Originally posted by mob1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i /328i softaus
Collapse
X
-
Originally posted by mob1 View PostKiitos linkeistä ja kannatti kysyä. Tein kaupat eilen illalla foorumilaisen kanssa sopuhintaan.
Comment
-
-
Originally posted by mob1 View PostNyt hiukan kokemuksia JB+ boksista kun se on ollut ajossa reilun viikon. Tavallisessa nurkka-ajossa ei huomaa juurikaan eroa. Vaikutukset persdynossa huomaa kun potkaisee lapun lattiaan ja kovassa vauhdissa esim. rekan ohituksessa lisäteho on ollut tarpeen. Mielestäni eur/hp ratio tässä JB+ mokkulassa on kohdallaan. Asennus oli erittäin helppo.
Comment
-
-
Originally posted by Mann View PostTämä ollut myös harkinnassa, mutta en pitäisi tuota eur/hp suhdetta mitenkään poikkeuksellisen hyvänä. Saahan ohjelmoinninkin penkityksineen suhteessa halvemmalla ja teholukemat nousee hiukan eri tasolle:thinkMBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostEiköhän syy ole siihen se että tehobokseilla ei pääse säätämään sytkä, polttoaine, yms. karttoja riittävän hyviksi.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Kävin tänään mielenkiinnosta tekemässä kellotuksia 420i xdrivellä stage 2 jb4lla.
Kolmen vedon keskiarvo oli 5.98sec. että ihan hyvin sijoitettu 600eur jos sillä saa yli kaks sekuntia sheivattua pois. Tykkään myös tuon jb4 monipuolisuudesta kun voi ratista muokata ohjelmia yms. toimintoja. Esim. Pakoputken läpät saa auki yhdellä napin painalluksella ni saa vähän pörinää pönttöön.
Muuten vakio mutta katiton dp kuumottelis. Onko tietoa pystyykö sillä meneen katsastukseen jos ennen sitä polkee punahehkuun koko myllyn?MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi on antanut lukuisia uusia ohjeita ajoneuvojen määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteista.
Uuden määräyksen suurin periaatteellinen muutos koskee päästöjen mittaamista, jonka lisäksi myös hylkäys- ja ajokieltovikojen perusteita tarkennetaan.
Jatkossa bensiinimoottorilla varustetun ajoneuvon joka on otettu käyttöön 10 vuoden sisällä katsastuspäivästä, pakokaasupäästöt tarkastetaan nykyisestä menettelystä poiketen merkkivalon oikeanlaisesta toiminnasta ja lukemalla ajoneuvon OBD- järjestelmän vikamuisti.
Eli jos Jb4 kuittaa automaattisesti dp:sta aiheutuvan vian pois, niin eiköhän sen pitäisi läpi mennä. Pitää luultavasti löytää ymmärtäväinen katsastushenkilö.
Omassa 335:ssa ei ollut kuin yksi katti (N55) joka on korvattu dp:lla. Aikamoiset savut tulee putkesta ja luultavasti naapurit myös tietävät monelta lähden töihin. Mutta eipä pala vikavaloja.F34 335i xdrive
Ex:F31 320i
Comment
-
-
Niin siis miten tämä nykyinen katsastustoiminta eroaa aiemmasta? Ennenkin on hylätty jos moottorivalo ei välähdä ja jos generic puolella on vikakoodeja. Onko jotain muuta erityistä? Jb4:lla kun nollaa koodit niin eihän siellä silloin niitä koodeja ole, mutta voiskohan se tarkempi syynäys tarkoittaa obd-testejä? Ne täytyisi olla kaikki suoritettuja eli tällöin ei voi katsurin pihalla nollailla koodeja kun testit vaatii ainakin yhden lämpenemisjakson jne jneJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Comment