Eikös näihin koneisiin jo osata tehdä ihan "oikeallakin" menetelmällä softauksia? Soitin eilen Mikalle Turbotecille ja ei tuntunut olevan mitään ongelmaa. Kertoi että 320i:stä otetaan 260-300hp riippuen ihan mitä asiakas haluaa.
Eikös näihin koneisiin jo osata tehdä ihan "oikeallakin" menetelmällä softauksia? Soitin eilen Mikalle Turbotecille ja ei tuntunut olevan mitään ongelmaa. Kertoi että 320i:stä otetaan 260-300hp riippuen ihan mitä asiakas haluaa.
Kyllä, ja itse sitä suosisinkin, koska en usko tuon Jb:n muuttavan sieltä mitään, vain huijaavan x arvoja jotta toimisi halutulla tavalla.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Eikös näihin koneisiin jo osata tehdä ihan "oikeallakin" menetelmällä softauksia? Soitin eilen Mikalle Turbotecille ja ei tuntunut olevan mitään ongelmaa. Kertoi että 320i:stä otetaan 260-300hp riippuen ihan mitä asiakas haluaa.
Motorbit olisi lähempänä, ja onnistuu myös noihin uudempiin. Oman F20 käytin ja olin todella tyytyväinen.
Motorbit olisi lähempänä, ja onnistuu myös noihin uudempiin. Oman F20 käytin ja olin todella tyytyväinen.
Mitenkähän nämä 260hp ja yli softaukset kestää? 320i on niillä korkeampi puristeisilla 11:0 männillä ja vakio ahdot 8psi. Ahtopaine täytyy todennäköisesti tuplata noihin tehoihin - aiheuttaako tämä mitään ongelmia?
Suurin osa tehobokseista tyytyy +4psi ahtojen nostoon, kai tähän on joku syy?
Juu, enpä minä toisaalta kaipaakaan tuohon mitään 300hp riskisoftaa. Oikeastaan ei kiinnosta koko teholukema, kunhan siihen vain saisi sellaista käyttökelpoista pontevuutta normaaliin arkiajoon. Vakionahan tuo 320iA on (ahtimesta huolimatta) lievästi sanottuna rauhallisen miehen auto. Varsinkin automaatilla ja nelivedolla. Vastaava kilpaileva Audin A4 2,0TFSI tuntuu kulkevan perstuntumalta jo vakiona aivan eri tahtiin.
Eiköhän syy ole siihen se että tehobokseilla ei pääse säätämään sytkä, polttoaine, yms. karttoja riittävän hyviksi.
Eikös nämä tehoboksit ole sellaisia, että niillä ei nimenomaan pääse todellisuudessa säätämään suoraan yhtään mitään. Ainoastaan huijaamaan jotain anturiarvoa, jotta toinen kartassa vaikuttava tekijä luulee jotain muuta kuin mitä todellisuus on? Eli mahdollisuus tarkkaan "täsmälliseen säätämiseen" puuttuu täysin(kö)?
Eikös nämä tehoboksit ole sellaisia, että niillä ei nimenomaan pääse todellisuudessa säätämään suoraan yhtään mitään. Ainoastaan huijaamaan jotain anturiarvoa, jotta toinen kartassa vaikuttava tekijä luulee jotain muuta kuin mitä todellisuus on? Eli mahdollisuus tarkkaan "täsmälliseen säätämiseen" puuttuu täysin(kö)?
Eiköhän noi Jb:t ole aika hienosti tehtyjä tuollaisia huijausbokseja, kun melko hyvin kuitenkin pelaavat ja mahdollistavat erilaiset etanoli ohjelmat yms.
Mutta yhtä kaikki, huijausbokseja ovat kuitenkin.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Eikös nämä tehoboksit ole sellaisia, että niillä ei nimenomaan pääse todellisuudessa säätämään suoraan yhtään mitään. Ainoastaan huijaamaan jotain anturiarvoa, jotta toinen kartassa vaikuttava tekijä luulee jotain muuta kuin mitä todellisuus on? Eli mahdollisuus tarkkaan "täsmälliseen säätämiseen" puuttuu täysin(kö)?
En ehkä sekoittaisi 2000-luvun alun dieseleiden evry-modia jb:n toimintaan.
En ehkä sekoittaisi 2000-luvun alun dieseleiden evry-modia jb:n toimintaan.
Ei ehkä kannata sekoittaa koska jb on paaljon kehittyneempi, vaikkakin lähtökohtaisesti periaate onkin sama.
Evry huijaa vain yhtä anturitietoa kun jb useampaa, hieman kehittyneemmällä tavalla.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
JB+ boksi antoi 320:een ihan mukavan boostin. Juuri sellaisen kuin 20hp ja 30nm voi kuvitella olevan. Väännön lisäyksen huomaa selvästi ja sitä voi olla jopa luvattua enemmän. Boksi maksoi toimitettuna 250e, joten yhdelle hevosvoimalle tulee hintaa 12,5e Auton toiminta muuten on kuin ennenkin. Suosittelen jos todella helppo päivitys kiinnostaa. Asennus/irroitus onnistuu parissa minuutissa.
JB+ boksi antoi 320:een ihan mukavan boostin. Juuri sellaisen kuin 20hp ja 30nm voi kuvitella olevan. Väännön lisäyksen huomaa selvästi ja sitä voi olla jopa luvattua enemmän. Boksi maksoi toimitettuna 250e, joten yhdelle hevosvoimalle tulee hintaa 12,5e Auton toiminta muuten on kuin ennenkin. Suosittelen jos todella helppo päivitys kiinnostaa. Asennus/irroitus onnistuu parissa minuutissa.
Onko kenelläkään tietoa mistä näitä saisi EU/euroopasta? Välttäisi ainakin tullimaksun. Ois ainakin helppo viritys.
Comment