E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bansku
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    Jos ei ajossa vielä jurise tai aiheuta mitään muutakaan radikaalia efektiä, niin en olisi huolissaan. Kestää 99% todennäköisyydellä vielä hyvinkin pitkään, muistaa vaan sammuttaa kytkin pohjassa niin ei kolahda ja pidentää vauhtipyörän ikää.
    Noni eli ajellaan ja annetaan siis vielä runtua, ihan vielä ei tarvitsisi vehkeen porsia kun loppuu kalusto kesken kun avokin on kesken

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Kiitos, sitä vähän epäilin mutta en uskaltanut taivutella.

    Leave a comment:


  • KimmoK
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Miten m5 merkki kiinnittyy maskiin?
    Merkissä on taivutettavat metalliväkäset.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Miten m5 merkki kiinnittyy maskiin?

    Leave a comment:


  • Haatainen
    replied
    Rauhallisesti tehden tunnin homma perus käsityökaluilla +46mm? Hylsyllä ja momenttiavaimella

    Nurkka ylös
    Pyörä pois
    Jarrusatula kiinnitysrautoineen irti ja remmillä jouseen roikkumaan
    Pyörännavasta pölykuppi pois
    46mm? hylsyllä napamutteri auki (osaa olla kiinni)
    napa-laakeripaketti pois ja uusi tilalle
    Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä


    Originally posted by Läbä View Post
    Ilmeisesti etupyörän laakeri pitää ääntä edessä. (Kääntäessä vasemmalle ulvoo ja nopeissa suunnan vaihdoissa ja nopeasti liikkeelle lähteässä kolisee rumasti. Klappia tuntuu myös pystyasennossa.) Joten millanen operaatio on vaihdella? Onnistuuko ihan kotipihassa ja pitääkö olla jonkunlainen ulosvetäjä?

    Leave a comment:


  • KarkkainenL
    replied
    Ilmeisesti etupyörän laakeri pitää ääntä edessä. (Kääntäessä vasemmalle ulvoo ja nopeissa suunnan vaihdoissa ja nopeasti liikkeelle lähteässä kolisee rumasti. Klappia tuntuu myös pystyasennossa.) Joten millanen operaatio on vaihdella? Onnistuuko ihan kotipihassa ja pitääkö olla jonkunlainen ulosvetäjä?

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Jos ei ajossa vielä jurise tai aiheuta mitään muutakaan radikaalia efektiä, niin en olisi huolissaan. Kestää 99% todennäköisyydellä vielä hyvinkin pitkään, muistaa vaan sammuttaa kytkin pohjassa niin ei kolahda ja pidentää vauhtipyörän ikää.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    http://www.blingfactory.fi/

    Okei huijasin näköjään, eli 295e on näköjään hinta.
    Jep todennäköistä että se käytettykin on jo sen verran löysä että kolkottaa..

    Aikoinaan omassa 535:ssa en asialle tehnyt mitään, eikä kyllä äänikään mun käytössä pahentunut siitä mitä oli..

    Kovan vautipyörän jälkeen tulet sitten saamaan kylkiäisenä sen getragin kolkotuksen, että mitä sitten haluaakaan kuunella

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mistä?
    Moottorikelkan ja auton laadukkaat viritysosat ja varaosat edullisesti Suomesta. Euroopan suurin Billet osien valmistaja. Laaja valikoima nopealla toimituksella. Tune up your ride - We sell the parts.


    Okei huijasin näköjään, eli 295e on näköjään hinta.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    100e on välillä ollut myyntipalstalla e28 535 kovia vauhtiksia ja mittatilaus vauhtis maksaa sen 290e
    Et eipä sitä kovin paljon halvemmalla pääse purkuosalla, mikä voi olla myös risa:think
    Voiko tota kaksoismassaa todeta paskaksi mitenkään kun se on irtaallaan vai tuurilla läjään ja baanalle? Ei oo nimittäin tullu pyöriteltyä kourassa kaksoismassa pyöriä.
    No jos tollasen kovan sitten hommaan niin mitenkäs kytkimen kanssa? Millanen kikkailu, levyn joutuu hommaamaan ainakin entäs asetelma ja muut?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    mittatilaus vauhtis maksaa sen 290e
    Mistä?

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Hieno juttu, eli ehjä b-osa hakuseen siis. Ei raaski kyllä vielä panostaa kovaan vauhtikseenkaan
    Sinne ei varmaan saa sovellettua m50 kovaa vauhtista kytkimineen kaikkineen, sellainen kyllä omasta varastosta löytyisi
    100e on välillä ollut myyntipalstalla e28 535 kovia vauhtiksia ja mittatilaus vauhtis maksaa sen 290e
    Et eipä sitä kovin paljon halvemmalla pääse purkuosalla, mikä voi olla myös risa:think

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Hieno juttu, eli ehjä b-osa hakuseen siis. Ei raaski kyllä vielä panostaa kovaan vauhtikseenkaan
    Sinne ei varmaan saa sovellettua m50 kovaa vauhtista kytkimineen kaikkineen, sellainen kyllä omasta varastosta löytyisi
    Last edited by Bansku; 30-06-2014, 12:43.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Tuli hommattua tollanen 535 tossa eilissä päivänä, vähän ihteä rupesi epäillyttämään että siitä olisi menossa vauhtipyörä paskaksi kun käynnistäessä välillä pitää pienen kolauksen ja sammuttaessa sitten sellanen jännä rolina käy sieltä suunnilta, kaverin edellisessä 535:ssa oli sama homma, sitä tosin ei ikinä tutkittu vaan se lähti kiertoon. Eikös näissä ole kaksoismassa vauhtis, äkkiseltään en muuta keksi mikä äänen päästäisi kuin se.
    Jep kaksoismassa siellä kolkottaa..

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Tuli hommattua tollanen 535 tossa eilissä päivänä, vähän ihteä rupesi epäillyttämään että siitä olisi menossa vauhtipyörä paskaksi kun käynnistäessä välillä pitää pienen kolauksen ja sammuttaessa sitten sellanen jännä rolina käy sieltä suunnilta, kaverin edellisessä 535:ssa oli sama homma, sitä tosin ei ikinä tutkittu vaan se lähti kiertoon. Eikös näissä ole kaksoismassa vauhtis, äkkiseltään en muuta keksi mikä äänen päästäisi kuin se.

    Leave a comment:

Working...
X