Originally posted by AlpinWeiss
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i /328i softaus
Collapse
X
-
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
-
-
Originally posted by makkis View PostNiin kauan se on vain kehittynyt dieselin racechip kun se ei oikeasti vaihda karttoja autoon vaan perustuu alkuperäisen ohjaimen huijaamiseen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostNo mitäs se siellä huijaa? Ja mitäs ECU:lla tapahtuu kun sinne vaihdetaan kartta? Manipuloidaan asetuksia, myös turva-asetuksia?MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostJuurikin niin. Just yritettiin korjata yhtä autoa kauheella vimmalla ja vikaa ei tahtonut löytää millään kun oli ohjelmoija vähän laittanut vikakoodeja näkymättömiin.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostTämä on totta, tätä tapahtuu todella usein ja on kyllä tooodella kiva etsiä vaikka vikaa autosta kun se ei osaa kertoa mistä sattuu. Jos tai kun ohjelma tehdään oikein niin ainuttakaan vikakoodia ei poisteta eikä turvarajoja nosteta, koska ei tarvitse. Ohjelmalla tosin ei pääse samoihin lukemiin millään mitä noilla kehittyneillä bokseilla juuri em. asioiden vuoksi, ellei joitain turvarajoja nosteta sekä blokata paria koodia, kertooko tämä jotain...
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostOkei, harkitsin omaan 335xi:hin hetken tuota jb4:sta vaikka onkin mhd asennettuna. Enpä taida hommata, pelkkä tune loppuunsa siis paljon turvallisempi koska ei siis nosta turvarajoja. Riittää mulle ihan tune+viriosat. Kiitoksia näistä tiedoista, eipä tuota olisi itse tajunnut muuten selvittääLast edited by Tommix; 14-04-2018, 22:40.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostTänään yritettiin taas ohjelmoida OBD-portin kautta sigun 430i:tä, eli B48B20O0 moottorilla varustettua autoa - ei onnistunut.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostTaitaa olla sama juttu kun b58 moottorissa, jostain lueskelin kun joku yritti siihen obd:n kautta ohjelmointia eikä onnistunut.
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostOnko kukaan ohjelmoinut 330eemeliä? Mosselman näyttäisi myyvän boksia. Mutta oletteko ohjelmoinut näitä?
Comment
-
-
Mites ton JB4 teholisäykset on oikeesti? Koitin ettiskellä mut oikeestaan ainut mikä antaa mitää infoa mistään lisäyksistä on 328:ssa ja 320:ssä Stage3.
Jos softaaja x, y ja z saa seuraavaa aikaseks ilman et joutuu koskemaan rautaan
hp: 183->250-260
nm: 270 -> 400-420
Niin mihin akselille JB4 jää stage1:llä joka oli ~+0.2bar ahtoja lisää? Vai oliko nyt niin että 320:lle suosittiin käyttämään map5:sta joka oli joku autotune map? Tää vertailu oli paljon helpompaa N54 ja N55 :(Ex vehkeet..
X5 40d E70, 535iA F10, 335iA E92, M5 E60, 335iA E92, 330iA E90 LCI, 330xiA E91, 123d E82, 330dA E90, 30dA E39, Evo V (aivopieru), 328i E46, 325i E36
Comment
-
-
Originally posted by tanppu View PostMites ton JB4 teholisäykset on oikeesti? Koitin ettiskellä mut oikeestaan ainut mikä antaa mitää infoa mistään lisäyksistä on 328:ssa ja 320:ssä Stage3.
Jos softaaja x, y ja z saa seuraavaa aikaseks ilman et joutuu koskemaan rautaan
hp: 183->250-260
nm: 270 -> 400-420
Niin mihin akselille JB4 jää stage1:llä joka oli ~+0.2bar ahtoja lisää? Vai oliko nyt niin että 320:lle suosittiin käyttämään map5:sta joka oli joku autotune map? Tää vertailu oli paljon helpompaa N54 ja N55 :(
Jos N20 niin Map 5 ja n. 250 - 260 hv.
Jos B48 niin tuollaisiin tehoihin ei varmaankaan helpolla pääse, suuntaa antavia tehoja= Map 1 n.205 hv, Map 2 n.215 hv, map 3 n.225 hv.
Comment
-
-
Originally posted by 314da View PostOnko sinulla N20 vai B48 moottori?
Jos N20 niin Map 5 ja n. 250 - 260 hv.
Jos B48 niin tuollaisiin tehoihin ei varmaankaan helpolla pääse, suuntaa antavia tehoja= Map 1 n.205 hv, Map 2 n.215 hv, map 3 n.225 hv.
Moottorin koodi: N20-B20B
kW: 135
Ja toi 250-260 tulee ilman mitään lisämodeja? Mites vääntö?Ex vehkeet..
X5 40d E70, 535iA F10, 335iA E92, M5 E60, 335iA E92, 330iA E90 LCI, 330xiA E91, 123d E82, 330dA E90, 30dA E39, Evo V (aivopieru), 328i E46, 325i E36
Comment
-
Comment