G20/G21 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 314da
    Bimmer Fanatic
    • May 2015
    • 384
    • J

Originally posted by analoki View Post
    Hei, oon katselemassa uudeksi daily driveriksi G20 320i mallia 2019-2023 n. 30k€ m-sport paketilla. Kävin koeajaa yhtä ilman M-sport pakettia ja alustahan oli tosi mersumaisen pehmeä, jarrut aika lussut ja ohjaus hieman epälooginen (tosi kevyt pienessä vauhdissa ja poikkeuksellisen iso kontrasti maantieajoon)?

Nyt ei ole oikein myynnissä M-sport paketilla olevia yksilöitä, niin korjaako se nämä puutteet kuinka hyvin? Haluan pääasiassa ajodynamiikoiltaan kohtuu hyvän auton ja muut lisävarusteet on enemmän optionaalisia... lueskelin foorumilta, että porukalla on ollut ongelmaa auton ohjaustehostimen herkkyden suhteen ja se vähän huolettaa kyllä... Onkohan näissä odotettavissa, että ketjulla pääsisi 200k+ km asti ilman huoltotoimenpiteitä?
    Ketjun kestosta ei huolen häivää jos huollettu järkevästi.
    Alustahan ei edes Msport alustalla ole mitenkään kivireki.
    Ohjauksen herkkyydessä varustekohtaista ja varmaan vuosimalli kohtaista eroa sekä sportohjelmassa erilainen tehostus. Kannattaa koeajaa useampaa yksilöä. Minä en ole huomannut noissa mitään erikoisen huonoa ohjausta, toki olen varmaan aika tottunut näihin Gxx koristen ohjauksiin. Msport on kyllä oma suositukseni.

Comment

Working...
    X