Announcement

Collapse
No announcement yet.

320i /328i softaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.P.R
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1009
    • Oulu area

    #46
    Originally posted by mob1 View Post
    Onko kenelläkään tietoa mistä näitä saisi EU/euroopasta? Välttäisi ainakin tullimaksun. Ois ainakin helppo viritys.
    Itse tilasin tuolta www.mlperformance.co.uk

    Comment

    • ocram
      Newbiemmer
      • Nov 2014
      • 13
      • PKS

      #47
      Originally posted by mob1 View Post
      Onko kenelläkään tietoa mistä näitä saisi EU/euroopasta? Välttäisi ainakin tullimaksun. Ois ainakin helppo viritys.
      Saakohan niitä enää Helsingistä nimimerkki Blitzin kautta?

      Comment

      • mob1
        Newbiemmer
        • Apr 2017
        • 12
        • Helsinki

        #48
        Kiitos linkeistä ja kannatti kysyä. Tein kaupat eilen illalla foorumilaisen kanssa sopuhintaan.

        Comment

        • BFI18
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 1456
          • Turku

          #49
          .....
          Last edited by BFI18; 17-09-2017, 21:10.
          G26 i4 M50 Black Sapphire

          Comment

          • mob1
            Newbiemmer
            • Apr 2017
            • 12
            • Helsinki

            #50
            Originally posted by mob1 View Post
            Kiitos linkeistä ja kannatti kysyä. Tein kaupat eilen illalla foorumilaisen kanssa sopuhintaan.
            Nyt hiukan kokemuksia JB+ boksista kun se on ollut ajossa reilun viikon. Tavallisessa nurkka-ajossa ei huomaa juurikaan eroa. Vaikutukset persdynossa huomaa kun potkaisee lapun lattiaan ja kovassa vauhdissa esim. rekan ohituksessa lisäteho on ollut tarpeen. Mielestäni eur/hp ratio tässä JB+ mokkulassa on kohdallaan. Asennus oli erittäin helppo.

            Comment

            • Mann
              Bimmer Rookie
              • Feb 2012
              • 57
              • Helsinki

              #51
              Originally posted by mob1 View Post
              Nyt hiukan kokemuksia JB+ boksista kun se on ollut ajossa reilun viikon. Tavallisessa nurkka-ajossa ei huomaa juurikaan eroa. Vaikutukset persdynossa huomaa kun potkaisee lapun lattiaan ja kovassa vauhdissa esim. rekan ohituksessa lisäteho on ollut tarpeen. Mielestäni eur/hp ratio tässä JB+ mokkulassa on kohdallaan. Asennus oli erittäin helppo.
              Tämä ollut myös harkinnassa, mutta en pitäisi tuota eur/hp suhdetta mitenkään poikkeuksellisen hyvänä. Saahan ohjelmoinninkin penkityksineen suhteessa halvemmalla ja teholukemat nousee hiukan eri tasolle:think

              Comment

              • 315i
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2014
                • 241
                • Arctopolis

                #52
                Mulla JB+ ollut 335 käytössä pari vuotta ja olin tyytyväinen juuri tuohon asennuksen nopeuteen hinta/tehosuhteeseen.
                Last edited by 315i; 03-10-2017, 19:54. Reason: korjausta

                Comment

                • hj325hml
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2006
                  • 729
                  • Pirkanmaa

                  #53
                  Paljon 328i kytkin/kaksoismassa kestää voiman ottoa? Varmaan perus järkevän kestää hyvin?
                  F16 M-Sport

                  Comment

                  • rami
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2002
                    • 707
                    • Raahe

                    #54
                    Nut alkoi totisesti kiinnostamaan tämä F36 2.0i päivittäminen uusille tehoille,...oikeesti jopa 300hv noin pienillä jutuilla? Kuka tekee tällaista Oulun läänin alueella?,onnistuu kyllä viedä kauemmaksikin.
                    Kokemuksia paikoista?
                    bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...

                    Comment

                    • S.P.R
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2003
                      • 1009
                      • Oulu area

                      #55
                      Jos oikein muistan niin kaverin 320i kävi Powerflashillä. Lopputulos about 255hp / 400nm Olisi kuulema saanut vähän enemmänkin..

