Originally posted by addee
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Perä ilmaan ja pukkien varaan, takapuskuri irti ja sen jälkeen vaikka hallitunkki tankin alle ja pantoja auki ja siitä se rupee irtoamaan.
-
Pitäis sigun pommista ottaa tankki alas niin onko siinä mitään ihmeitä mihin kannattaa varautua? Lähinnä jossain "piilossa" olevia kiinnityksiä mitä ei heti älyä.
Leave a comment:
-
Joo tulpat on hyvä vaihtaa ja ilmansuodattimenkin voi katsoa jos on ihan tukkeessa.Originally posted by waudeville View PostMistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think
Leave a comment:
-
Mistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think
Leave a comment:
-
Lista kohdalleen ja pieni pamautus aina jokaisen kiinnikkeet kohdalle nyrkillä. Helposti menee paikalleen. Ainoa ongelma mihin olen itse törmännyt noissa, on juurikin nuo keskitapit. Muistaakseni nylon tapilla ja vasaralla ne paukuttelin sisään.
Ovien alalistatkin on helpot kun keksii oikea tekniikan, niitä pitää kiertää paikalleen. Eli alkuun vinossa ja samalla kun painaa ylöspäin niin oikaisee listan suoraan.
Jos ne suoraan yrittää pystyasennossa saada paikalleen, niin varmaan vastustaa.
Leave a comment:
-
Jos kylkilistoista puhe, liekkö sitten eroavaisuuksia kiinnikkeissä vaikka oem ostinkin, mutta tuolla tyylillä ne paikalleen laitettiin mutta alareuna ei tosissaan mennyt helposti. :thinkOriginally posted by KimmoK View PostUjutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.
Leave a comment:
-
Ujutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.Originally posted by Arde92 View Postsamaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think
E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
Leave a comment:
-
Jep ne kylkilistat on ihan perkeleen piukat laittaa paikoilleen. Jo irroittaessa huomasin että ne istuu kuin tatti paskassa niin vein maalarille kaikki tilpehööverit niin hän laittoi mulle ne paikoilleen kun auton hain maalauksesta. Meinas häneltäkin usko kyllä loppua muutaman listan kohdalla, kyllä nekin lopulta paikkansa löysiOriginally posted by Arde92 View Postsamaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think
E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
Leave a comment:
-
samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think
E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!Last edited by Arde92; 02-07-2014, 11:55.
Leave a comment:
-
Tuskin menee järkevästi. Uusi lista onkin sitten todella tiukka laittaa paikoilleen. Omaan M5 laitoin saumaan alkuperäisen kaltaista tiivistemassaa niin ensimmäiseen oveen tuli liian paksusti laitettua kun listaa ei saanut painettua pohjaan millään. Hieman mattopuukkoa saumamassalle niin kyllä ne paikalleen sitten saatiin.Originally posted by Bmw Master View PostMeneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?
Leave a comment:
-
Meneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?Originally posted by Kal.ju View PostRaakaa voimaa käyttäen alaspäin vetämällä.
Leave a comment:
-
Miten irtoaa M5:sta ovien alalistat? Lähteekö takalasin kiertävä lista irti ilman lasin irroitusta?
Leave a comment:
-
Redlinen öljysekoitus ja jousitettu levy niin ei pitäisi rallattaa pahasti.Originally posted by duuk View PostJep todennäköistä että se käytettykin on jo sen verran löysä että kolkottaa..
Aikoinaan omassa 535:ssa en asialle tehnyt mitään, eikä kyllä äänikään mun käytössä pahentunut siitä mitä oli..
Kovan vautipyörän jälkeen tulet sitten saamaan kylkiäisenä sen getragin kolkotuksen, että mitä sitten haluaakaan kuunella
Asiaan mistä saan laturin isomman hihnapyörän pään lakerin m60 boschin sisätuuletettu. Laakeri on sama muissa boschin sisätuuletetuissa.
Viime talvena en turusta mistään löytänyt ja laakeri team pyysi 50e tilattuna. Erikoiskoko tuo laakeri.
Ebayssä oli 10e
Pistin uudet rasvat ja nyt se sitten vinkuu ja lämpeää
Leave a comment:
-
Miten lähtee se suojapelti apurungon päältä jotta pääsisi käsiksi irrottamaan pakoputken pakosarjasta alakautta?
Leave a comment:
Leave a comment: