memebuy23buy

E39 M5 ostamassa III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Escobaar
    replied
    Originally posted by JarppiR View Post
    Onnea! Laitahan Showroomia pystyyn
    Kiitos! Vein auton suoraan talviteloille, joten katsotaan esittelyä sitten keväämmällä

    Noin 600km kotiutuslenkin perusteella tekniikka tuntui pelaavan moitteetta ja persdynon perusteella pannu vaikutti olevan ihan järjissään. Oikean puolen vanokset toki rallattaa, mutta mittarissa toki 265tkm. Ylipäätään on tarkalla pidolla ollut entisellä kahdella omistajalla (2!), löytyy aukoton merkkarin huoltokirja näihin päiviin asti, vino pinkka kuitteja vaihdetuista osista ja ruosteet otettu ajoissa kiinni. Nätisti oli myös ajeltu, edelleen orggis kytkin, joka ei luista.

    Laakerit ajattelin laittaa heti keväällä mielenrauhan vuoksi, foorumilta löytyikin jo osalista hommaan. Ko. lanka kuitenkin vuodelta 2016 niin oletteko mistä tilanneet alakerran remonttiin osat?

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Jäähdytin ja vesiletkut myös tuntuvat kestävän paremmin kuin 115 asteen vedenlämmöllä kulkevat M62tu kiukaat.

    Leave a comment:


  • MeisterW
    replied
    Originally posted by jaskap View Post
    Eroaako näissä muuten jakopää m62: sta muuten, kuin kaksirivisen ketjun osalta?
    Samankaltainen, mutta tosiaan tuplaketju ja siten leveämmät ohjurit. Myös selkeästi alhaisemman lämmön termostaatti tehnee ohjureista pidempiaikaiset.

    Kannattaa S62 toki myös joskus kurkata alempi öljypohja, ettei ole palasia siellä. Se et kannattaako ennakoivasti vaihtaa on enempi mielipidekysymys.

    Leave a comment:


  • jaskap
    replied
    Originally posted by Escobaar View Post
    Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
    Eroaako näissä muuten jakopää m62: sta muuten, kuin kaksirivisen ketjun osalta?

    Leave a comment:


  • JarppiR
    replied
    Originally posted by Escobaar View Post
    Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
    Onnea! Laitahan Showroomia pystyyn

    Leave a comment:


  • MeisterW
    replied
    Originally posted by Escobaar View Post
    Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto
    Onnittelut!

    Leave a comment:


  • Escobaar
    replied
    Kävin lauantaina hakemassa ja m5 osoittautui kunnon ja historian puolesta suorastaan helmeksi verrattuna mitä on ollut tarjolla järkevään hintaan. 20 vuoden haaveilu ja odotus ei tuottanut pettymistä, on se kyllä mahtava peto

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by Escobaar View Post
    Hieroin tästä yksilöstä alustavasti kaupat ja tuli mieleen, että kyselenpä vielä täältä onko kenellekään tuttu peli?



    Asialliselta vaikutti, Insp. III toki tekemättä, mutta tuleepahan itselle harrastelua.
    Kuvissa siistin näköinen ja ite kesä/syksy ajeltu S62 koneella josta myös kolmoshuolto täysin tekemättä, joten aika vahvoja koneita ovat tai merkki että ollut hyvällä pidolla.

    Leave a comment:


  • Escobaar
    replied
    Hieroin tästä yksilöstä alustavasti kaupat ja tuli mieleen, että kyselenpä vielä täältä onko kenellekään tuttu peli?



    Asialliselta vaikutti, Insp. III toki tekemättä, mutta tuleepahan itselle harrastelua.
    Last edited by Escobaar; 08-10-2021, 07:50.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ok....
    Last edited by ritariässä; 24-06-2021, 13:36.

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Sen verran vinkkinä, että vaatii mustan pohjan jos haluaa chrome shadown onnistuvan.

    Säästyy turhalta hiontakerralta.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Turhia höpinäitä osa 2 poistettu.
    Last edited by ritariässä; 24-06-2021, 17:24.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Edit, turhat höpinät poistettu.
    Last edited by ritariässä; 29-05-2021, 17:24.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by turomu View Post
    Eli kaasu pohjaan. Jos kävis penkissä (Oulussa) niin mikä ois kohtuu lukema fl jossa evolven softa.
    On niin huono vertailla kulkuja kun aikaisemmin ollut vain kansanmalleja
    Kaikki yli 370hp tulokset on jo hyviä, toki jos optimi olosuhteet niin yli 390hp tulos ei ole mahdoton.

    Leave a comment:


  • turomu
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Kapeakaista lambdalla closed loop seoksensäätö on käytössä tyhjäkäynnillä ja osakuormalla.

    Laajakaistalla päästään tässä asiassa ylemmäs, mutta käsittääkseni sielläkin luovutaan siitä kaasun ollessa pohjassa. Tämän osannee ohjelmistogurut, jotka penkissä näitä ajaa kertoa tarvittaessa seikkaperäisemmin.
    Eli kaasu pohjaan. Jos kävis penkissä (Oulussa) niin mikä ois kohtuu lukema fl jossa evolven softa.
    On niin huono vertailla kulkuja kun aikaisemmin ollut vain kansanmalleja

    Leave a comment:

Working...
X