Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kama
    BTCF Member
    • Dec 2002
    • 1264
    • Savonmua

    #451
    Originally posted by 528-Mst View Post
    http://www.btcf.fi/forum/album.php?a...ictureid=12749

    Repikää siitä.vasta osa niistä papereista mutta selviää tarpeellinen.Missään kohti ainakaan katsastuksessa ei ole vaihdettu moottoria.
    Ok, jos tekniikka ei ole muutettu/muutoskatsastettu niin sitten noissa suomipapruissa on virhe (eikä olis ekakerta kun ake/trafi näin tekee)
    (Saksa: 528i 2994cc, Suomi: 525i 2790cc).
    Tuolla aiemmassa postauksessa on vinkkiä miten saat selville mitä autossa on paikoillaan. Nuo paprut kertoo vaan mitä tämä auto on ollut aikoinaan Sakassa ja sitten mitä katsastusinssille on kerrottu sen olevan Suomeen tuotaessa.

    Sikäli tämä case kiinnostaa monia, koska m52 taitaa olla forumin harrastetuin moottori tällä hetkellä. Monella kilpurissa jne. eli tuollainen 232ps resepti toki kiinnostaa.
    E24 - M88/3 N/A
    E85 - M54 Supercharged
    G26 - M50 Supercharged
    IG:kamamikko

    Comment

    • 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

      #452
      Originally posted by Hemi View Post
      Konttorilla merkitty maahantuotaessa rekisteröintikatsastuksessa (tiedossa siis ollut että kone ei ole orggis vaan MST)?
      On ollut tiedossa.Moottorin malli on MST-WIESMANN TYP MST m52 2.8
      Tilavuus 2793
      Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 14:35.

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #453
        Originally posted by 528-Mst View Post
        On ollut tiedossa.Moottorin malli on MST-WIESMANN TYP MST m52 2.8
        Tilavuus 2793
        Niin, eli siinä tapauksessa rekisteröintikatsastuksessa on lätkäisty jo tuo 14%.

        Comment

        • Zoui
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 6350
          • Tampere

          #454
          Siellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw

          Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
          Elämä on pihakivestä.

          Comment

          • kama
            BTCF Member
            • Dec 2002
            • 1264
            • Savonmua

            #455
            Originally posted by 528-Mst View Post
            On ollut tiedossa.Moottorin malli on MST-WIESMANN TYP MST m52 2.8
            Tilavuus 2793
            Ja tämä lappunen kertos että 25tkm mittarissa, 232ps ja 2994cc?
            http://www.btcf.fi/forum/picture.php...ictureid=12745

            (toki tuon käsialan voi tulkita myös 2494:ksi, mutta ysiltä se enempi näyttää vtr. muu käsiala)

            Jos tuo kone on vielä autossa kiinni en kyllä pitäs ihan tusina e39:nä...
            E24 - M88/3 N/A
            E85 - M54 Supercharged
            G26 - M50 Supercharged
            IG:kamamikko

            Comment

            • isoR

              #456
              Originally posted by 528-Mst View Post
              Te foorumilaiset jotka asutte oulussa tai tosi lähellä niin kiinnostaisiko teitä nähdä tuota livenä?Samalla näette paperit(mun sähköpostista) jos en saa niitä tänne siirrettyä.Sehän on totta että sisältä tuo on melkoinen kaatopaikka mutta voin mä sitä vähän siistiä jos jotakuta kiinnostaa.Kahvit ja mietiskelyä?
              Sunnuntaina kahville ouluntulliin? :think

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #457
                ...."Aina kun huomaat olevasi enemmistön puolella, on aika pysähtyä ajattelemaan”....

                — Mark Twain

                Comment

                • Pazi88
                  Moderator
                  • Jan 2007
                  • 11227
                  • Oulu

                  #458
                  Jokuhan vois siellä sitten näppäränä mitata iskun pituuden vaikka pitkällä ruuvimeisselillä. :think

                  Instagram, YouTube kanava
                  ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                  Comment

                  • 528-Mst
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2014
                    • 323
                    • suomi

                    #459
                    Originally posted by kama View Post
                    Ja tämä lappunen kertos että 25tkm mittarissa, 232ps ja 2994cc?
                    http://www.btcf.fi/forum/picture.php...ictureid=12745

                    (toki tuon käsialan voi tulkita myös 2494:ksi, mutta ysiltä se enempi näyttää vtr. muu käsiala)

                    Jos tuo kone on vielä autossa kiinni en kyllä pitäs ihan tusina e39:nä...
                    on se 2494

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      #460
                      kuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.
                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • 528-Mst
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2014
                        • 323
                        • suomi

                        #461
                        Originally posted by Pazi88 View Post
                        Jokuhan vois siellä sitten näppäränä mitata iskun pituuden vaikka pitkällä ruuvimeisselillä. :think
                        Niin että alkais purkamaan siellä pihalla?Tuota pitää vähä miettiä...

                        Comment

                        • 528-Mst
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2014
                          • 323
                          • suomi

                          #462
                          Originally posted by BeamR View Post
                          kuten aikaisemmin kirjoitin, niin upeaa että paperit löytyi. Nyt sitten setvimään että mikä kone siellä on kiinni nykyään. Ja hieman nöyryyttä asenteeseen.
                          Anteeksi taas,mutta mulle on sen verran vittuiltu/vinoiltu/kaikkea muuta tämän topicin aikana että oon vähintäänkin tyytyväinen kun olen KERRANKIN oikeassa jossain asiassa....

                          Comment

                          • 525TurboIC
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2005
                            • 663
                            • Pomarkku

                            #463
                            Ei oo iso homma mitata iskunpituus nii varmistus sekin. Suojamuovi, puola ja tulppa pois edestä. Mut hienoa että kyseessä on aito mst! ei noita varmaan jokapuolella ole. Alkuperäiseen kuntoon se pitäs vielä saada.

                            Comment

                            • 528-Mst
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2014
                              • 323
                              • suomi

                              #464
                              Originally posted by Zoui View Post
                              Siellä on nyt paperit mistä näkyy oikeat runkonumerot ja muutokset, ihkaakin aidompi mst-bmw

                              Nyt vaan imuilmavuodot kuntoon, leveät fillarit alle ja isolle kylälle polkemaan... sieltä meinaan lähtee sitten kiukaasta sellaset kirkunat isoilla kierroksilla ja voimaa löytyy kyllä, patti kiljuu ku ripulinen kissa
                              Näin ne vaan mielipiteet muuttuu...En sano pahalla mutta kuinka moni uskoi tämän auton olevan mitä väitin?

                              Ja kyllä se rääkyy,vakio ilmanputsari vaan tuhos imuäänet

                              Comment

                              • Supra^
                                BTCF Member
                                • Jul 2005
                                • 5150
                                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                                #465
                                Olo on varmaan vähän kuin lottovoittajalla, kun on noinkin harvinainen timantti nyt pihassa.
                                Musti 8HP
                                Nokivasara M47
                                TeiniCoupé DCT
                                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                                Ex:
                                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                                Comment

                                Working...
                                X