Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    En mä jaksa enää vaivautua....Kerro sinä noin kaikkitietävänä että mitä esim.hartge on tehnyt tuollaisiin?Alpina on asia erikseen,mutta eiköhän nuo Hartge,ACs ja mst ole lähinnä pysyneet suorituskykypuolella kaikki.En minä ainakaan kaipaa tuohon mitään muita lisävarusteita kuin webaston.
    Pitäskö siitä löytyä Mst:n tekemä heittoistuin kantoraketeilla että ois tarpeeksi erikoinen?
    Sanoit että siihen on tehty muitakin muutoksia ja merkkejä sisustaan kuin pelkät niskatuen päälliset. Eli mitä sinne on tehty?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Tuleeko ulkomailla vaihdettu moottori muka suomalaiseen rekisteriotteeseen, siis prosentteina :think
    Sanokaa te viisaammat.Kai niille joku tarkistus tehdään?

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Tuleeko ulkomailla vaihdettu moottori muka suomalaiseen rekisteriotteeseen, siis prosentteina :think

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Kysymys miksi siihen autoon on moottori vaihdettu?
    Vai merkataanko rekisteröintikatsatuksessa tuollaiset?
    Kai se siksi on vaihdettu että on saatu lisää voimaa?
    Onhan se suomeen tuotaessa merkattu otteeseen kun kerran prosentteja on tuon verran.Siis tällainen epäilys on.Se on faktaa että lohko on 2.8,ja tietokone sanoo samaa.Silti voi olla 3.0 kuten monet muut Mst:n tuotteet.(e39:sit)

    Leave a comment:


  • Spiddu
    replied
    Kysymys miksi siihen autoon on moottori vaihdettu?
    Vai merkataanko rekisteröintikatsatuksessa tuollaiset? jos tehty ennen maahantuontia.

    Edit: Ainakin tällä autolla näyttää useampia rekisteri numeroita olleen suomen aikana ja onhan se näemmä Avk:n kauttakin kiertänyt 2011
    Last edited by Spiddu; 22-11-2014, 17:36.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Mitäs muita tunnuksia ja modailuja siellä sisustassa oli? Putkimuutos ja ohjelma nyt liittyy tietysti siihen moottoriviritykseen.
    En mä jaksa enää vaivautua....Kerro sinä noin kaikkitietävänä että mitä esim.hartge on tehnyt tuollaisiin?Alpina on asia erikseen,mutta eiköhän nuo Hartge,ACs ja mst ole lähinnä pysyneet suorituskykypuolella kaikki.En minä ainakaan kaipaa tuohon mitään muita lisävarusteita kuin webaston.
    Pitäskö siitä löytyä Mst:n tekemä heittoistuin kantoraketeilla että ois tarpeeksi erikoinen?
    Last edited by 528-Mst; 22-11-2014, 17:23.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Sisustaan muuallekki Mst:n tunnukset/sisustan modaus,pakoputkimuutokset,moottorinohjaus...Eikä tolpat tosiaan Mst:llä alunperin ole laitettu.On muuten paras alusta tähänastisista,Kw:n uudempaa sarjaa.En minä kaikkea tuosta voi tietää.SIKSI TÄMÄ TOPIC ON ALOITETTU.

    Mitäs muita tunnuksia ja modailuja siellä sisustassa oli? Putkimuutos ja ohjelma nyt liittyy tietysti siihen moottoriviritykseen.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Niskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.
    Sisustaan muuallekki Mst:n tunnukset/sisustan modaus,pakoputkimuutokset,moottorinohjaus...Eikä tolpat tosiaan Mst:llä alunperin ole laitettu.On muuten paras alusta tähänastisista,Kw:n uudempaa sarjaa.En minä kaikkea tuosta voi tietää.SIKSI TÄMÄ TOPIC ON ALOITETTU.
    Btw:Onko sulla joku henkilökohtainen ongelma luovuttaa ja tunnustaa että kyseinen auto on kohtuu harvinainen laatutuote eikä mikään nyrkkipajapaska???
    Last edited by 528-Mst; 22-11-2014, 17:14.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Siksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.
    Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..

    Niskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 525TurboIC View Post
    Miksi säädettävä bensanpaineensäädin?
    Että ylipäätänsä näkee mitkä siellä on paineet,saa ne pysymään siinä missä pitää ja tarvittaessa voi nostaa.Kuitenki 2.8:sin vakiosuuttimet paikallaan.Vaikka kyllä tuo soppaa saa koska yleensä jos tosissaan haluaa kiihdyttää niin ei passaa kovin pienillä kierroksilla painaa kaasua ihan pohjaan asti kun tuntuu menevän rikkaalle.Seosmittari,öljynpaine+öljynlämpömittari ois mukavat mutta kun tuohon sisustaan ei oikein mihinkään passaa se lisämittaripatteristo.

    Leave a comment:


  • 525TurboIC
    replied
    Miksi säädettävä bensanpaineensäädin?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Ainut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.



    Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.
    Siksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.
    Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Ei munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.
    Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
    En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.
    Ymmärrän pointin,mutta toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä,kolmas isistä jne....

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Ainut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.

    Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Valitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...
    Ei munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.
    Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
    En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.

    Leave a comment:

Working...
X