memebuy23buy

E39 M5 ostamassa III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laku
    replied

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Iskunvaimennin eteen M-Technic II - 31312229612, 31 31 2 229 612, 2229612, 31312229612 - Sopii malleihin: E39
    Last edited by Bmw Master; 21-05-2019, 06:49.

Leave a comment:

• MeisterW
    replied
    BMW antaa eri osanumerot 540i M-sport ja M-sport II iskareille. Tuota M-sport II iskaria, joka on myös M5 alla en löytänyt tarvikkeena ainakaan yleisimmistä paikoista.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by harossi View Post
    jos lähtee orggis linjalle niin mistähän nämä saisi edullisimmin?
    Sachs osanumerolla ebay topautoosat yms saksalaiset varaosa puljut. Sama iskari kuin esim 540 m sport. Jouset leebman, pielmeier yms...

Leave a comment:

• tonit
    replied
    Originally posted by IIIolut View Post
    Mulla oli aikoinaan AP:n korkeussäädettävä alusta. Olin todella tyytyväinen siihen. Ei ollut mielestäni liian kova, mutta vastaavasti tarpeeksi jämäkkä kyllä. Kerkesin ajaa sillä n. 5vuotta ja siinä ei ollut mitään ongelmaa. Taitaa tuo tänäkin päivänä vielä auton alla olla.
    Itse laitoin myös juuri AP:n korkeussäädettävän omaani. Samat kokemukset täälläkin, olen ollut erittäin tyytyväinen nämä reilut 100km mitä olen ehtinyt ajaa. Orkkis voisi olla mukavampi mutta AP:n hinta ja mahdollisuus säätää korkeutta veivät tällä kertaa voiton. Tällä hetkellä auto on suunnilleen samalla korkeudella kuin vakiona ja tarkoitus pitää siinä.

Leave a comment:

• MeisterW
    replied
    Pielmeier tilatut alkuperäiset laitoin juuri alle. Sachs on alkuperäisen valmistaja, en tiedä saako tarvikkeena samaa jostakin? Pielmeier hinnat oli eteen iskari 300e, jousi 100e + laakeri ja kumiosat alle 100e per puoli. Hyvä tuli

Leave a comment:

• harossi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Orggis.
    jos lähtee orggis linjalle niin mistähän nämä saisi edullisimmin?

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Auto on nyt löytynyt, mutta on omaan makuun ehkä turhan matala.

Mikähän olisi hinta-laatusuhteeltaan hyvä alusta näihin?
    Joko ihan säädettävä tai jousi-iskaripaketti.
    Orggis.

Leave a comment:

• IIIolut
    replied

Mulla oli aikoinaan AP:n korkeussäädettävä alusta. Olin todella tyytyväinen siihen. Ei ollut mielestäni liian kova, mutta vastaavasti tarpeeksi jämäkkä kyllä. Kerkesin ajaa sillä n. 5vuotta ja siinä ei ollut mitään ongelmaa. Taitaa tuo tänäkin päivänä vielä auton alla olla.

Leave a comment:

• harossi
    replied

Leave a comment:

• veku
    replied
    Kevään M5 kuume alkoi. Onko tietoa tämän auton historiasta ja kunnosta? www.nettiauto.com/bmw/m5/10453767
    Siistin näköinen on kyllä

ps.on näissä sitä jotain

Leave a comment:

• harossi
    replied
    Kevään M5 kuume alkoi. Onko tietoa tämän auton historiasta ja kunnosta? www.nettiauto.com/bmw/m5/10453767

Leave a comment:

• lj123
    replied
    eBay on täynnä radioita, niin perus kasettimankkaa kuin sitten vaikka OEM-navi, ja suomestakin ne löytää heti.

Style 65 hinnat Saksassa 1000-2000€ riippuen kunnosta. Tai sitten en vaan ihan ymmärrä, mitä tässä haetaan räpeltämättömänä. Yhtä käytetty se alkuperäinen soitin on, oli se sitten alunperinkin ollut autossa kiinni tai otettu toisesta.

Mutta Suomea halvemmalla ei noita autoja kyllä oikein löydä. Ruotsista ehkä kurssieron kautta voi päästä lähelle. Saksassa noilla kilsoilla hinnat äkkiä jo korkeampia.

Leave a comment:

• ts18056
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Tollasia soittimia ja vanteita nyt vaihtaa kuitenkin miten päin vaan.

Vaihtaa, vaihtaa. Mutta niitä ei myydä täysin alkuperäisinä ja räpeltämättöminä. Mitähän muuta...

Yhdellä ollut, ennen seuraavia?

Leave a comment:

• Esko
    replied
    Talvella ostamisessa on etunsa ja haittansa. Talvella olisi mukava päästä ropaamaan autoa rauhassa ja odotella tulevaa ajokautta, kun taas toisaalta harva yrittää myydä kesäautoa talvella ellei se ole sitten jäänyt viime kesältä myymättä eli valikoima on suppeampi. Eli uskoisin tarjonnan paranevan kesää kohti perinteisesti vaikka vaikka E39 M5:ia ei enää vuoteen pariin ole liiaksi myynnissä ollutkaan. Sama Ruotsin ja Saksan tarjonnassa. Siellä hinnat on selkeästi pompanneet jo ylöspäin ja ehkä parhaimman diilin voit tehdä rahallisesti Suomesta ellei sitten ole mielessä joku tietty väricombo ja varustelu, jota pitää kalastella kauempaa. Mutta jos hyvältä tuntuu tuon Nettiauton yksilön kohdalla, niin osta pois. Kyllä noista on viime vuosina kohtuu helpolla porukka päässyt eroon, jos ei miellytäkään.
    Last edited by Esko; 11-01-2019, 07:28.

Leave a comment:

Working...
X