Onko kaikissa näin että vaatii vain sen johtosarjan ja sen liittää siihen niin homma toimii?
ex 34:stä jouduin vaihtamaan GM ja RM moduulit paremminvarusteltuihin, kun ei ollut toimintoja laseille ja kattoluukulle (molemmat laitoin sähköisiksi) "väärät" moduulit tunnistaa siitä että niissä lukee RM-low ja GM-low oikeissa pelkästään RM ja GM
ex 34:stä jouduin vaihtamaan GM ja RM moduulit paremminvarusteltuihin, kun ei ollut toimintoja laseille ja kattoluukulle (molemmat laitoin sähköisiksi) "väärät" moduulit tunnistaa siitä että niissä lukee RM-low ja GM-low oikeissa pelkästään RM ja GM
Mullehan ei tule muuta kuin lasit sähköisiksi, kattoluukkua kun ei ole.. Täytyy katsella tarviko vielä nuokin vaihtaa..
http://www.fahrwerkebilliger.de/
itsellä ollu vuoden GTS 80/20 alusta alla, onhan se melkoinen kivireki mutta on se tyylikäs.. tosin jälkiviisaana olisi pitänyt tilata 60/20 mukavuuden takia.
Löytyskö tästä parempia kuvia niin näkis vähän paremmin miten se istuu tuomosella alustalla?
moro, oliskohan tääl kellään tietoo mistä sais pitemmän kaasuvaijerin bemuun ku mul on m20 motti ja plenumia tulossa keulille nii se kaasuläppä menee sinne koneen etulaitaan et olisko missään ostettavana0 mitään tarvikevaijeria josta vois väsäillä tai vastaavaa?
Olisko missää bemussa esim. 500sarjan m5 kaasuvaijeri pitempi ku m20 moottorilla oleva..
Onko kukaan toteuttanut tai rakennellut vastaavaa? kenties kuvia löytyiskö jostain.. ja sit että toimiikohan jos vetää pitkällä letkulla sieltä kaasuläpältä jarrutehostimeen letkun vai pitääkö sen olla lyhyt..
Samantien toinen päätä vaivaava kyssäri...
:think
Millä porukka on tasapainottanut vauhtipyöriä? Onnistuisko ihan uudella rengaskoneella jos pistää esim keskipainotuksen.. Sillähän vois kaiken järjen mukaan saada gramman tarkkuudella ja vois porailla siin paikollaan painot kohdalleen..
Sopivasti m20 vauhtipyöräkin menis siihen painotuskoneen akseliin ja kartiolla sit keskittää...
Samantien toinen päätä vaivaava kyssäri...
:think
Millä porukka on tasapainottanut vauhtipyöriä? Onnistuisko ihan uudella rengaskoneella jos pistää esim keskipainotuksen.. Sillähän vois kaiken järjen mukaan saada gramman tarkkuudella ja vois porailla siin paikollaan painot kohdalleen..
Sopivasti m20 vauhtipyöräkin menis siihen painotuskoneen akseliin ja kartiolla sit keskittää...
Takaiskarit antautu ni pitäs hankkia uudet. Autossa on ilmeisesti 50/20 madallus, ainakin otteen mukaan eli navasta kaareen edessä 340mm ja takana 330mm. Tultiin serkkupojan kans semmoseen tulokseen että kävis vakioiskarit. Ajattelin kuitenkin täältä guruilta varmistaa. Miten olis, passaako vaikka mallia mätänet? Olis nyt viikonloppuna mahdollisuus käydä ihan liikkeessä paikan päällä pällistelemässä.
Takaiskarit antautu ni pitäs hankkia uudet. Autossa on ilmeisesti 50/20 madallus, ainakin otteen mukaan eli navasta kaareen edessä 340mm ja takana 330mm. Tultiin serkkupojan kans semmoseen tulokseen että kävis vakioiskarit. Ajattelin kuitenkin täältä guruilta varmistaa. Miten olis, passaako vaikka mallia mätänet? Olis nyt viikonloppuna mahdollisuus käydä ihan liikkeessä paikan päällä pällistelemässä.
Edit: Voihan vappu. Onko se ees auki...?
Kyl noi miedolla madalluksella menee iskarit mallia mätänet vallan mainiosti!
Ropleemat senkuin jatkuu huohotusventtiilin kanssa. Elikkäs, (M60B30) koneeseen vaihdoin tuon surullisen kuuluisan huohotinventtiilin sinne imusarjan päähän,
oli muuten imusarja täynnä öljyä, ja homma pelitti pari päivää. Nyt taas alkanut savutus ja ilmeisemmin jottain vikaa taas venttiilissä.
Armoton suhina kuuluu imusarjan päästä kun öljykorkin nappaa poijjjes. Villeinä veikkauksina taas ko. venttiili paskana? Mikäköhän tuon rikkoo... :think
Oli muuten v-mäinen homma irroitella imusarja kiinni, webaston putket vedetty suoraan niitten ruuvvien edestä.
Kuuluuko sen putken joka lähtee venttiilistä imusarjan alle jonnekkin piiloon olla irrallaan ja eestaas vedeltävissä?
Edittiä:
Empä kyllä edes tajunnut katsoa vanhaa venttiiliä että oliko rikki, voi perseen perse. Jossakin näin kuvan rikkinäisestä, onko se kalvo siinä "pyörean" mötikän sisällä?
ex 34:stä jouduin vaihtamaan GM ja RM moduulit paremminvarusteltuihin, kun ei ollut toimintoja laseille ja kattoluukulle (molemmat laitoin sähköisiksi) "väärät" moduulit tunnistaa siitä että niissä lukee RM-low ja GM-low oikeissa pelkästään RM ja GM
Comment