vaihtokunnossa. Olisiko termarin vaihdon sijaan järkevintä ottaa kaikki egr hilppeet pois? :think Jos tuo egr termari päästää läpi niin konehan jäähtyy, kun vesi shunttaa turhaan läpi. Tietysti päätermarinkin pitää olla kunnossa, mutta tuosta voisi aloittaa.
Olisko helpoin toimiva keino ostaa vaikka venäjän pojilta tuo valmis kitti?
http://www.ebay.com/itm/Kit-for-remo...2aa1db&vxp=mtr
Tuosta löytyis tulpat jäähdytysletkuihin (x2), pakosarjaan ja imupuolella uus välikappale.
Edit: Pitää vielä Antilta tarkistaa, laittoiko pelkästään ohjauksen, että venttiili pysyy koko ajan kiinni vai onko myös vikakoodi valvonta poistettu.Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostTäällä on myös nähtävissä oireita pumpun väsymisestä, railipaineet rupeavat heittelemään jos nostaa vakiosta. Mikäs pumppu on tulossa tilalle?
Oon tehnyt noin 120 bmw ohjelma,ei ole ollut kertaakaan pumpun ongelma...."A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Comment
-
-
Tänää kävin aj-techillä ja irtosi tosta omasta kiposta 267hp/530nm.
Hyvin tuntuis vetoja olevan vakioon verrattuna, ei savutakkaan.
Kuukaus sitte ostetut nankangit osottautu vaan paskaks, oikeen takarenkaan runko paskana ja tärytti penkissä sen verran että tuli ruma viiva paperille.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postvanhemman mallin 0445010073
kun jostakin veilä löytys harrastajaystävälliseen sopivan halpaan hintaan
Käytettyjä saisi halvalla, vaan onnistuuko noiden kunnostaminen ja mihin hintaan? (Noin ajatuksena)
Esim:
Last edited by Jacques; 16-07-2015, 20:00.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Tuon korkeapainepumpun oe osanumero näyttäis olevan 13518511826 ja sitä näyttäis löytyvän schmidiltäkin purkuosana mun mielestä aika harrastajaystävälliseen hintaan.
http://www.schmiedmann.fi/fi/tuote/1...e=B13518511826
En löytänyt tuon tuottoa, sopisikohan tuohon omaanikin?:thinkAudi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Comment
-
-
Eipä ole kunnostetut pumput hinnalla pilattuja, ainakaan uusien hintoihin verrattuna. Pitäisipä vaan samalla saada hukkaporttikin portattua.. ja lista on loputon.
Mieli tekisi "harrastaa" ja hakea lisätehoja. Kustannukset vain karkaavat älyttömyyksiin auton parinkympin arvoon verraten.G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment