E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Originally posted by addee View Post
    Pitäis sigun pommista ottaa tankki alas niin onko siinä mitään ihmeitä mihin kannattaa varautua? Lähinnä jossain "piilossa" olevia kiinnityksiä mitä ei heti älyä.
    Perä ilmaan ja pukkien varaan, takapuskuri irti ja sen jälkeen vaikka hallitunkki tankin alle ja pantoja auki ja siitä se rupee irtoamaan.

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Pitäis sigun pommista ottaa tankki alas niin onko siinä mitään ihmeitä mihin kannattaa varautua? Lähinnä jossain "piilossa" olevia kiinnityksiä mitä ei heti älyä.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by waudeville View Post
    Mistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think
    Joo tulpat on hyvä vaihtaa ja ilmansuodattimenkin voi katsoa jos on ihan tukkeessa.

    Leave a comment:


  • waudeville
    replied
    Mistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Lista kohdalleen ja pieni pamautus aina jokaisen kiinnikkeet kohdalle nyrkillä. Helposti menee paikalleen. Ainoa ongelma mihin olen itse törmännyt noissa, on juurikin nuo keskitapit. Muistaakseni nylon tapilla ja vasaralla ne paukuttelin sisään.

    Ovien alalistatkin on helpot kun keksii oikea tekniikan, niitä pitää kiertää paikalleen. Eli alkuun vinossa ja samalla kun painaa ylöspäin niin oikaisee listan suoraan.
    Jos ne suoraan yrittää pystyasennossa saada paikalleen, niin varmaan vastustaa.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by KimmoK View Post
    Ujutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.
    Jos kylkilistoista puhe, liekkö sitten eroavaisuuksia kiinnikkeissä vaikka oem ostinkin, mutta tuolla tyylillä ne paikalleen laitettiin mutta alareuna ei tosissaan mennyt helposti. :think

    Leave a comment:


  • KimmoK
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

    E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
    Ujutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

    E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
    Jep ne kylkilistat on ihan perkeleen piukat laittaa paikoilleen. Jo irroittaessa huomasin että ne istuu kuin tatti paskassa niin vein maalarille kaikki tilpehööverit niin hän laittoi mulle ne paikoilleen kun auton hain maalauksesta. Meinas häneltäkin usko kyllä loppua muutaman listan kohdalla, kyllä nekin lopulta paikkansa löysi

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

    E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
    Last edited by Arde92; 02-07-2014, 11:55.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Meneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?
    Tuskin menee järkevästi. Uusi lista onkin sitten todella tiukka laittaa paikoilleen. Omaan M5 laitoin saumaan alkuperäisen kaltaista tiivistemassaa niin ensimmäiseen oveen tuli liian paksusti laitettua kun listaa ei saanut painettua pohjaan millään. Hieman mattopuukkoa saumamassalle niin kyllä ne paikalleen sitten saatiin.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Kal.ju View Post
    Raakaa voimaa käyttäen alaspäin vetämällä.
    Meneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Miten irtoaa M5:sta ovien alalistat?
    Raakaa voimaa käyttäen alaspäin vetämällä.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Miten irtoaa M5:sta ovien alalistat? Lähteekö takalasin kiertävä lista irti ilman lasin irroitusta?

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Jep todennäköistä että se käytettykin on jo sen verran löysä että kolkottaa..

    Aikoinaan omassa 535:ssa en asialle tehnyt mitään, eikä kyllä äänikään mun käytössä pahentunut siitä mitä oli..

    Kovan vautipyörän jälkeen tulet sitten saamaan kylkiäisenä sen getragin kolkotuksen, että mitä sitten haluaakaan kuunella
    Redlinen öljysekoitus ja jousitettu levy niin ei pitäisi rallattaa pahasti.

    Asiaan mistä saan laturin isomman hihnapyörän pään lakerin m60 boschin sisätuuletettu. Laakeri on sama muissa boschin sisätuuletetuissa.
    Viime talvena en turusta mistään löytänyt ja laakeri team pyysi 50e tilattuna. Erikoiskoko tuo laakeri.
    Ebayssä oli 10e
    Pistin uudet rasvat ja nyt se sitten vinkuu ja lämpeää

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Miten lähtee se suojapelti apurungon päältä jotta pääsisi käsiksi irrottamaan pakoputken pakosarjasta alakautta?

    Leave a comment:

Working...
X