memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #31
    Originally posted by skubbe View Post
    Moro

    Onko tuota M51d25 mötykkää koottu e34:seen monellaki eri automaattiaskilla?

    Tuosa näppäsin rikkoutuneen myllyn irti ja heitin uuden paikoileen niin ei oikeen taho istua tuohon laatikkoon. kiinnitysreijät on oikein tottakai vaa jää semmonen 5cm rako askin ja koneen väliin? automaatti aski niin eihän tuolla ole mitään boorejakaan mikkä vastustais.. ja on kyllä tullu nytkyteltyä ja heiluteltua vaa ei istu..

    ainua mikä tuli mieleen sitte että kun tuossa uudessa koneesa tuli mukana tuo vetolevy niin ajattelin että voisko se olla jostain eri laatikosta ja sen takia ei istu? automaatti vm. 95 e34 se oli ollu tämä tekniikanluovuttajakin vaan ei ennää myyjä vastaa puhelimeen että sais askin mallin tarkistettua..

    tuli tuosa illan kähmäsä kasattua niin pitkälle tuo kone että ei kyllä ennää nappais lähtiä irrotteleen ja pelkästään tarkistaan että olikohan se nyt samanlainen se vetolevy vai ei niin jos jollakin sattuis löytyyn tietoa aiheesta?

    Kiitos etukäteen.
    Tuliko turbiini ulos laatikosta?

    Comment

    • khandaras
      Newbiemmer
      • Jul 2011
      • 13
      • Tampere

      #32
      parkkivaloista pikainen kyssäri: Eli ne ei toimi. Sulakkeet ok, uudet polttimot laitettu, check control ei myöskään herjaa mitään. Kaikki muut valot toimii ok, edessä, takana, sivuilla ja sisällä. Ja LKM vaihdettu viime syksynä, ei tosin parkit toiminut vanhallakaan... Ideoita mistä lähteä vikaa etsimään? Kyseessä siis M50B25 touring -92

      Comment

      • MH motorsport
        BTCF Member
        • Sep 2011
        • 2301
        • Turku

        #33
        No eiköhän se vika ole sitten johtimissa?
        Autopalvelu MH-motor
        Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
        Maxxecu myynti ja asennus
        www.mh-motor.fi
        0503218217
        Kulkineet:
        E6 2000 touring
        E6 2002 touring
        E30 318is ///Mtechnic 2
        E34 ///M5 nürburgring
        E34 S62b50 turbo dct
        E39 523i ///Msport
        F30 320d

        Comment

        • skubbe
          Bimmer Rookie
          • May 2011
          • 30
          • Oulu, Finland

          #34
          Originally posted by Muurahainen View Post
          Tuliko turbiini ulos laatikosta?

          ei paikoillaa se oli koko toimituksen ajan, tuossa ketutuspäissää otin ja heilutin konetta rautakangella nii sehä losahti paikoillee. liekö se tuo turbiini oli pässy sen verra ulospäin että vänkäs vastaa??

          Tarttis pikasee neuvoa!

          Tuli pikku itsevarmuuden puuskisa purettua nuo dieselputket tuosta tieltä kun kattelin että eihä noita voi edes väärin asentaa vaa nyt ku kattoo niin saaha noi ristiin näköjää asennettua...

          mistähän sen järjestyksen nyt tarkistais?? :S

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8283
            • Järvikylä (Nakkila)

            #35
            Originally posted by skubbe View Post
            ei paikoillaa se oli koko toimituksen ajan, tuossa ketutuspäissää otin ja heilutin konetta rautakangella nii sehä losahti paikoillee. liekö se tuo turbiini oli pässy sen verra ulospäin että vänkäs vastaa??

            Tarttis pikasee neuvoa!
            jos laatikon öljypumppu ei hajonnut niin kannattaa tehdä lotto.
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • skubbe
              Bimmer Rookie
              • May 2011
              • 30
              • Oulu, Finland

              #36
              Originally posted by peto2 View Post
              jos laatikon öljypumppu ei hajonnut niin kannattaa tehdä lotto.
              Sehän jää nähtäväksi vaa ku ei viittis alakaa lottoaan noita putkia paikooilleen, ei kellään nyt sattuis olleen konepelti auki

              Tuolleen minä ne arvoin

              --1
              5---4
              3---2
              --6

              Nyt jeesiä että saan tuon koneen pakettii ennen vesisatteita

              Comment

              • skubbe
                Bimmer Rookie
                • May 2011
                • 30
                • Oulu, Finland

                #37
                Nii eikö kellään ole tuohon nyt tietoa?

                Tuommoset asiat pittäis kyllä purkaesa kirjottaa ylös johonki vaan on se kumma kun vuona 2013 ei kukkaan ole viellä moista tietoa nettiin laittanut.

