Sisusta on kuin suoraan honda civicistä klik Muuten kyllä aika maukkaan oloinen laite.. Varsinkin tuo M-Sport.
BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex. BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
mielestäni paremmin onnistunu 3-sarjan uudistuminen kuin 5-sarjan. Tämä uusi femma ei oikein millään osalla ole vielä minusta järin herkulta näyttäny melkeen jopa massaan hukkuva. Tuon tulevan kolmosen erottais vaikka säkkipimeässä on se sen verran hienompi laitos eritoteen tuo M-sportti. Älyttömän jännän näkönen ratti.
I Don't Know! I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Enemmän mietityttää se, että kuinka tulevaisuudessa näitä nykyisiä uusia autoja kehtaa ostaa käytettynä... Nykyään kun ne ovat täynnä entistä monimutkaisempaa elektroniikkaa, turboja ja kohta varmaan laservalojakin. Monimutkaisuus ei loppupeleissä haittaa, mutta kun tyyli on kuitenkin se, että pikkuvikakin maksaa 500€ ja vikaherkkyys on helvetin iso.
Enemmän mietityttää se, että kuinka tulevaisuudessa näitä nykyisiä uusia autoja kehtaa ostaa käytettynä... Nykyään kun ne ovat täynnä entistä monimutkaisempaa elektroniikkaa, turboja ja kohta varmaan laservalojakin. Monimutkaisuus ei loppupeleissä haittaa, mutta kun tyyli on kuitenkin se, että pikkuvikakin maksaa 500€ ja vikaherkkyys on helvetin iso.
No tuosta tulee mieleen että mitä sanottiin vaikkapa 15 vuotta sitten kun tuli uusi automalli ja siinä oli vaikka mitä uutta tekniikkaa? Yleistyessään se tulee edullisemmaksi.
Virkeän ja ryhdikkään näköinen varsinkin ulkoa. Sivuprofiili pitkältä E90 kaltainen ja hyvä niin, keula selvästi mennyt eteenpäin.
Vaikka allekirjoittanut(kin) kuuluu vapaasti hengittäviä suoria kutosia arvostavaan heimoon, tullee ahdetut nelipyttyset bensat olemaan mielenkiintoisin tekninen päivitys. Lukemat ovat ainakin mallikkaat, vai miltä kuulostaa 328i: 245hv / 350Nm, 0-100 5.9s (!!), 6,4l / 149g (!!!). Olennainen kysymys kuuluukin, onko BMW onnistunut säilyttämään - tai pikemminkin kompensoimaan - hienostuneen kuusisylinterin antaman keskeisen sielukkuuden tavalla, joka ei jätä ajokokemukseen paikkaa tyhjiölle.
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
No tuosta tulee mieleen että mitä sanottiin vaikkapa 15 vuotta sitten kun tuli uusi automalli ja siinä oli vaikka mitä uutta tekniikkaa? Yleistyessään se tulee edullisemmaksi.
Samaa on sanottu monista muistakin nykyisin arkipäiväisistä keksinnöistä kuiten vaikkapa koteloidusta venttiilikoneistota, kansiventtiileistä, kevetmetallin käytöstä moottorissa, sähköisestä moottorin ohjauksesta, katalysaattorista, monivettiilikansista... Eivät kestä kuitenkaan ja hajotessaan noita ei voi korjata! Todellisuudessa autot ovat koko ajan kehittyneet luotettavemmiksi. Toiset haluavat uutuutta ja toiset haluavat pysyä tutussa & ruvallisessa.
Olennainen kysymys kuuluukin, onko BMW onnistunut säilyttämään - tai pikemminkin kompensoimaan - hienostuneen kuusisylinterin antaman keskeisen sielukkuuden tavalla, joka ei jätä ajokokemukseen paikkaa tyhjiölle.
Ajokokemukseen on Bemarilla satsattu jo pitkään vähemmän kuin aikaisemmin. Nykyisin panostetaan tekniikan jakamiseen, kulutukseen ja nyt viimeisimpänä mukavuuteen.
Juma keka BMW autossa TURBO.
Olisiko kuitenki, jossain vaiheessa kokeiltu?
BMW lopetti tuotannon, kun aiheutti paheksuntaa liikenteessä.
2002 omistaneeni tiedän mistä johtuu. (1978)
Ihan mukavat speksit tuosta 328i:n neloskoneesta, mutta huippunopeus vain 130 mailia tunnissa (209 km/h)?! Suomessa tuolla ei nyt niin ole merkitystä, mutta kyllä esimerkiksi Saksassa alkaisi jo hieman ahistamaan, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään minimimallista ja autobahnilla tuollainen yli 200 km/h on kuitenkin aika peruskauraa.
Comment