Originally posted by 314da
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G20/G21 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Originally posted by nigster View Post
Löytyykö sinulta tähän tarkempaa infoa?
Tuolta vielä kuvia ovat G3x mutta G2x lienee pääosin samat sijainnit kun sama perusrakenne ja tekniikka:
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by Kangas82 View PostMites näissä toimii toi kännykällä webaston etäohjaus? Onko sujuva ja toimiva vai tökkiikö ja jumittaa niinkuin skodassa? Monesti yhteyttä ei saa lainkaan...
Tänä talvena ei ainakaan tähän mennessä ole ollut yhtään ongelmaa, toki G31 kyseessä.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by 314da View Post
Juu, tilaat tämän foorumin myyntipalstalta tai torista ”webastomodin” . Asennus seuraavasti: kuskin puoleinen etukulma ylös -> rengas pois -> sisälokarin etummainen osa pois (kymmenisen ruuvia irti) -> sitten on webaston vesiventtiili näkyvissä siitä vaan liitin irti ja modin liitin paikoilleen ja vaikka parilla nippusiteellä modi johonkin kiinni -> sitten vaan kasaus ja kovaa käyttöä. Ensikertalainen tekee tuon tunnissa työkaluiksi 8 mm hylsy ja ehkä joku ruuvari. Muista työturvallisuus ja pukki alle ennen pyöräkoteloon menoa.
Tuolta vielä kuvia ovat G3x mutta G2x lienee pääosin samat sijainnit kun sama perusrakenne ja tekniikka:
Comment
-
-
Originally posted by nigster View Post
Ehdin jo "innostua", kunnes tajusin, että eipä tuota saakaan 330e:hen askarreltua... Tässä siis tehdasasenteinen sähkölämmitin.
nopeasti vilkaisin realoemistä ja kyllähän siellä joku vastaava vesiventtiili taitaa olla, onkohan tuota kukaan hybridissä kokeillut tai selvittänyt tarkemminLast edited by 314da; 18-03-2025, 15:43.
-
👍 1
Comment
-
-
Jos haluaa ostaa G21:n, mutta haluaa ettei autossa ole mitään ylimääräistä hajoavaa, niin onko selvintä ostaa 318i/320i takavetona? Eli ei ole hybridijärjestelmää kiusana (vai kestävätkö ne näissä ilman ongelmia?) eikä nelivetoa myöskään. Hammastanko taitaa jäädä isoimmaksi tyyppiviaksi ja sekään ei näytä enää maksavan ihan järjettömiä vaihto-osana.Lähes autoton...
Comment
-
-
Originally posted by Tctic View PostJos haluaa ostaa G21:n, mutta haluaa ettei autossa ole mitään ylimääräistä hajoavaa, niin onko selvintä ostaa 318i/320i takavetona? Eli ei ole hybridijärjestelmää kiusana (vai kestävätkö ne näissä ilman ongelmia?) eikä nelivetoa myöskään. Hammastanko taitaa jäädä isoimmaksi tyyppiviaksi ja sekään ei näytä enää maksavan ihan järjettömiä vaihto-osana.
Comment
-
-
Originally posted by BMWrookie View Post330e M Sport mallin takapuskurin mustassa kiiltävässä muoviosassa pieniä vaaleita naarmuja. Mitä tietäjät suosittelisivat näiden piiloon meikkaamiseen? Riittäisi tosiaan, että ne saisi värjättyä mustaksi, jolloin eivät näkyisi kauaksi. Mitään täydellistä tasoittamista en tavoittele.
Jos naarmu ei katoa niin silloin se on pohjamaaliin asti ja meikkaaminen ei olekaan niin helppoa. Tähänkin löytyy kaikenlaisia ihan itse tehtäviä ohjeita youtubesta. Tyyliin https://www.youtube.com/watch?v=wX7VQgw6Xr0
Jos naarmut katoavat märkänä niin sitten se on helppoa. Haet jotain hiomatahnaa ja hinkkaat kovaa painaen esim. mikrokuituliinalla (oletan ettet omista mitään välineitä). https://www.motonet.fi/tuote/flexipa...roduct=78-1444
Yllättävän moni pahankin näköinen naarmu lähtee ihan hinkkaamalla lähes kokonaan pois.
-
👍 1
Comment
-
-
Hellou, täällä palattu BMW kuskiksi noin 15 vuoden jälkeen. Edellinen BMW oli 325 e36 ja nyt G21 330e, joka tuli viime viikolla hankittua.
Autohan on ihan huippukiva ajaa, ja tuntuu vastaavan kaasuun mukavasti.
Yksi asia kuitenkin vähän mietityttää: Auto tuntuu tärähtävän/heilahtavan kun bensakone käynnistyy. Alkuun kylmänä koneen tyhjäkäyntiäänikin kuulostaa siltä kun olisi putkessa pieni vuoto, mutta tämä ilmeisesti liittyy katalysaattorin lämmitykseen tms.
Mutta siis, onko tuollainen kevyt tärähdys/heilahdus normaalia, ja kun todennäköisesti ei, mikähän sen voisi aiheuttaa?
Kiitos kommenteista.
Comment
-
-
Hankin just G21 330E Xdrive. Ajoin ekan pidemmän matkan Tre-Hki. Menomatkalla oli akkua jonkun verran ja matkan lopussa näytti kulutukseksi 5.1l mitä pidin jopa liian hyväksi ollakseen totta.
Paluumatkalla oli huono keli, mutta muuten ajoin tismalleen samalla tapaa. Akku oli koko matkan loppu. Nyt kulutus oli 7,7l. Vakkarilla kesärajoitusten mukaan.
Auto on painava mut kyllä muuten tankki tyhjeni silmissä. Onko tuo paluumatkan kulutus tämmöstä sitte plugarilla kun raahataan tuota painoa?
Edelliselle kirjoittajalle et mulla tekee noin kans ja itellä vähän ajettu yksilö. Kaverilla myös 330E ja hänelläki nytkähtää kone niin et siihen kiinnittää kyllä huomiota.
Comment
-
-
Originally posted by tullimies View Post
Edelliselle kirjoittajalle et mulla tekee noin kans ja itellä vähän ajettu yksilö. Kaverilla myös 330E ja hänelläki nytkähtää kone niin et siihen kiinnittää kyllä huomiota.
Comment
-
Comment