                      Comment

                      • AlpinWeiss
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2007
                        • 927
                        • West coast

                        #56
                        Originally posted by Mann View Post
                        Tämä ollut myös harkinnassa, mutta en pitäisi tuota eur/hp suhdetta mitenkään poikkeuksellisen hyvänä. Saahan ohjelmoinninkin penkityksineen suhteessa halvemmalla ja teholukemat nousee hiukan eri tasolle:think
                        JB:stä saat sentään rahan takaisin jos vaikka myyt sen kun et tarvitse enää..
                        MBCLK240 -02
                        E36 318 -93
                        E46 320 Ci -01
                        E46 330 CiA -01
                        E60 520i -04
                        E93 325i -07
                        F36 420xi -16

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5428
                          • S:t Karins

                          #57
                          Originally posted by makkis View Post
                          Eiköhän syy ole siihen se että tehobokseilla ei pääse säätämään sytkä, polttoaine, yms. karttoja riittävän hyviksi.
                          Ahdetussa moottorissa JB4 mittaa nakutusta. Tämä on kaiken A ja O. Yksinkeraistettuna niin kauan kuin moottori ei nakuta, pystytään ahtopainetta nostamaan ja sytkäennakkoa muuttamaan => lisää tehoa.
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • AlpinWeiss
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2007
                            • 927
                            • West coast

                            #58
                            Kävin tänään mielenkiinnosta tekemässä kellotuksia 420i xdrivellä stage 2 jb4lla.

                            Kolmen vedon keskiarvo oli 5.98sec. että ihan hyvin sijoitettu 600eur jos sillä saa yli kaks sekuntia sheivattua pois. Tykkään myös tuon jb4 monipuolisuudesta kun voi ratista muokata ohjelmia yms. toimintoja. Esim. Pakoputken läpät saa auki yhdellä napin painalluksella ni saa vähän pörinää pönttöön.

                            Muuten vakio mutta katiton dp kuumottelis. Onko tietoa pystyykö sillä meneen katsastukseen jos ennen sitä polkee punahehkuun koko myllyn?
                            MBCLK240 -02
                            E36 318 -93
                            E46 320 Ci -01
                            E46 330 CiA -01
                            E60 520i -04
                            E93 325i -07
                            F36 420xi -16

                            Comment

                            • Hillamaasturi
                              Newbiemmer
                              • Aug 2017
                              • 11
                              • Järvenpää

                              #59
                              Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi on antanut lukuisia uusia ohjeita ajoneuvojen määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteista.

                              Uuden määräyksen suurin periaatteellinen muutos koskee päästöjen mittaamista, jonka lisäksi myös hylkäys- ja ajokieltovikojen perusteita tarkennetaan.

                              Jatkossa bensiinimoottorilla varustetun ajoneuvon joka on otettu käyttöön 10 vuoden sisällä katsastuspäivästä, pakokaasupäästöt tarkastetaan nykyisestä menettelystä poiketen merkkivalon oikeanlaisesta toiminnasta ja lukemalla ajoneuvon OBD- järjestelmän vikamuisti.

                              Eli jos Jb4 kuittaa automaattisesti dp:sta aiheutuvan vian pois, niin eiköhän sen pitäisi läpi mennä. Pitää luultavasti löytää ymmärtäväinen katsastushenkilö.

                              Omassa 335:ssa ei ollut kuin yksi katti (N55) joka on korvattu dp:lla. Aikamoiset savut tulee putkesta ja luultavasti naapurit myös tietävät monelta lähden töihin. Mutta eipä pala vikavaloja.
                              F34 335i xdrive
                              Ex:F31 320i

                              Comment

                              • VolvoTDi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2006
                                • 1576
                                • Tampere - Pori

                                #60
                                Niin siis miten tämä nykyinen katsastustoiminta eroaa aiemmasta? Ennenkin on hylätty jos moottorivalo ei välähdä ja jos generic puolella on vikakoodeja. Onko jotain muuta erityistä? Jb4:lla kun nollaa koodit niin eihän siellä silloin niitä koodeja ole, mutta voiskohan se tarkempi syynäys tarkoittaa obd-testejä? Ne täytyisi olla kaikki suoritettuja eli tällöin ei voi katsurin pihalla nollailla koodeja kun testit vaatii ainakin yhden lämpenemisjakson jne jne
                                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                                Check:
                                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                                Tampere 044-5867096

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