Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jepe-
    replied


    Onko joku noista tulpista oikea kuskin/repsikan kohdille pohjaan? Se noin 20mm reikä siinä.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Jos johto on ko. Virralle riittävä, mitä se sulakkeeseen liittyy? Sulakehan kuuluu olla mitoitettu "heikoimmaksi lenkiksi" mutta kuitenkin niin että kestää tarvittavan kuorman??
    Juurikin näin

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Vakiossa on kaksi vaihetta. Toinen menee vastuksen kautta n 90c eli flekti pyörii hiljaa ja n 95c täydellä teholla. En tiedä tarkemmin.
    Muista myös sulakkeet ja oikein mitoitettuna johdon paksuuden mukaan!

    Jos johto on ko. Virralle riittävä, mitä se sulakkeeseen liittyy? Sulakehan kuuluu olla mitoitettu "heikoimmaksi lenkiksi" mutta kuitenkin niin että kestää tarvittavan kuorman??

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Vakiossa on kaksi vaihetta. Toinen menee vastuksen kautta n 90c eli flekti pyörii hiljaa ja n 95c täydellä teholla. En tiedä tarkemmin.
    Muista myös sulakkeet ja oikein mitoitettuna johdon paksuuden mukaan!

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Tulipellissä oleva virtapiste + ja maadoitus - johonkin fiksuun paikkaan esim siihen konepellin valon maadoitukseen. Itse laitoin releen konetilaan ja johdot katkaisijalle kabiiniin siitä kuskin puolelta sulakeboksin takaa. alkuperäinen lämpöanturi ohjaa ja pakkosyöttö katkaisijalla. Viskolla heitin vesilintua. Esim apulaitehihnan irroitus sekunnissa ilman työkaluja ja tilaa huomattavasti.

    Jep, visko on tarkoitus heittää mäelle. Tuota en tullut ajatelleeksi, että vakiota anturiakin voi käyttää, missä asteessa se lähtee pyörimään? Tarkoitat ilmeisesti syylärin päässä olevaa anturia?
    Pakko ohjaus olisi kyllä ihan hyvä juttu tehdä myös. Ensiviikolla mustaa johtoa hankkimaan....

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mistä ottasitte virran sähköflektille (120w)?
    Tulipellissä olevasta jakopisteestä ja omalla irtosulakkeellansa? Saako otettua minkään sulakkeen takaa mikä tuon kestää?

    Letkun väliin tuleva katkaisija varmaan kestää tuon verran virtaa että ei tarvi relettä? Tosin helppohan se relekin on laittaa.
    Tulipellissä oleva virtapiste + ja maadoitus - johonkin fiksuun paikkaan esim siihen konepellin valon maadoitukseen. Itse laitoin releen konetilaan ja johdot katkaisijalle kabiiniin siitä kuskin puolelta sulakeboksin takaa. alkuperäinen lämpöanturi ohjaa ja pakkosyöttö katkaisijalla. Viskolla heitin vesilintua. Esim apulaitehihnan irroitus sekunnissa ilman työkaluja ja tilaa huomattavasti.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Läbä View Post
    Ulkolämpötila anturin vastuksen koko? Vanha vastus lähteny käveleen ja nyt näyttää -30 kokoajan mitä melkein näillä keleillä jo hetken uskoin
    Osta se anturi. Siellä on oikea lämpövastus sisällä.

    Leave a comment:


  • KarkkainenL
    replied
    Ulkolämpötila anturin vastuksen koko? Vanha vastus lähteny käveleen ja nyt näyttää -30 kokoajan mitä melkein näillä keleillä jo hetken uskoin

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by hoonaaja View Post
    E34 M5 -92 edc alustasta mehut pihalla edestä!
    Mitkä tilalle? Käykö 535/540 pamput tohon heittämällä?
    Pitäis auto saada kasaan ennen bimmereitä!
    Osta jotkut coilit, mä voin ostaa nuo rikkinäiset edc iskarit.

    Leave a comment:


  • hoonaaja
    replied
    E34 M5 -92 edc alustasta mehut pihalla edestä!
    Mitkä tilalle? Käykö 535/540 pamput tohon heittämällä?
    Pitäis auto saada kasaan ennen bimmereitä!

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Mistä ottasitte virran sähköflektille (120w)?
    Tulipellissä olevasta jakopisteestä ja omalla irtosulakkeellansa? Saako otettua minkään sulakkeen takaa mikä tuon kestää?

    Letkun väliin tuleva katkaisija varmaan kestää tuon verran virtaa että ei tarvi relettä? Tosin helppohan se relekin on laittaa.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Lähtee ja uusi on halpa. Ohjeita netti täynnä.

    Sen läpän jousineen voi laittaa takaisin jos sellaisen jostain saat, minä ostin koko kahvan lukkoineen ja otin siitä.
    Kiitoksia tästä.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    Lähteekös oven avauskahvan ympäriltä se kehys helposti irti? Onko helpompaa maalata vanha vai vaihtaa uuteen?

    Ja toinen juttu mikä pistää silmään, lukossa avaimen reijässähän pitäisi olla sellanen läppä jutska? Mulla se on jotenkin jäänyt sisään tai irronnut, pystyykö sen korjaamaan?
    Lähtee ja uusi on halpa. Ohjeita netti täynnä.

    Sen läpän jousineen voi laittaa takaisin jos sellaisen jostain saat, minä ostin koko kahvan lukkoineen ja otin siitä.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Lähteekös oven avauskahvan ympäriltä se kehys helposti irti? Onko helpompaa maalata vanha vai vaihtaa uuteen?

    Ja toinen juttu mikä pistää silmään, lukossa avaimen reijässähän pitäisi olla sellanen läppä jutska? Mulla se on jotenkin jäänyt sisään tai irronnut, pystyykö sen korjaamaan?

    Leave a comment:


  • jönsse22
    replied
    Eli tälläistä kyselisin kun hommasin jakopäähän kaikkinuudet ketjut yms yms. Kone siis m50b25 vanos. Niin homman nimi on tämä että sitä alempaa ketjunkiristäjää ei löydä mistään että onko tämä siis marmorikamaa?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