Upataan keskustelu kun pikkasen tämä malliversio alkanut yöuniin puskea.
Alkuun oli ajatusta jos kokeilis e61 koppasta 545/550i tekniikalla, mutta ei taida noiden N koneisten kohdalla päästä yhtään helpommalla kun vanhemmalla e39 äMmällä:think
E39 M5 ostamassa III
Collapse
X
-
Ainakin Trafi:lta saat entiset omistajat tietoon. Sitten vaan soittelemaan ja kyselemään autosta..
Leave a comment:
-
En nyt parempaakaan topiccia löytänyt, joten kokeillaan onnea täällä
Tuli tuossa jokunen viikko sitten vaihdettua käyttöauto -99 vuotiseen ämmäläiseen, ja nyt olisi kiva tietää löytyykö täältä tietoa autosta, tai peräti entisiä omistajiaVärinä carbonschwarz metallic ja rekkarina CGA-xxx. Turun seudulla pyörinyt ilmeisesti viimeisimmällä omistajalla, ja sieltä sitten päätynyt vaihdossa vantaan kamuxille.
Huoltokirjan mukaan huollot on viimeaikoina tehty "Siilon pajalla", joten tästäkin olisi mielenkiintoista kuulla lisää
Leave a comment:
-
Kokeillaan, jos joku vielä muistaisi tai vaikka löytäisi kadoksissa olevat postaukset.
Nyt viimein koneremontti käynnissä ja kun Vanoksia tullut kunnolla katsottua niin ainakin se piirilevyn ”kansi” kummallakin puolella sellaisen uudemman version näköinen, oma auto siis 3/99 ja muistaakseni 9/99 muuttunut tuo konstruktio, joten hiukan hämää, että onko vain kannet vaihdettu vai koko vanokset.
Varmaan asia selvinnee paremmin kun pidemmälle purkaa, mutta olisi hyvä ajoissa tietää onko mulla oikeat tiivistetit tilattuna. Ja ne jousirenkaat tjsp. On TISn mukaan muuttuneet 9/2001 mutta niille on ihan mitatkin, että ne on helppo varmistaa.
Mutta siis, olen ostanut tuon linkissä olevan paketin 98 ja 99 malleille. Toinen olis +2000. Myyjä vastasi mun kysymykseen että ei ole väliä jos mulla on väärä setti, koska uudempaan ei tule jotain neljää teflon- ja o-rengasta jotka on tuossa 98-99 paketissa.
Mutta esim Beisanin setissä noiden versioiden eron selitetään olevan yhden o-renkaan paksuus eli ihan eri selitys kuin MJ Produktelta:think
Näiden pakettien sisältöä oli jossain täällä kuvineen ihmetelty siis.
Leave a comment:
-
Terve kaikille täällä foorumilla!
Tuli tossa syksyllä lähdettyä bmw:n ihmeelliseen maailmaan ostamalla se "paras" vaihtoehto elikkä -99 mallinen M5
Autolla en kerinny ku tonnin syksyllä ajalemaan ennen kun meni talviunille, ja joka kilometrin sai leveällä hymyllä päästellä.
Nyt ajattelin täältä kysellä josko jollain olis enempi tietoa ISI rekkarillisen carbonschwarzin huoltohistoriasta? Huoltokirja löytyy ja sen mukaan on öljyjä ja muita vaihdeltu mutta isommista rempoista kuten kk-laakerit ei lue mitään eikä kuitteja löydy. Auto on tuotu suomeen -04-05 ja autossa punamustat nahat, tunnistaako joku?:think
Leave a comment:
-
Tietääkö kukaan tästä tarkemmin?
Ei ole isoimmista rempoista mitään tietoa ja paljon ajettu.
https://www.nettiauto.com/bmw/m5/9037933
Leave a comment:
-
Originally posted by RiZ3* View PostEi nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.
Tuo CCC:n Teräsvauhtis siellä on myös.
Leave a comment:
-
Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta, teillä joilla on ahdettu m5 niin mikä kyktin teillä on. Omassa on nyt 6lapanen sintteri ja ei se oikeen sovi tähän autoon. Oisko mitään suosituksia jostain käyttäjä ystävällisemmästä mikä kuitenkin ei rupea luistamaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by j0mpp3 View PostVieläkö tähän aikaan vuodesta olis ämmän ostajia liikenteessä?
Meinasin tuota omaa koittaa viel kaupata ennenkö laitan talviseisontaan.
Kyseessä siis tämä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=166766
Facelift, vajaa 210k menty, kaikki rempat tehtyinä
Tuo menisi todella maukkaasti omani viereen. Molemmat mustia, ja FIH kilvet.. Nyt vaan ei ole tuolaiselle tarvetta...
Leave a comment:
-
Vieläkö tähän aikaan vuodesta olis ämmän ostajia liikenteessä?
Meinasin tuota omaa koittaa viel kaupata ennenkö laitan talviseisontaan.
Kyseessä siis tämä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=166766
Facelift, vajaa 210k menty, kaikki rempat tehtyinäLast edited by j0mpp3; 21-11-2017, 10:19.
Leave a comment:
-
Originally posted by cabrio View PostOk, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?
Leave a comment:
-
Ok, kiitos tiedoista. Pitää katsoa, jos sais hinnasta tingittyä korin kunnon takia. Mitä sanotte hintapyynnöstä nyt? 4-5te tuntuu aika kovalta hinnalta ylimaalauksesta, ruosteen takia tietenkin lisätunteja kertyy. Jakopää oli tehty moottorin remontin yhteydessä, pitikö moottori ylimääräistä ääntä nyt?
Leave a comment:
-
Originally posted by cabrio View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/m5/90968...unt=4&vifNav=Y
Mitäs isot pojat sanois tosta, jos vaikka lähtis hieromaan kauppoja ensimmäisestä ämmä sarjalaisesta?
Maalarin arvio työstä 4000-5000€ , jäi sen takia ostamatta. Jos sen verran viitsii uhrata niin varmasti saa hyvän pelin.
Leave a comment:
-
Originally posted by cabrio View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/m5/90968...unt=4&vifNav=Y
Mitäs isot pojat sanois tosta, jos vaikka lähtis hieromaan kauppoja ensimmäisestä ämmä sarjalaisesta?
Rehti facelift ja rempat tehty!
Koppaan kun sijoittaa ruostehommiin ja maalauksiin sen 2-3t€ on varmasti joka euron arvoinen auto.
Leave a comment:
Leave a comment: