Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BmwPunisher
    replied
    Meni heittämällä foorumin mielenkiintoisimmaksi topiciksi kun aamulla aloitin tämän lukemisen ja koko ajan tulee lisää juttua..

    Kiehtova paketti jos on sitä mitä annetaan ymmärtää..

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän onu upeaa

    mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
    ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?
    Ei oo alkuperäset rekisteröintipaperit mutta silti selviää asioita..

    on se kiva ku on mittaristo alkuperäinen,Ei paljo muuta väliä...En kerro,katsotaan saako kukaan selville....
    Last edited by 528-Mst; 25-11-2014, 21:04.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    mitä materiaalia venttiilikopan tuon ikäisisissä moottoreista teidän mielestänne pitäisi olla?
    Muovia.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    mitä materiaalia venttiilikopan tuon ikäisisissä moottoreista teidän mielestänne pitäisi olla?
    muovia se on kaikenikäisissä M52:ssa.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.

    mitä materiaalia venttiilikopan tuon ikäisisissä moottoreista teidän mielestänne pitäisi olla?

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied


    "Jari" kyselly joskus autos varustelistaa. Liekö Suomalainen, kun kääntäjä antaa tuon "Jari" nimen.
    Last edited by TuoAntti; 25-11-2014, 20:34.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.
    Öljykorkin kohokuvion on joku korostanut maalitussilla.

    Leave a comment:


  • tmth
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    .Ja jos katsotte öljynsuodatinta ja venakoppaa niin hoksaatte että moottori on uudempi kuin kori.
    Tästä albumistasi lainatusta kuvasta katsottuna näyttää venttiilikoppa ja öljynsuodatin kyllä juuri siltä, kun tuon ikäisessä E39:ssä M52 moottorilla kuulukin näyttää.

    Leave a comment:


  • naukkis
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    15 yhteensä.Konttorilla sanoivat että johtuu just koneesta ja alustasta.Kun ollut tiedossa että viritetty.
    Autohan Suomeen tullessa verotetaan 100%:sesti riippumatta mitä siitä on aikaisemmassa elämässä muutettu. Eli muutosprosentit kuvastaa sitä mitä autosta on muutettu ekan verotuksen jälkeen, Suomessa.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Onko siinä sun mielestä jotain kovinkin hauskaa että miehellä puhkeaa silmä?
    Ei, mutta tässä topikissa on.

    Kiitos ja anteeksi.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    no sä olet varmasti ainakin vihreenä kun sulla on vaan se riisinkeitin
    Syytä olla kun mun ehdottomasti suosikki koppa topikissa, laitetut nahat ja varmasti korkeelta naukuva kone, tilavuutta on, nokat löytyy, peltisatsia ja sellaset, ihan käyttöpelissä

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    ei mistään pelkkää mutuilua ja valistuneita arvauksia, olet siinä aivan oikeassa.



    Ei, ottaen huomioon että omistaja oli jo kysellyt autosta ko. pajalta eikä sitä siellä tunnettu.

    Mutta täsmennetään nyt: olisihan se ihan hauska sattuma että tuo olisi heti uutena toimitettu jollekin saksalaiselle viripajalle tuunattavaksi, ja vaikkei olisi, niin jos siinä on joku MST viriviritekniikka nyt paikallaan, niin antaahan se varmasti paljon lystiä omistajalleen.

    Päivän päätteeksi se nyt kuitenkin on ihan vaan E39, jossa on saman verran tehoa kuin uudemmassa 530i:ssä. Eipä noita Alpina B10 E34:kaan tunnuta paljon arvostavan jos ei siellä ole niitä kahta turboa, tuntuu että E34 540i on kovemmin arvostettu.

    Tai (jos tämä auto on jälkikäteen tehty tekniikanvaihto), tuleeko ALPINA B10 E39:stä kovinkin eksoottinen ja haluttava erikoisuus, jos joku menee tunkemaan sinne 2JZ-tekniikan
    Vai onko sekin vaan yet another tekniikanvaihto, mutta hyvällä mielikuvituksella. (no joo, onhan se aika härski).

    EDIT: en tiedä missä päin auto vaikuttaa, mutta mulla on yhdet hyvät 18" E39 kesäpyörät leveyttä 275 eli pitäisi pitojenkin riittää ja otan mukaan myös pulttipyssyn ja hallitunkin, jos dynolle päästään ja paikka on lähellä.

    Taitaa olla jo selvä että tuon auton virittäjä on MST-Wiesmann ja autosta oli kysytty Wiesmannilta. Eipä nuo taida olla enää kovinkaan sama asia. Toinen asian on, että kuinka moni sama henkilö on enää toissä siellä kun oli joskus 17-18 vuotta sitten tuon auton rakentelun aikaan? Taitaa olla systeemit "hiukan" muuttunut tässä välissä ja siinä -90 luvun alkupuolella hommia vasta aloiteltu.

    Jos oikea moottorikin löytyy sieltä vielä, niin harmi että on noin paljon ajettu ja päässyt huonoon kuntoon. Suomessa tuskin arvoa paljoa olisi, mutta saksassa saattaisi olla.
    Last edited by bemu2000; 25-11-2014, 19:01.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Jos mittaristossa on ton firman logo-mittarintaustat? Mehän ei olla niitä vielä nähty, mut upea peli ja odotellaan jännityksellä papereita, vetää aika kateelliseksi kyllä kun e39 kopassa on kerrankin laitettu moottori.
    no sä olet varmasti ainakin vihreenä kun sulla on vaan se riisinkeitin

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän on upeaa

    mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
    ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?
    Jos mittaristossa on ton firman logo-mittarintaustat? Mehän ei olla niitä vielä nähty, mut upea peli ja odotellaan jännityksellä papereita, vetää aika kateelliseksi kyllä kun e39 kopassa on kerrankin laitettu moottori.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    jos autoon löytyy alkuperäiset paperit niin sehän on upeaa

    mutta valaiskaa mua että mitä erikoista tossa venakopassa ja öljynsuodattimessa on?
    ja miten mittaristo ja kori on matching numbers (ja mitä merkitystä sillä on)?

    Leave a comment:

Working...
X