Originally posted by Bansku
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bansku View PostMiten suoraan tollasen e39:in tolpat käy e34 farkkuun? Takatolpat lähinnä)
Gas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Originally posted by Siltanen View PostMistä mahtaa johtua kun kääntää jyrkästi liikkeellelähtiessä niin etupäässä kolahtaa?
Vaihtamatta tältä erää enää alatukivarret ja iskarien yläpäätGas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Mitäs aineita tuommonen vuoden -88 535:n ilmastointi käyttää, ja saako niitä enää mistään? Kun huhun mukaan on nykyään joksikin myrkyksi luokiteltue34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Comment
-
-
Originally posted by fore View PostMitäs aineita tuommonen vuoden -88 535:n ilmastointi käyttää, ja saako niitä enää mistään? Kun huhun mukaan on nykyään joksikin myrkyksi luokiteltu
Freoniahan se R12 on. Isceon 49 on korvaava aine. Jälleen kerran kunnioitusta herättävästä faq:sta löytyy vastaus (sivun loppupuolelta). http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=90697&page=2 Ja on asiasta keskusteltu jossain muuallakin täällä foorumilla, kun itse aikoinaan samaa pohdin
Toinen vaihtoehto on tietenkin retrofitata ilmastointi käyttämään R134a:ta. http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/AC_upgrade.htm
Comment
-
-
Originally posted by Astir View PostFreoniahan se R12 on. Isceon 49 on korvaava aine. Jälleen kerran kunnioitusta herättävästä faq:sta löytyy vastaus (sivun loppupuolelta). http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=90697&page=2 Ja on asiasta keskusteltu jossain muuallakin täällä foorumilla, kun itse aikoinaan samaa pohdin
Toinen vaihtoehto on tietenkin retrofitata ilmastointi käyttämään R134a:ta. http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/AC_upgrade.htmF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Moro
Onko tuota M51d25 mötykkää koottu e34:seen monellaki eri automaattiaskilla?
Tuosa näppäsin rikkoutuneen myllyn irti ja heitin uuden paikoileen niin ei oikeen taho istua tuohon laatikkoon. kiinnitysreijät on oikein tottakai vaa jää semmonen 5cm rako askin ja koneen väliin? automaatti aski niin eihän tuolla ole mitään boorejakaan mikkä vastustais.. ja on kyllä tullu nytkyteltyä ja heiluteltua vaa ei istu..
ainua mikä tuli mieleen sitte että kun tuossa uudessa koneesa tuli mukana tuo vetolevy niin ajattelin että voisko se olla jostain eri laatikosta ja sen takia ei istu? automaatti vm. 95 e34 se oli ollu tämä tekniikanluovuttajakin vaan ei ennää myyjä vastaa puhelimeen että sais askin mallin tarkistettua..
tuli tuosa illan kähmäsä kasattua niin pitkälle tuo kone että ei kyllä ennää nappais lähtiä irrotteleen ja pelkästään tarkistaan että olikohan se nyt samanlainen se vetolevy vai ei niin jos jollakin sattuis löytyyn tietoa aiheesta?
Kiitos etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by Jahed View PostKäy suoraan, kun laittaa yläpäähän pari/muutama lisärikkaa iskarin mutterin alle.
Nyt tarkemmin rupesin ettimään ebaystä noita sarjoja niin ei tourinkiin näyttäs käypäsiä olevan? Nyt siis noita muutaman satasen sarjoja kattelen, en mitään laadukkaita merkki sarjoja
Comment
-
-
Jatketaan keskuslukituksen ongelmilla!
Kyseessä -91 sedan ilman kauko-ohjausta. Lukitus on näissä ilmeisesti kaksiosainen? Kun ovia lukittaessa kuskin puolelta avaimen kääntää loppuun asti myötäpäivään (siis sen 1/4 kierrosta), niin ovia ei saa avattua enää kuskin puolelta, vaan ovet on avattava apukuskin puolelta. Jos lukittaessa avainta kääntää vain sen verran että ovet juuri ja juuri menevät lukkoon ei avattaessa esiinny mitään ongelmia. Apukuskin puolella kaikki toimii niin kuin pitääkin.
Miten, mitä ja miksi?
Comment
-
-
Originally posted by fisukinttu View PostJatketaan keskuslukituksen ongelmilla!
Kyseessä -91 sedan ilman kauko-ohjausta. Lukitus on näissä ilmeisesti kaksiosainen? Kun ovia lukittaessa kuskin puolelta avaimen kääntää loppuun asti myötäpäivään (siis sen 1/4 kierrosta), niin ovia ei saa avattua enää kuskin puolelta, vaan ovet on avattava apukuskin puolelta. Jos lukittaessa avainta kääntää vain sen verran että ovet juuri ja juuri menevät lukkoon ei avattaessa esiinny mitään ongelmia. Apukuskin puolella kaikki toimii niin kuin pitääkin.
Miten, mitä ja miksi?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Noniin. Petti tosta omasta 530i:stä laturi tossa paripäivää sitten. Konehan on m60b30 ja oireet olivat tyhjäkäynnillä palava latausvalo ja ajotietokoneen kautta näytti 0,00v ja kierroksia kun nosti yli 3000rpm niin jotain 90volttia näytti latausvirtaa. Purin vanhan ja siellä oli hiilet ja liukupinnat ihan loppu. Laturi on bosch 140a mutta sisällä oli topran jännitteensäädin. No tuo laturi oli korjauskelvoton niin hommasin uuden käytetyn m60b30 moottorista joka on alunperinjostakin seiskasarjalaisesta. Muuten identtinen 140amppeerin laturi mutta siinä on lisäksi 3pinninen liitin kyljessä jota tossa omassa ei ole. Itelle tulee autosta 2 johtoa ohuempi ja paksumpi (vissiin latausvirta ja herätevirta ja koppa maadoittuu koneeseen? d+ ohuempi ja b+ paksumpi) no tässä uudessa laturissa on samanlaiset paikat näille niin onko bolt on vaan vai pitääkö se heräte ohjata johonkin noista pinneistä? Miten tollaista laturia voi testata ilman että kiinnittää autoon?
Last edited by MH motorsport; 23-07-2013, 23:34.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
Comment