Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miku
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 2624
    • Kajaani

    #151
    Edit: Anti olla
    Last edited by Miku; 22-11-2014, 11:05.
    TEAM "Peli Menetetty"
    Nyt:
    E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
    E30 320i 2d m20b27 tic project
    E38 728ia
    E46 316i sedan
    Ex:
    3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

    Comment

    • 528-Mst
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2014
      • 323
      • suomi

      #152
      Loppupäätelmä

      Että saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
      Tällä kertaa en vi**uile takasin....

      Comment

      • rizzo
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2007
        • 5427
        • Oulu

        #153
        Minua kiinnostaisi penkkilaput jos joskus semmoisessa käytät

        Ehjä E39 on hyvä auto, edelleen.

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #154
          Originally posted by 528-Mst View Post
          Että saatais tämä joskus loppumaan niin onko kellään mitään järkevää lisättävää topicin alkuperäisen aiheen suhteen?Lopputuloksia?Onko tuo mun auto nyt sitten vaan "kulahtanut,loppuunajettu Bmw jota joku joskus virittänyt vähän" vai jokin muu?
          Tällä kertaa en vi**uile takasin....
          Toki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.

          Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.
          Aprilia RSV4

          Comment

          • dokki
            BTCF Member
            • Feb 2013
            • 236
            • valtimo-sotkamo

            #155
            Kyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.
            BMW e39 530dA-98
            BMW e38 735iAL-97

            EX:BMW e39 523iA-97
            BMW e36 320ci-92
            BMW e36 316i -92
            BMW e36 325 -91 252hv 315nm
            Honda civic TIC -89 220hv 230nm

            Comment

            • 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

              #156
              Originally posted by rizzo View Post
              Minua kiinnostaisi penkkilaput jos joskus semmoisessa käytät

              Ehjä E39 on hyvä auto, edelleen.
              Originally posted by jannmann View Post
              Toki monen kirjoittajan asenteessa on parantamisen varaa, minun mukaan lukien. Mutta lievä henkselien paukuttelu kohdallasi on myös provonnut monia.

              Voihan se olla että tuli hieman provottua joo..Mutta kuten sanoit,en ole ainoa jolla asenteessa parantamista.Eli jos ei nyt sitten vedettäisi niitä palkokasvin osia mihinkään hengityselimiin?

              Itse auto olisi kiva nähdä showroomin puolella kunnon kuvilla ja huolellisesti puunattuna ulkoa ja sisältä, lisättynä asiallisella tarinalla ilman hypetystä. Näin se ehkä saisi oikeutta.
              Ne penkkilaput tulee tosiaan sitten kun kaikki on varmasti kunnossa yms.Tänään tuli alkuperäinen ilmanpuhdistimenkotelo.Asennettavia palikoita on ainakin tuo ilmanputsari,säädettävä bensanpaineensäädin ja vaihdevälinlyhennin.

              Valitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...

              Comment

              • 528-Mst
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 323
                • suomi

                #157
                Originally posted by dokki View Post
                Kyllähän tuon ikäiseen ja noin paljon ajettuun saa aikaa ja rahaa upottaa että hyvä tulee.Ainut erikoisuus mielestäni tulee tuosta moottorin tehosta muuten kait tuo onkin ihan perus varusteilla ilman erikoisuuksia.
                Eli silloin ei hartgessakaan ole mitään erikoista moottoria lukuunottamatta?Tai schnitzer:issä?Varusteet kun ei liity asiaan oikeastaan mitenkään.Tietenki ilmastointi on kiva olla mutta bisnespuhelinta tulee käytettyä aika harvoin(eli ei koskaan)

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #158
                  Originally posted by 528-Mst View Post
                  Valitettavasti tuota autoa ei tule varmaan kukaan koskaan näkemään sisältä viimesenpäälle puunattuna kun se ei ole mikään esittelyauto ja sillä kuskataan milloin mitäkin.Pesuun se menee kyllä heti kun kelit sallii ja laitan kuvia.Showroomista tai sen tekemisestä ei ole mitään hajua,uusi kun olen...
                  Ei munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.
                  Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
                  En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17797
                    • Jämsä

                    #159
                    Ainut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.

