Announcement

Collapse
No announcement yet.

TT Thermo ja F30?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Driver22
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 2093
    • *

    #91
    Olen jo useamman vuoden asentanut 3l dieseleihin tt-thermon 1000W version, joka on täysin riittävä. 1500W on kyllä puhdas overkill. Kovillakin pakkasilla molemmat lämmittää moottorin 20-30 minuutissa jonnekkin +40 lukemiin, olikohan muutama aste eroa 1000W vs 1500W.

    Työpaikalla 6A sulake ja hyvin on kestänyt 1000W tt-thermon ja 1000W defan sisälämmittimen. Tämä niitä uusia defoja missä termostaatti niin että ei aina puhalla täysiä vaan kabiinin lämpötilan mukaan säätää.
    F31 330D Xdrive M-Sport

    Comment

    • e36coupe
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 712
      • Nokia

      #92
      Olikos F30 B48-moottori ja TT-thermo nyt siis vikavaloa ja muuta ongelmaa tuottava kombinaatio vai toimiiko ihan ok?

      E9x N53:lla huudattaa toisinaan flektiä täysillä TT-thermon käytön jälkeen, jos anturit havaitsee liikaa lämpötilaeroa tms. Mites tuo F30 B48 siis käyttäytyy?

      Että Defalta säteilijä mielenrauhaa tuomaan vai TT-thermo lämpöä tuomaan?
      Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

      Työn alla: E21 320/6
      Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