Announcement

Collapse
No announcement yet.

300 sarja 6. sukupolvi F30 2012/2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snoub
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 220
    • Oulu

    #61
    Sisusta on kuin suoraan honda civicistä
    klik Muuten kyllä aika maukkaan oloinen laite.. Varsinkin tuo M-Sport.
    BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
    BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
    BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand

    Ex.
    BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
    BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz

    Comment

    • Aatos
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 149
      • Helsinki

      #62
      Aika kampela .
      BRCF #12 - E36 325 -91

      Comment

      • exodus
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 774
        • Oulu

        #63
        Originally posted by Madfexx View Post
        Tuo etuvalojen ja munuaisten liitoskohta on mielenkiintoinen.
        Onkohan siinä jonkin sortin valaisin vai pelkkä heijastin? Ei ole oikein lähikuvaa keulasta tarjolla.

        Comment

        • Vertigo
          Bimmer Fanatic
          • May 2005
          • 806
          • Paska Kaupunni

          #64
          mielestäni paremmin onnistunu 3-sarjan uudistuminen kuin 5-sarjan. Tämä uusi femma ei oikein millään osalla ole vielä minusta järin herkulta näyttäny melkeen jopa massaan hukkuva. Tuon tulevan kolmosen erottais vaikka säkkipimeässä on se sen verran hienompi laitos eritoteen tuo M-sportti. Älyttömän jännän näkönen ratti.
          I Don't Know! I Don't Like It!
          Nykyiset:
          E36 328i cöype
          Exät:
          Fiat Uno 60ies '93
          E30 316i
          E28 520ia
          Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
          Fiat 127
          Saab 900

          Comment

          • Mikaatm
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2007
            • 559
            • Vantaa

            #65


            335i automaatilla päästöt 169 grammaa, hmmm...
            450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

            Comment

            • MSam
              Bimmer Rookie
              • Jan 2009
              • 181
              • Länsi-Suomi

              #66
              Miksi mennä merta edemmäs kalaan?

              Jo eilen (pe 14.10.) hinnastotkin olivat Saksan virallisilla sivuilla.
              E60 523i

              E10 kiitos ei.

              Comment

              • Spiddu
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2007
                • 3564
                • Nla

                #67
                tämä uusi 300 sarjanen toimii huomattavasti paremin itselle kun f10.

                Sääli vain kun isojen koneiden aika on ohi :(
                BMW F30 330e 2017

                Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
                e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

                Comment

                • Ramzez
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2009
                  • 6104
                  • Jyväskylä

                  #68
                  Originally posted by Spiddu View Post
                  Sääli vain kun isojen koneiden aika on ohi :(
                  Tämäpä se suurin murhe tosiaan on.

                  Enemmän mietityttää se, että kuinka tulevaisuudessa näitä nykyisiä uusia autoja kehtaa ostaa käytettynä... Nykyään kun ne ovat täynnä entistä monimutkaisempaa elektroniikkaa, turboja ja kohta varmaan laservalojakin. Monimutkaisuus ei loppupeleissä haittaa, mutta kun tyyli on kuitenkin se, että pikkuvikakin maksaa 500€ ja vikaherkkyys on helvetin iso.

                  Comment

                  • tuumas
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2007
                    • 2564
                    • Lapland, Finland

                    #69
                    Originally posted by Ramzez View Post
                    Tämäpä se suurin murhe tosiaan on.

                    Enemmän mietityttää se, että kuinka tulevaisuudessa näitä nykyisiä uusia autoja kehtaa ostaa käytettynä... Nykyään kun ne ovat täynnä entistä monimutkaisempaa elektroniikkaa, turboja ja kohta varmaan laservalojakin. Monimutkaisuus ei loppupeleissä haittaa, mutta kun tyyli on kuitenkin se, että pikkuvikakin maksaa 500€ ja vikaherkkyys on helvetin iso.
                    No tuosta tulee mieleen että mitä sanottiin vaikkapa 15 vuotta sitten kun tuli uusi automalli ja siinä oli vaikka mitä uutta tekniikkaa? Yleistyessään se tulee edullisemmaksi.

