Otat 12-16 tonnia rahaa au-tomaatista, soitat Juhikselle, Juhis hakee sinulle auton ja rekisteröintikatsastat sen Suomeen, maksat verot pois ja baaa baaa baaa! Helppoa kuin heinän teko.
Juhiksella tuntuu olevan aika vankka kokemus/tietotaito näistä kolmeyseistä. Jos auto tulee ulkomaan markkinoilta niin täytyy ottaa tuosta vinkistä vaaria. Kävin koeajamassa tämän tuossa viime vkl jotta saisin käsitystä siitä mistä täällä puhutaan (en ole aikaisemmin e39:ä ajanut) ja voi helv*tti että voi auto olla mukava ajettava. Odotin tunnelman olevan 14 vuotta vanhassa tiisseli varmarissa erittäin laiska ja täynnä nitinää ja natinaa. Mun mielestä on aivan käsittämätöntä kuinka joutusasti, notkeasti ja äänettömästi tuon kokoinen auto voi käyttäytyä. Olis vielä mukava päästä testaamaan vekotinta tuolla kolmen litran bensiini pannulla. Tällä hetkellä tuntuu vaaka melkein kallistuvan tiisselin puoleen, niin vääntävän tuntuinen kone oli jo tuo 2,5d ja kuitenkin huomattavasti paremmalla kulutuksella. Meikäläisen semitarkkaan silmään tuo kyseinen auto ei ollut kuitenkaan just se oikea vaikka ihan hieno olikin ja vielä oikealla cosmosschwarz värillä.
Juhiksella tuntuu olevan aika vankka kokemus/tietotaito näistä kolmeyseistä. Jos auto tulee ulkomaan markkinoilta niin täytyy ottaa tuosta vinkistä vaaria. Kävin koeajamassa tämän tuossa viime vkl jotta saisin käsitystä siitä mistä täällä puhutaan (en ole aikaisemmin e39:ä ajanut) ja voi helv*tti että voi auto olla mukava ajettava. Odotin tunnelman olevan 14 vuotta vanhassa tiisseli varmarissa erittäin laiska ja täynnä nitinää ja natinaa. Mun mielestä on aivan käsittämätöntä kuinka joutusasti, notkeasti ja äänettömästi tuon kokoinen auto voi käyttäytyä. Olis vielä mukava päästä testaamaan vekotinta tuolla kolmen litran bensiini pannulla. Tällä hetkellä tuntuu vaaka melkein kallistuvan tiisselin puoleen, niin vääntävän tuntuinen kone oli jo tuo 2,5d ja kuitenkin huomattavasti paremmalla kulutuksella. Meikäläisen semitarkkaan silmään tuo kyseinen auto ei ollut kuitenkaan just se oikea vaikka ihan hieno olikin ja vielä oikealla cosmosschwarz värillä.
Juhiksella tuntuu olevan aika vankka kokemus/tietotaito näistä kolmeyseistä. Jos auto tulee ulkomaan markkinoilta niin täytyy ottaa tuosta vinkistä vaaria. Kävin koeajamassa tämän tuossa viime vkl jotta saisin käsitystä siitä mistä täällä puhutaan (en ole aikaisemmin e39:ä ajanut) ja voi helv*tti että voi auto olla mukava ajettava. Odotin tunnelman olevan 14 vuotta vanhassa tiisseli varmarissa erittäin laiska ja täynnä nitinää ja natinaa. Mun mielestä on aivan käsittämätöntä kuinka joutusasti, notkeasti ja äänettömästi tuon kokoinen auto voi käyttäytyä. Olis vielä mukava päästä testaamaan vekotinta tuolla kolmen litran bensiini pannulla. Tällä hetkellä tuntuu vaaka melkein kallistuvan tiisselin puoleen, niin vääntävän tuntuinen kone oli jo tuo 2,5d ja kuitenkin huomattavasti paremmalla kulutuksella. Meikäläisen semitarkkaan silmään tuo kyseinen auto ei ollut kuitenkaan just se oikea vaikka ihan hieno olikin ja vielä oikealla cosmosschwarz värillä.
YKA-miittiin mukaan vaan ja samalla voit kokeilla useampaakin E39 530 koneella.
Juhiksella tuntuu olevan aika vankka kokemus/tietotaito näistä kolmeyseistä. Jos auto tulee ulkomaan markkinoilta niin täytyy ottaa tuosta vinkistä vaaria. Kävin koeajamassa tämän tuossa viime vkl jotta saisin käsitystä siitä mistä täällä puhutaan (en ole aikaisemmin e39:ä ajanut) ja voi helv*tti että voi auto olla mukava ajettava. Odotin tunnelman olevan 14 vuotta vanhassa tiisseli varmarissa erittäin laiska ja täynnä nitinää ja natinaa. Mun mielestä on aivan käsittämätöntä kuinka joutusasti, notkeasti ja äänettömästi tuon kokoinen auto voi käyttäytyä. Olis vielä mukava päästä testaamaan vekotinta tuolla kolmen litran bensiini pannulla. Tällä hetkellä tuntuu vaaka melkein kallistuvan tiisselin puoleen, niin vääntävän tuntuinen kone oli jo tuo 2,5d ja kuitenkin huomattavasti paremmalla kulutuksella. Meikäläisen semitarkkaan silmään tuo kyseinen auto ei ollut kuitenkaan just se oikea vaikka ihan hieno olikin ja vielä oikealla cosmosschwarz värillä.
