Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ekomasa
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    On tietysti ja liian iso ei toimi.
    Kiitoksia, vähä näin tsuumailinki. Tämä tieto riittää =)

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by ekomasa View Post
    Onko potikan vastusarvolla merkitystä syötön määrään? Isompi = enempi?
    On tietysti ja liian iso ei toimi.

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Perämurikka on pultilla rungossa kiinni, eikä sitä tarvitse irrottaa operaatiossa. Apurunko pääsee kuitenkin liikkumaan tarvittavan määrän, lähinnä käsijarrun vaijeri taitaa rajoittaa sen liikettä.
    Kyllä se rengas varmaan olisi parempi saada pois, tulee enemmän tilaa työskennellä.

    Leave a comment:


  • ekomasa
    replied
    potikasta

    Onko potikan vastusarvolla merkitystä syötön määrään? Isompi = enempi?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Itse kun taka akseliston tiputin niin pistin lankun pätkät helman pokkauksen molemmille puolille ja pukki siihen.

    M-tech helmat täytyy toki poistaa ennen tätä motorsport malleissa.
    Tai facelifteissä missä on muovihelmat.

    Oikein pitkillä lankuilla voi pysyä ehkä se mätä helmakin suht muodossaan.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Itse kun taka akseliston tiputin niin pistin lankun pätkät helman pokkauksen molemmille puolille ja pukki siihen.

    M-tech helmat täytyy toki poistaa ennen tätä motorsport malleissa.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Silikoni loppui eikä mulla ole kavereita.
    Molempia saa rahalla

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Cabin kanssa toimin niin että renkaita vaan takalattian alle ja akselisto lattialle.

    Leave a comment:


  • sesku
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Eikös pohjasta löydy jonkinsortin runkopalkit mihin saa auton pukeille? Puslan kehän kun sahaa puukkosahalla poikki niin lähtee melkein käsin irti. Älä sahaa takapalkkia poikki

    Uretaanipuslilla taas takaisinlaitto on ku laittaa vaan. Itsellä koko toimitus kesti kokonaisuudessaan alle tunnin.
    Ne runkopalkit yltää etuovien kohdalla ni tuskin jää perä ilmaan ku sinne pukit laittaa..

    Rupee taas kuulostamaan edellisten omistajien ammaripatenteilta... oha joku saanu ne puslat lähes pohjaan asti ku on vaihtanu...

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Itsellä ei meinannut etupuskurin listat sopia niin suihkasin listan hampaisiin vähän silikonia ja kaverin kanssa työnnettiin ne pohjaan asti.
    Silikoni loppui eikä mulla ole kavereita.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Itsellä ei meinannut etupuskurin listat sopia niin suihkasin listan hampaisiin vähän silikonia ja kaverin kanssa työnnettiin ne pohjaan asti.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    Jep, tasan tai millin rako.
    Oikea oppisella paikalleen laitolla sen saa laitettua kuten kuuluukin.
    Mikä on oikeaoppinen laitto? Ostin uudet listat ja ovat niin hemmetin tiukat etteivät meinaa liukua tarpeeksi pitkälle. Nyt listat on tasan, vanhoilla oli ~pari milliä per puoli.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kuuluuko takapuskurin keskilistan mennä tasan vai hieman reunimmaisen päälle? Tuntuu kuin se olisi pari milliä liian pitkä...
    Jep, tasan tai millin rako.
    Oikea oppisella paikalleen laitolla sen saa laitettua kuten kuuluukin.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by sesku View Post
    Kolminelkkuun pitäis saaha takakelkkaan puslat vaihettua, ulosvetäjä ja prässi löytyy, faq-osiosta löytyy hyvät ohjeet.
    Mutta mutta ongelmana on mihinkä kohtaa voi pukit laittaa koska takakelkkaahan pitää saaha vähä laskettua alaspäin korin pysyessä paikallaan. Autossa on helmalevikkeet (eivät lähde ehjänä irti eikä ainakaan ehjänä saa takaisin) ja helmat mallia mädät, joten tunkinpaikkoihin ei oikein voi pukkia laittaa...

    Tuleeko apurunko alaspäin jos takarenkaat ovat rampeilla ja puslien pultit avaa tunkin ollessa perämurikassa ja laskee tunkkia?

    Paras ois tietysti helmat korjata mutta ei oikein kiinnostus eikä varsinkaan aika riitä moiseen...
    Todella epäselvästi selitetty mutta toivottavasti joku tajusi

    Eikös pohjasta löydy jonkinsortin runkopalkit mihin saa auton pukeille? Puslan kehän kun sahaa puukkosahalla poikki niin lähtee melkein käsin irti. Älä sahaa takapalkkia poikki

    Uretaanipuslilla taas takaisinlaitto on ku laittaa vaan. Itsellä koko toimitus kesti kokonaisuudessaan alle tunnin.

    Leave a comment:


  • sesku
    replied
    Kolminelkkuun pitäis saaha takakelkkaan puslat vaihettua, ulosvetäjä ja prässi löytyy, faq-osiosta löytyy hyvät ohjeet.
    Mutta mutta ongelmana on mihinkä kohtaa voi pukit laittaa koska takakelkkaahan pitää saaha vähä laskettua alaspäin korin pysyessä paikallaan. Autossa on helmalevikkeet (eivät lähde ehjänä irti eikä ainakaan ehjänä saa takaisin) ja helmat mallia mädät, joten tunkinpaikkoihin ei oikein voi pukkia laittaa...

    Tuleeko apurunko alaspäin jos takarenkaat ovat rampeilla ja puslien pultit avaa tunkin ollessa perämurikassa ja laskee tunkkia?

    Paras ois tietysti helmat korjata mutta ei oikein kiinnostus eikä varsinkaan aika riitä moiseen...
    Todella epäselvästi selitetty mutta toivottavasti joku tajusi

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