mitä helvettiä, onko näin.. itse vetkutellut etuvilkkujen vaihtoa siinä muistikuvassa, että on paljon purkamista keulilta..
Juu, 2 ruuvia umpioiden runkoon ja yksi menee etusisälokasuojan peltiin. Kaikki siis saa konehuoneen puolelta auki ku on näppärät sormet ja sopiva meisseli.
Juu, 2 ruuvia umpioiden runkoon ja yksi menee etusisälokasuojan peltiin. Kaikki siis saa konehuoneen puolelta auki ku on näppärät sormet ja sopiva meisseli.
näppäriä sormia tarvitaan todellakin, ainakin V8:sin kohdalla, kun se helvetin jarrutehostin on edessä vaikka vaihtaisit vain ajovalon poltinta..
Mikähän vois olla vialla ku vänkärin puolen takarengas on noin sentin syvemmällä kaaressa verrattuna kuskin puoleen? Ei paha mutta kallellaan kuitenkin. Iskarit just vaihdettu, olisko jousissa häikkää tai jousen "keskittäjä" paremman sanan puutteessa menny epähuomiossa iskarien vaihdon yhteydessä huonosti...?
Mikähän vois olla vialla ku vänkärin puolen takarengas on noin sentin syvemmällä kaaressa verrattuna kuskin puoleen? Ei paha mutta kallellaan kuitenkin. Iskarit just vaihdettu, olisko jousissa häikkää tai jousen "keskittäjä" paremman sanan puutteessa menny epähuomiossa iskarien vaihdon yhteydessä huonosti...?
-88 E34, jossa kulutus- ja kierroslukumittari ei toimi. Mittaristo lienee vaihdettu (vai kuuluuko manuaaliauton mittaristossa näkyä automaattivaihteiston vaihteet?), mutta ongelma ei ole poistunut, sikäli kun akut olleet vaihtomittarissa kunnossa. Mikä muu mahtaa aiheuttaa tuota vikaa?
Lisäksi vilkuttaa nopeesti vasemalle ja oikeelle hitaasti, tarviiko vaihtaa koko vilkkusydeemi?
Comment