En vie huomenna haen uudet alatukivarret palloineen puslineen päivineen, väännän ne alle ja säädän itse tarvittaessa. Harkintaa käyttäen pitää onnistua, ei ammattilaisten mittalaitteet voi niin ihmeelisiä olla.
En vie huomenna haen uudet alatukivarret palloineen puslineen päivineen, väännän ne alle ja säädän itse tarvittaessa. Harkintaa käyttäen pitää onnistua, ei ammattilaisten mittalaitteet voi niin ihmeelisiä olla.
Vinkkejä kaipaisin kyseiseen operaatioon. Ajattelin nostaa keulan ilmaan, mitata renkaiden etupäästä niiden välimatkan, pyörittää renkaita 180astetta ja säätää niin että saan taakse saman välimatkan. Parempia ideoita, tai oikeaoppista tapaa?
Vie nyt hyvä mies se autosi säädettäväksi ja köyhdy 50€
Jos nyt välttämättä haluat autotallissa tuon väsätä niin mittaa niitten renkaiden välimatka maassa ja työnnä autoa niin että renkaat pyörii sen 180 astetta.
Mittaile uudestaan samasta kohtaa takapuolelta ja säädä snadisti auraukselle.
Toivotan onnea ja menestystä
Voiko etupyörännapa olla kiero (30tkm ajettu) kun uusikin jarrulevy vispaa n. 1mm verran? Ravistaa jarruttaessa ja poljin myös vatkaa silloin. Edellisillä uusilla jarrulevyillä kerkesin ajaa n. 1000km kun alkoi tärinät palaamaan.. Satulatkin purin varmuuden vuoksi ja männät ja liukutapit liikkuvat moitteettomasti. Zimmermanin levyt ja palat kyseessä.
- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
En vie huomenna haen uudet alatukivarret palloineen puslineen päivineen, väännän ne alle ja säädän itse tarvittaessa. Harkintaa käyttäen pitää onnistua, ei ammattilaisten mittalaitteet voi niin ihmeelisiä olla.
Kannattaa viedä säädettäväksi oikeasti, säästät renkaita, niveliä, autoa, bensaa, hermoja, aikaa ja vaikka mitä jos viet ja köyhdyt jonku kympin.
Itse teknikkona voin sanoa että sen verran tarkkaa hommaa se aurausten säätö on että jos laserlaitteilla on työtä saada ohjearvojen sisään (asteen sadasosan tarkkuudella) niin millään mittanauhalla se ei onnistu.
Voin myöntää että olen itsekkin nuoruudessani säädelly silmällä auraukset jne kohilleen ja ollu ihan tyytyväinen mutta kun nyt oikeasti sitä teen työn ohellani niin en eläissäni enään koskaan menisi härppimään ilman oikeita laitteita.
Omassa e34 on "ominaisuus" että kun lähtee kylmällä moottorilla ajamaan niin automaattiloota ei vaihda heti 2 pykälää isommalle vaan kiekat pitää nostaa johonki yli 3 tonnin ennenkuin automaatti vaihtaa isommalle.
Vaihteisto öljyt vaihdettu viime kesänä eli öljyillä ajettu jotain alle 20 tonnia.
Onko tämä ominaisuus vai virheileekö joku vaihdelaatikossa? :think
Omassa e34 on "ominaisuus" että kun lähtee kylmällä moottorilla ajamaan niin automaattiloota ei vaihda heti 2 pykälää isommalle vaan kiekat pitää nostaa johonki yli 3 tonnin ennenkuin automaatti vaihtaa isommalle.
Vaihteisto öljyt vaihdettu viime kesänä eli öljyillä ajettu jotain alle 20 tonnia.
Onko tämä ominaisuus vai virheileekö joku vaihdelaatikossa? :think
Ihan normaalia. Kierrättää hieman korkeammalle, että moottori ja laatikko lämpeäisi nopeammin.
onko m50b25 normi ja vanos koneissa jotain eroja kestävyydessä?Jotain juttuja lueskellu että ois jakopään kanssa jotain ongelmia ton vanoksen kanssa?Ja miten tietää pelaako se vanos ja jos ei toimi niin voiko sen ottaa pois?
Comment