                    Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

                      #160
                      Originally posted by jannmann View Post
                      Ei munkaan e39 ole esittelyauto, mutta pidän silti nahat yms. sisustan tip top kunnossa. Muistan myös pestä ja vahata sitä vaikka kersat tehokkaasti sitä torpedoikin.
                      Varsinkin lähmäiset/likaiset nahat näyttää ällöttäviltä monissa autoissa.
                      En ite ainakaan halua hieroa vaatteitani/ihoani hyvässä lykyssä lähes 20v vanhoihin muiden ihmisten/eläinten paskoihin.
                      Ymmärrän pointin,mutta toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä,kolmas isistä jne....

                      Comment

                      • 528-Mst
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2014
                        • 323
                        • suomi

                        #161
                        Originally posted by bemu2000 View Post
                        Ainut erikoisuus autossa on tosiaan se että moottorin on virittänyt vähän nimekkäämpi firma, eikä joku perus autotalli paja. Voisi ehkä verrata -90 luvulla puukan virityksiin.



                        Hanki kaikki mahdollinen oikea tieto ja tee showroom topikki. Tähän topikkiin tuskin enää mitään järkevää saa lisää.
                        Siksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.
                        Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..

                        Comment

                        • 525TurboIC
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2005
                          • 663
                          • Pomarkku

                          #162
                          Miksi säädettävä bensanpaineensäädin?

                          Comment

                          • 528-Mst
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2014
                            • 323
                            • suomi

                            #163
                            Originally posted by 525TurboIC View Post
                            Miksi säädettävä bensanpaineensäädin?
                            Että ylipäätänsä näkee mitkä siellä on paineet,saa ne pysymään siinä missä pitää ja tarvittaessa voi nostaa.Kuitenki 2.8:sin vakiosuuttimet paikallaan.Vaikka kyllä tuo soppaa saa koska yleensä jos tosissaan haluaa kiihdyttää niin ei passaa kovin pienillä kierroksilla painaa kaasua ihan pohjaan asti kun tuntuu menevän rikkaalle.Seosmittari,öljynpaine+öljynlämpömittari ois mukavat mutta kun tuohon sisustaan ei oikein mihinkään passaa se lisämittaripatteristo.

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17797
                              • Jämsä

                              #164
                              Originally posted by 528-Mst View Post
                              Siksi tämä topic on alotettu kun tuosta ei löydy niitä tietoja.Siis ei mistään.Auton faktatietoja edes suomen ajoilta ei ole löytynyt.
                              Onhan siihen muutakin osaa laitettu Mst:llä kuin pelkkä moottori..

                              Niskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • 528-Mst
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2014
                                • 323
                                • suomi

                                #165
                                Originally posted by bemu2000 View Post
                                Niskatukien päälliset? Mitäs muuta moottorin lisäksi? Todennäköisesti alustaan jotain saksalaisen firman tuotteita, mutta ne on ollut kaatopaikalla jo useita vuosia noilla kilometreillä. KW:n tolpat on sinne viime vuosina joku näkynyt laittaneen, mutta ne ei liity tähän autoon alunperin mitenkään.
                                Sisustaan muuallekki Mst:n tunnukset/sisustan modaus,pakoputkimuutokset,moottorinohjaus...Eikä tolpat tosiaan Mst:llä alunperin ole laitettu.On muuten paras alusta tähänastisista,Kw:n uudempaa sarjaa.En minä kaikkea tuosta voi tietää.SIKSI TÄMÄ TOPIC ON ALOITETTU.
                                Btw:Onko sulla joku henkilökohtainen ongelma luovuttaa ja tunnustaa että kyseinen auto on kohtuu harvinainen laatutuote eikä mikään nyrkkipajapaska???
                                Last edited by 528-Mst; 22-11-2014, 16:14.

                                Comment

                                Working...
                                X