                    Comment

                    • Antza
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2143
                      • Espoo

                      #70
                      Virkeän ja ryhdikkään näköinen varsinkin ulkoa. Sivuprofiili pitkältä E90 kaltainen ja hyvä niin, keula selvästi mennyt eteenpäin.

                      Vaikka allekirjoittanut(kin) kuuluu vapaasti hengittäviä suoria kutosia arvostavaan heimoon, tullee ahdetut nelipyttyset bensat olemaan mielenkiintoisin tekninen päivitys. Lukemat ovat ainakin mallikkaat, vai miltä kuulostaa 328i: 245hv / 350Nm, 0-100 5.9s (!!), 6,4l / 149g (!!!). Olennainen kysymys kuuluukin, onko BMW onnistunut säilyttämään - tai pikemminkin kompensoimaan - hienostuneen kuusisylinterin antaman keskeisen sielukkuuden tavalla, joka ei jätä ajokokemukseen paikkaa tyhjiölle.
                      Current rides:
                      F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                      Previous rides:
                      E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                      Comment

                      • NHB
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2003
                        • 1120

                        #71
                        Originally posted by tuumas View Post
                        No tuosta tulee mieleen että mitä sanottiin vaikkapa 15 vuotta sitten kun tuli uusi automalli ja siinä oli vaikka mitä uutta tekniikkaa? Yleistyessään se tulee edullisemmaksi.
                        Samaa on sanottu monista muistakin nykyisin arkipäiväisistä keksinnöistä kuiten vaikkapa koteloidusta venttiilikoneistota, kansiventtiileistä, kevetmetallin käytöstä moottorissa, sähköisestä moottorin ohjauksesta, katalysaattorista, monivettiilikansista... Eivät kestä kuitenkaan ja hajotessaan noita ei voi korjata! Todellisuudessa autot ovat koko ajan kehittyneet luotettavemmiksi. Toiset haluavat uutuutta ja toiset haluavat pysyä tutussa & ruvallisessa.

                        Comment

                        • NHB
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2003
                          • 1120

                          #72
                          Originally posted by Antza View Post
                          Olennainen kysymys kuuluukin, onko BMW onnistunut säilyttämään - tai pikemminkin kompensoimaan - hienostuneen kuusisylinterin antaman keskeisen sielukkuuden tavalla, joka ei jätä ajokokemukseen paikkaa tyhjiölle.
                          Ajokokemukseen on Bemarilla satsattu jo pitkään vähemmän kuin aikaisemmin. Nykyisin panostetaan tekniikan jakamiseen, kulutukseen ja nyt viimeisimpänä mukavuuteen.

                          Comment

                          • _artsi_
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2005
                            • 579
                            • Pori

                            #73
                            Juma keka BMW autossa TURBO.
                            Olisiko kuitenki, jossain vaiheessa kokeiltu?
                            BMW lopetti tuotannon, kun aiheutti paheksuntaa liikenteessä.
                            2002 omistaneeni tiedän mistä johtuu. (1978)
                            BMW 330dA e92 M-SPORT

                            Comment

                            • Madfexx
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 3646
                              • Lempäälä

                              #74
                              Ihan mukavat speksit tuosta 328i:n neloskoneesta, mutta huippunopeus vain 130 mailia tunnissa (209 km/h)?! Suomessa tuolla ei nyt niin ole merkitystä, mutta kyllä esimerkiksi Saksassa alkaisi jo hieman ahistamaan, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään minimimallista ja autobahnilla tuollainen yli 200 km/h on kuitenkin aika peruskauraa.
                              Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
                              Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

                              Comment

                              • NHB
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2003
                                • 1120

                                #75
                                Kyseessä täytyy olla lyöntihärö. Kyllä tuon 328i:n täytyy saavuttaa 250 km/h.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