Originally posted by wsq´_
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
konehuoneen puolella kiinnitys, mutta myös etuvalojen rungoissa on kiinnitys pisteet, että pitää purkaa maskit pois, että pääsee niihin käsiksi..
E70 X5 30d
-
Kyllä ne kaikki ruuvit on konehuoneen puolelta kiinni... Tai niin ainakin kaikissa omissa on ollu.Originally posted by BmwPunisher View Postkonehuoneen puolella kiinnitys, mutta myös etuvalojen rungoissa on kiinnitys pisteet, että pitää purkaa maskit pois, että pääsee niihin käsiksi..
Comment
-
-
Juu, 2 ruuvia umpioiden runkoon ja yksi menee etusisälokasuojan peltiin. Kaikki siis saa konehuoneen puolelta auki ku on näppärät sormet ja sopiva meisseli.Originally posted by BmwPunisher View Postmitä helvettiä, onko näin.. itse vetkutellut etuvilkkujen vaihtoa siinä muistikuvassa, että on paljon purkamista keulilta..
Comment
-
näppäriä sormia tarvitaan todellakin, ainakin V8:sin kohdalla, kun se helvetin jarrutehostin on edessä vaikka vaihtaisit vain ajovalon poltinta..Originally posted by zener View PostJuu, 2 ruuvia umpioiden runkoon ja yksi menee etusisälokasuojan peltiin. Kaikki siis saa konehuoneen puolelta auki ku on näppärät sormet ja sopiva meisseli.
E70 X5 30d
Comment
-
Mikähän vois olla vialla ku vänkärin puolen takarengas on noin sentin syvemmällä kaaressa verrattuna kuskin puoleen? Ei paha mutta kallellaan kuitenkin. Iskarit just vaihdettu, olisko jousissa häikkää tai jousen "keskittäjä" paremman sanan puutteessa menny epähuomiossa iskarien vaihdon yhteydessä huonosti...?2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Oikeanpuoleinen ISO pystypusla pettänyt?:thinkOriginally posted by Putkirunkkari View PostMikähän vois olla vialla ku vänkärin puolen takarengas on noin sentin syvemmällä kaaressa verrattuna kuskin puoleen? Ei paha mutta kallellaan kuitenkin. Iskarit just vaihdettu, olisko jousissa häikkää tai jousen "keskittäjä" paremman sanan puutteessa menny epähuomiossa iskarien vaihdon yhteydessä huonosti...?
Comment
-
Osa nro 2Originally posted by Putkirunkkari View PostNi mikä?
: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._axle_carrier/
Comment
-
Danke, tutkitaan. Jos tuo on antautunu ni voiko saada tuhoa aikaan jos ei heti vaihda?Originally posted by mika68 View Post
Edit: näillä eväillä vois jo pikkuhiljaa mennä tuonne turhien kysymysten topikkiin
2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Eipä se mitään tuhoa, ajotuntumasta tulee vain aika huteraOriginally posted by Putkirunkkari View PostDanke, tutkitaan. Jos tuo on antautunu ni voiko saada tuhoa aikaan jos ei heti vaihda?
Edit: näillä eväillä vois jo pikkuhiljaa mennä tuonne turhien kysymysten topikkiin

Ja kun on tarpeeksi antautunut, niin pitää myös #ittumaista kolinaa....
Comment
-
Tlla linjalla minäkin asian näkisin... Iskarin yläpäässä on se vulkanoitu elementti josta on metalliholkki lähteny kumista irti !Originally posted by Radon View PostSanoisin kyllä että iskarin yläpää pettänyt tai tosiaan se jousen sovitin huonosti
Se auheuttaa tuon korkeuseron.
Tolla asetuksella ei kannata yrittää kummia polttaa, meinaan pompottaa ihan perkeleesti
...
nykyiset: E39 523i -00, E39 "520"ia - 96, 525iA Ex. Diblomat -89, 520i M50 -90 ( tuned ), 520i tbo Mosselmann - 88 M20B27
Ex. 323i -81, 628iA -82, E28 535i -86, 520i -90
Comment
-
-88 E34, jossa kulutus- ja kierroslukumittari ei toimi. Mittaristo lienee vaihdettu (vai kuuluuko manuaaliauton mittaristossa näkyä automaattivaihteiston vaihteet?), mutta ongelma ei ole poistunut, sikäli kun akut olleet vaihtomittarissa kunnossa. Mikä muu mahtaa aiheuttaa tuota vikaa?
Lisäksi vilkuttaa nopeesti vasemalle ja oikeelle hitaasti, tarviiko vaihtaa koko vilkkusydeemi?’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
Muutenkin 100% ruosteeton niin pohjasta kuin pelleiltään tuo meikäläisen kosla.. 
Comment