540iA takajarruremontti
Levyt, palat ja anturi odottaa jo, mutta ennen kuin rupean hommaan, niin pari kysymystä:
1) Onko käsijarrun säätö pakollinen toimenpide levyjen (ja palojen) vaihdon jälkeen? Nyt käsijarru on juuri ohjeiden mukaisella kireydellä ja pitää hyvin.
2) Onko satulat patarautaa vai peräti alumiinia? Laittaisin kuparitahnaa palojen taakse ja satulaan kohtiin, joihin palaa on kosketuksissa.
Tunkkaamisesta olikin tuossa juttua. Takapään nostamiseen hallitunkilla ehdotettiin jotain tukivarsien tms. kiinnityskohtia. Jos känkkä pitää säätää, niin koko takapää pitäisi saada ylös (lukkoperä). Voiko huoletta nostaa perämurikasta?
Levyt, palat ja anturi odottaa jo, mutta ennen kuin rupean hommaan, niin pari kysymystä:
1) Onko käsijarrun säätö pakollinen toimenpide levyjen (ja palojen) vaihdon jälkeen? Nyt käsijarru on juuri ohjeiden mukaisella kireydellä ja pitää hyvin.
2) Onko satulat patarautaa vai peräti alumiinia? Laittaisin kuparitahnaa palojen taakse ja satulaan kohtiin, joihin palaa on kosketuksissa.
Tunkkaamisesta olikin tuossa juttua. Takapään nostamiseen hallitunkilla ehdotettiin jotain tukivarsien tms. kiinnityskohtia. Jos känkkä pitää säätää, niin koko takapää pitäisi saada ylös (lukkoperä). Voiko huoletta nostaa perämurikasta?
Comment