E39 M5 ostamassa III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ritariässä
    replied
    Upataan keskustelu kun pikkasen tämä malliversio alkanut yöuniin puskea.

    Alkuun oli ajatusta jos kokeilis e61 koppasta 545/550i tekniikalla, mutta ei taida noiden N koneisten kohdalla päästä yhtään helpommalla kun vanhemmalla e39 äMmällä:think

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Ainakin Trafi:lta saat entiset omistajat tietoon. Sitten vaan soittelemaan ja kyselemään autosta..

    Leave a comment:


  • Kenonit
    replied
    En nyt parempaakaan topiccia löytänyt, joten kokeillaan onnea täällä

    Tuli tuossa jokunen viikko sitten vaihdettua käyttöauto -99 vuotiseen ämmäläiseen, ja nyt olisi kiva tietää löytyykö täältä tietoa autosta, tai peräti entisiä omistajia Värinä carbonschwarz metallic ja rekkarina CGA-xxx. Turun seudulla pyörinyt ilmeisesti viimeisimmällä omistajalla, ja sieltä sitten päätynyt vaihdossa vantaan kamuxille.

    Huoltokirjan mukaan huollot on viimeaikoina tehty "Siilon pajalla", joten tästäkin olisi mielenkiintoista kuulla lisää

    Leave a comment:


  • lj123
    replied
    Tällainen setti siis löytyy

    Leave a comment:


  • lj123
    replied
    Kokeillaan, jos joku vielä muistaisi tai vaikka löytäisi kadoksissa olevat postaukset.

    Nyt viimein koneremontti käynnissä ja kun Vanoksia tullut kunnolla katsottua niin ainakin se piirilevyn ”kansi” kummallakin puolella sellaisen uudemman version näköinen, oma auto siis 3/99 ja muistaakseni 9/99 muuttunut tuo konstruktio, joten hiukan hämää, että onko vain kannet vaihdettu vai koko vanokset.

    Varmaan asia selvinnee paremmin kun pidemmälle purkaa, mutta olisi hyvä ajoissa tietää onko mulla oikeat tiivistetit tilattuna. Ja ne jousirenkaat tjsp. On TISn mukaan muuttuneet 9/2001 mutta niille on ihan mitatkin, että ne on helppo varmistaa.

    Mutta siis, olen ostanut tuon linkissä olevan paketin 98 ja 99 malleille. Toinen olis +2000. Myyjä vastasi mun kysymykseen että ei ole väliä jos mulla on väärä setti, koska uudempaan ei tule jotain neljää teflon- ja o-rengasta jotka on tuossa 98-99 paketissa.



    Mutta esim Beisanin setissä noiden versioiden eron selitetään olevan yhden o-renkaan paksuus eli ihan eri selitys kuin MJ Produktelta:think

    Näiden pakettien sisältöä oli jossain täällä kuvineen ihmetelty siis.

    Leave a comment:


  • Mvitone
    replied
    Terve kaikille täällä foorumilla!

    Tuli tossa syksyllä lähdettyä bmw:n ihmeelliseen maailmaan ostamalla se "paras" vaihtoehto elikkä -99 mallinen M5
    Autolla en kerinny ku tonnin syksyllä ajalemaan ennen kun meni talviunille, ja joka kilometrin sai leveällä hymyllä päästellä.
    Nyt ajattelin täältä kysellä josko jollain olis enempi tietoa ISI rekkarillisen carbonschwarzin huoltohistoriasta? Huoltokirja löytyy ja sen mukaan on öljyjä ja muita vaihdeltu mutta isommista rempoista kuten kk-laakerit ei lue mitään eikä kuitteja löydy. Auto on tuotu suomeen -04-05 ja autossa punamustat nahat, tunnistaako joku?:think

    Leave a comment:


  • mikki666
    replied
    Tietääkö kukaan tästä tarkemmin?
    Ei ole isoimmista rempoista mitään tietoa ja paljon ajettu.

    https://www.nettiauto.com/bmw/m5/9037933
    Last edited by mikki666; 26-02-2018, 14:36. Reason: linkki lisätty

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Originally posted by RiZ3* View Post
    Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.
    Täältä selailemaan, mutta muutaman vuoden kokemuksen ko autosta niin suosittelen pysymään siinä tai vastaavassa kytkinpaketissa ja välttämään stadin ruuhkia. Kyllä siellä kevyempikin juuri ja juuri menee jos vaan on malttia kaasun ja kytkimen käytön kanssa, ajotavasta moni asia tietysti kiinni. Mutta näissä kun ei kovemmalla käytöllä ole kovin pitkäikäinen tuo OEM kytkin edes vaparissa niin....

    Tuo CCC:n Teräsvauhtis siellä on myös.

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by j0mpp3 View Post
    Vieläkö tähän aikaan vuodesta olis ämmän ostajia liikenteessä?
    Meinasin tuota omaa koittaa viel kaupata ennenkö laitan talviseisontaan.

    Kyseessä siis tämä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=166766

    Facelift, vajaa 210k menty, kaikki rempat tehtyinä
    Uuh Sipin vanha. Joskus näissä topiceissa kyselinkin että kukahan mahtaa omistaa. No se on hyvä että selvisi.

    Tuo menisi todella maukkaasti omani viereen. Molemmat mustia, ja FIH kilvet. . Nyt vaan ei ole tuolaiselle tarvetta...

    Leave a comment:


  • j0mpp3
    replied
    Vieläkö tähän aikaan vuodesta olis ämmän ostajia liikenteessä?
    Meinasin tuota omaa koittaa viel kaupata ennenkö laitan talviseisontaan.

    Kyseessä siis tämä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=166766

    Facelift, vajaa 210k menty, kaikki rempat tehtyinä
    Last edited by j0mpp3; 21-11-2017, 10:19.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by cabrio View Post
    Ok, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?
    Ajattele asiaa ennemmin niin että vaikka laittaisit rahaa remontteihin 5t€ ni millä muulla BMW:llä saat vastaavaa ajonautintoa 20t€ hintaluokassa? Mielestäni et millään.

    Leave a comment:


  • cabrio
    replied
    Ok, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?

    Leave a comment:


  • Temax
    replied
    Originally posted by cabrio View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/m5/90968...unt=4&vifNav=Y

    Mitäs isot pojat sanois tosta, jos vaikka lähtis hieromaan kauppoja ensimmäisestä ämmä sarjalaisesta?
    Tekniikaltaan tuntu olevan iskussa (vaatii ehkä ketjunkiristäjän vaihdon), mutta ulkokuori alkaa olemaan aika huono. Joka panelista löytyy melkeimpä ruoste kohtia/muita jälkiä, etulokarin sisämuovit puuttuivat alhaalta(kulmapalat) kontin verhoiluja puuttui ja takapenkkiin tehty suksiluukku oli vieläkin tekemättä siistiksi.. kävin katsomassa ennen kuin meni liikkeeseen myyntiin.
    Maalarin arvio työstä 4000-5000€ , jäi sen takia ostamatta. Jos sen verran viitsii uhrata niin varmasti saa hyvän pelin.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by cabrio View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/m5/90968...unt=4&vifNav=Y

    Mitäs isot pojat sanois tosta, jos vaikka lähtis hieromaan kauppoja ensimmäisestä ämmä sarjalaisesta?
    Osta pois vaan.
    Rehti facelift ja rempat tehty!
    Koppaan kun sijoittaa ruostehommiin ja maalauksiin sen 2-3t€ on varmasti joka euron arvoinen auto.

    Leave a comment:

Working...
X