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8283
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  #38
                  Originally posted by skubbe View Post
                  Sehän jää nähtäväksi vaa ku ei viittis alakaa lottoaan noita putkia paikooilleen, ei kellään nyt sattuis olleen konepelti auki

                  Tuolleen minä ne arvoin

                  --1
                  5---4
                  3---2
                  --6

                  Nyt jeesiä että saan tuon koneen pakettii ennen vesisatteita
                  netistä bongattu kuva, paikkansapitävyydestä ei tietoa :think
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Jarsse
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 1520
                    • Kymenlaakso

                    #39
                    onko tuota siemensin moottoroinohjausta ollut oikeesti non-vanoksessa,itselle vaihdettu kone mikä on ei-vanos mutta kaikki sähköt viittaa siihen että vanha ollut vanoksellinen esim imm 4-napainen...ongelma siis nuhaisuus ja käy välillä miten sattuu ja kaikkea muuta
                    E91 325xi vm07
                    E60 530xd vm06 stage X

                    Comment

                    • mandariini_
                      Newbiemmer
                      • Jan 2011
                      • 16
                      • oulu

                      #40
                      e34 m50b25 nykii

                      Terve.

                      Alkoi tuo m50b25 nykimään tasakaasulla parin kuukauden seisottamisen jälkeen. Vaihdettu tulpat, motronic boksi, puolat, alipaine letkuja, venttiilikopan tiiviste, putsattu tyhjäkäynti moottori, käyty koodit lukemassa ja ei löytynyt mitään. Löytyykös arvon kanssa harrastajilta ideoita mikä vikana?

                      Comment

                      • Jarsse
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 1520
                        • Kymenlaakso

                        #41
                        kaasuläpän anturi,siitä johtu edellisen m50 komeen nykiminen itsellä
                        E91 325xi vm07
                        E60 530xd vm06 stage X

                        Comment

                        • makkis
                          BTCF Member
                          • Feb 2005
                          • 5151
                          • Kouvola, Savisto

                          #42
                          Originally posted by mandariini_ View Post
                          Terve.

                          Alkoi tuo m50b25 nykimään tasakaasulla parin kuukauden seisottamisen jälkeen. Vaihdettu tulpat, motronic boksi, puolat, alipaine letkuja, venttiilikopan tiiviste, putsattu tyhjäkäynti moottori, käyty koodit lukemassa ja ei löytynyt mitään. Löytyykös arvon kanssa harrastajilta ideoita mikä vikana?
                          Ja tuon kaasuläpän asentotunnistimen jälkeen tulee ensimmäisenä mieleen lambda, joka olisi pitänyt olla ensimmäisenä listalla noista vaihto-osista.
                          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                          Comment

                          • ruupanen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 5169
                            • Joensuu

                            #43
                            Mistä voi päätellä kumpi Zf on 525i:ssä? S5D 310Zei niin kestävä ja S5D 320Z sit kestävämpi joka löytyy myös mm:ssa E36 328i / M3? Perävälitys muuttui vm 92 3.73 --> 3.23 - muuttuko sillon myös loota?
                            Last edited by ruupanen; 26-07-2013, 10:54. Reason: Kirotusvirheitä pois
                            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                            Comment

                            • Urpo_rotta
                              BTCF Member
                              • May 2012
                              • 5348
                              • Pirkkala

                              #44
                              Originally posted by ruupanen View Post
                              Mistä voi päätellä kumpi Zf on 525i:ssä? 310 ei niin kestävä ja 320 sit kestävämpi joka löytyy myös mm:ssa E36 328i / M3? Perävälitys muuttui vm 92 3.75 --> 3.23 - muuttuko sillon myös loota?
                              Minä olen luullut että nimenomaan 310z on m3\328 aski.... Ja myös e34 530 m60 mallissa, tosin eri kytkinkopalla. korjatkaa jos puhun kakkaa.
                              E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                              E34 525i -90 twinturbo 427/519

                              N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                              VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                              Kysy jos tarvetta

                              Comment

                              • ^^pazi^^
                                Bimmer Rookie
                                • Mar 2013
                                • 134
                                • Iisalmi

                                #45
                                M30b35

                                Osaako kukaan kertoa että mistä löytäisi kaikki kannen ja muut kiristysmomentit M30B35 motille? kokeilin ehtiä netistä mutta ei tuntunut löytyvän. Ainakaan omaan silmiin ei tullu näkösälle Tartteis ruveta tän ja huomisen aikana kasaa tuota konetta nii pitäisi tietää noita momentteja Kiitoksia jo etukäteen

                                Comment

                                Working...
                                X