Toi Halpis FK kestää noin vuoden Sitten saatkin vaihdella etupumput. Jos hyvin käy niin takaiskareilla ajelee kaksi vuotta.
Komppaan tätä Ta-Techichsin (60/40mm) puolesta,toista kesää alla (~20tkm) ja molemmat etutolpat kuolleet,takanakin oli heittoa jo jonkunverran katsastuksessa kesällä,nyt noi lentää roskiin ja e39 coilit tilalle
Ta-Technixxistä ei E34:ssa ole kokemuksia, mutta E36:ssa etupää toimii ihan jees takapää aivan liian löysä..
E34:ssa olen ollut tyytyväinen D2 säätöihin.. Saa sopivan jäykäksi ja alusta oikeasti toimii myös madallettuna.. Tässä esimerkkikuvassa etutolpassa noin sentti kierrettä jäljellä, ja toki jousta piukkaamalla hieman lisää..
Ta-Technixxistä ei E34:ssa ole kokemuksia, mutta E36:ssa etupää toimii ihan jees takapää aivan liian löysä..
E34:ssa olen ollut tyytyväinen D2 säätöihin.. Saa sopivan jäykäksi ja alusta oikeasti toimii myös madallettuna.. Tässä esimerkkikuvassa etutolpassa noin sentti kierrettä jäljellä, ja toki jousta piukkaamalla hieman lisää..
Maavara runkopalkista maahan sen 5cm
Kylhän tuo kelpais juu iteselläkin oli tuo d2 alustasarja vaihto ehtona mutta ei oikee se raha riitä. Muistakseeni joku 800 e makso seki.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Jomeissa yleensä ilmoitetut madallukset eivät pidä paikkaansa. Ne on vain tüv hyväksyntiin tarvitut lukemat. Kyllä, saat sillä sen auton liian matalaksi. Ainakin apujouset ym poistamalla
Sen verran olen oppinut, että jos haluaa tosissaan matalaksi E34 niin hitsattavat tolpat eteen on ainoa vaihtoehto. Eli D2/BC Racing BR ainakin.
Itsellä oli aluksi normaali BR setti, jossa käytettiiin edessä vanhan tolpan alaosaa (Kuva). Sanoisin, että tällä pääsee varmasti riittävän matalalle suurimman osan tarpeisiin. Hyvää havaintokuvaa tällä setillä en nyt löydä omasta autosta.
Mutta niille, jotka haluavat pohjakosketuksia ja tuskanhien otsalle hidasteen nähdessään hitsattava tolppa (Kuva). Nyt edessä omassa BR hitsattava tolppa "extreme droppina" eli käsittääkseni vielä normaalia enemmän kierrettä laskea.
Vielä kuva nykysetillä tällähetkellä. Edessä ja takana varaa laskea _reilusti_ (Edessä kierrettä jäljellä yli 10cm kevyesti ja nyt jo renkaat hädintuskin kääntyy )
Coileista kiinnostais tietää lisää. Mistä olette tilanneet d2/bc/ym coileja? Lähinnä ulkomaat?
Suomessa Deadracer.fi myy ainakin bc-racing(890€) ja deekakkosta (849€)
Missä jamassa ne on saapuessaan, ilmeisesti aina hitsattavia? Kuvia,linkkejä? Tuv-hyväksyttyjä?
Kaikki halpissarjat taitaa olla näitä ?http://www.bcec.com.tw/function/Extr...revised_1_.pdf
Onko tämä käytännössä miten toimiva ratkaisu? Ja muutenkin , ei varmaan kannata odottaa kovin jäykkää kyytiä , näinkin isossa autossa? Kokemuksia? Jom, ta-technics jne.
Kertokaa myös, mistä olette näitäkin ostaneet.
Ja ilmeisesti e39 coileista saa muokattua suht. pienellä työllä? Tästäkin vois joku viisaampi kertoa enemmän.
Kuvat on aina pelkkää plussaa++ !
Varmasti on muitakin ketä kiinnostaa kyseinen aihe.
Coileista kiinnostais tietää lisää. Mistä olette tilanneet d2/bc/ym coileja? Lähinnä ulkomaat?
Suomessa Deadracer.fi myy ainakin bc-racing(890€) ja deekakkosta (849€)
Missä jamassa ne on saapuessaan, ilmeisesti aina hitsattavia? Kuvia,linkkejä? Tuv-hyväksyttyjä?
Kaikki halpissarjat taitaa olla näitä ?http://www.bcec.com.tw/function/Extr...revised_1_.pdf
Onko tämä käytännössä miten toimiva ratkaisu? Ja muutenkin , ei varmaan kannata odottaa kovin jäykkää kyytiä , näinkin isossa autossa? Kokemuksia? Jom, ta-technics jne.
Kertokaa myös, mistä olette näitäkin ostaneet.
Ja ilmeisesti e39 coileista saa muokattua suht. pienellä työllä? Tästäkin vois joku viisaampi kertoa enemmän.
Kuvat on aina pelkkää plussaa++ !
Varmasti on muitakin ketä kiinnostaa kyseinen aihe.
BC racing BR alustan sai nyt kimppatilauksessa 750e kpl posteineen.
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
1986-1996 BMW 5 Series E34 Plug & Play Air Suspension Kit. Depending on the application welding could be required. Item picture may not show everything included in the kit. Please give us a call if you have any questions. *** BE SURE TO CHECK OUT OUR AVAILABLE UPGRADE OPTIONS HERE *** *** IF YOUR LOOKING FOR A LIFT OR FACTORY HEIGHT SYSTEM BE SURE TO INCLUDE THE "MODIFIED RIDE HEIGHT UPGRADE" HERE *** (1 Year Warranty On All Equipment) (Lifetime Warranty On Bags)
Custom Air Bag Suspension Kits, Aftermarket Air Ride Parts, Compressors, Tanks, Valves, Aftermarket Parts, Lighting, Headlights, Taillights and Accessories
VIKA koodien , vika valojen nollausta Teuvalla
Carsoft 6.5 OBD2 sekä Carly OBD2 BMW laitteella : Sopivat autot :
- E 34 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 32 - 7 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 39 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 38 , E31 , E52
- E 53 - X5
Comment