Joo niinkö on moneen otteeseen ollu täällä puhetta niin on se tuo e39 vaan hieno ajettava kun on alustaltaan tikissä. Pesee kyllä monen uudenkin auton mennen tullen. Toi ZF:n tekemä automaatti mikä löytyy bensakoneiden perästä niin on kyllä kans hieno keksintö, järjissään oleva laatikko pelaa kyllä todella hienosti!
Toi ZF:n tekemä automaatti mikä löytyy bensakoneiden perästä niin on kyllä kans hieno keksintö, järjissään oleva laatikko pelaa kyllä todella hienosti!
Teknisesti auto tuntui olevan hyvässä iskussa pois lukien jarruttaessa voimakkaammin olin kuulevinani takaa jonkinlaisen kolinan. Lähtökohtana on hankkia kuitenkin liki virheetön kikotin ja silloin pienetkin asiat ratkaisevat. Auto sinäänsä vaikutti olevan tosiaan 1. omistajalta (saksalainen nainen). Ohessa muutama pieni asia:
Ilmoituksen perusteella uudenveroinen, todellisuudessa karmea miina. Nettiauton ilmoituksia vertailemalla ei voi laittaa autoja paremmuus järjestykseen vaan autot on ihan itse nähtävä.
Teknisesti auto tuntui olevan hyvässä iskussa pois lukien jarruttaessa voimakkaammin olin kuulevinani takaa jonkinlaisen kolinan. Lähtökohtana on hankkia kuitenkin liki virheetön kikotin ja silloin pienetkin asiat ratkaisevat. Auto sinäänsä vaikutti olevan tosiaan 1. omistajalta (saksalainen nainen).
Nyt puhutaan kuitenkin joka tapauksessa +10-vuotiaasta autosta, joka oikeasti on jo saanut "osumaa", eikä voikkaan olla täysin virheetön jos/kun aletaan suurennuslasilla tarkastelemaan(kaikki toki voi olla fiksattu, mutta todellisuudessa kuinka hyvin?).
Eli 100% korjailematon orggiskunto voi olla oikeasti järkevämpi ostoksena kuin virheettömäksi fiksattu, varsinkin jos siitä pikkuviallisesta kosmetiikasta saa maksettuja euroja pois.
Eli ne pikkuviat kun sitten korjaa oikeasti hyvin itse, saa sitä mistä maksaa.
Aika harvoin vastaan tulee kuitenkin yksilöä jota ei ole fiksailtu, vaan on täysin alkuperäiskunnossa pikkuvikoineen.
Lisäksi, jos vielä tätä vähemmän ajettu, alkaa taustalla olemaan jokin kummitus jonka vuoksi autoa on ollut pakko jossain vaiheessa seisottaa.
Tämä yksilö näyttää juurkin tällaiselta fiksailemattomalta orggiskuntoiselta yksilöltä jonka oikeasti virheettömään kuntoon saattamiseen ei touhutonnia enempää pala ja sen jälkeen pintakiillon alla ei ole mitään mistä ei itse olisi tietoinen.
Nyt puhutaan kuitenkin joka tapauksessa +10-vuotiaasta autosta, joka oikeasti on jo saanut "osumaa", eikä voikkaan olla täysin virheetön jos/kun aletaan suurennuslasilla tarkastelemaan(kaikki toki voi olla fiksattu, mutta todellisuudessa kuinka hyvin?).
Eli 100% korjailematon orggiskunto voi olla oikeasti järkevämpi ostoksena kuin virheettömäksi fiksattu, varsinkin jos siitä pikkuviallisesta kosmetiikasta saa maksettuja euroja pois.
Eli ne pikkuviat kun sitten korjaa oikeasti hyvin itse, saa sitä mistä maksaa.
Aika harvoin vastaan tulee kuitenkin yksilöä jota ei ole fiksailtu, vaan on täysin alkuperäiskunnossa pikkuvikoineen.
Lisäksi, jos vielä tätä vähemmän ajettu, alkaa taustalla olemaan jokin kummitus jonka vuoksi autoa on ollut pakko jossain vaiheessa seisottaa.
Tämä yksilö näyttää juurkin tällaiselta fiksailemattomalta orggiskuntoiselta yksilöltä jonka oikeasti virheettömään kuntoon saattamiseen ei touhutonnia enempää pala ja sen jälkeen pintakiillon alla ei ole mitään mistä ei itse olisi tietoinen.
Jos kyljestä puuttuu parin euron lista, herää kysymys missä muualla on säästetty?
Jos kyljestä puuttuu parin euron lista, herää kysymys missä muualla on säästetty?
Nämä nyt tahtoo olla tällaisia pikkuvikaisia vanhempien naisomistajien autot, eikä se todellakaan tarkoita että perushuolloissa+remonteissa olisi säästelty.
Kun noita myyntikuvia tarkastelee hieman tarkemminkin, niin ei ainakaan niiden perusteella näytä perinteiseltä "teiniviritykseltä" jossa pääsääntöisesti olisi myös peruskunnossa säästelty(lähikuvia rankentamalla saa lähes uudenkin auton näyttämään "puhkinussitulta"):
Nämä nyt tahtoo olla tällaisia pikkuvikaisia vanhempien naisomistajien autot, eikä se todellakaan tarkoita että perushuolloissa+remonteissa olisi säästelty.
Kun noita myyntikuvia tarkastelee hieman tarkemminkin, niin ei ainakaan niiden perusteella näytä perinteiseltä "teiniviritykseltä" jossa pääsääntöisesti olisi myös peruskunnossa säästelty(lähikuvia rankentamalla saa lähes uudenkin auton näyttämään "puhkinussitulta"):
Comment