Ei sieltä imusarjan takapäädystä saa mitään savua nousta, imusarjan pitää olla ilmatiivis. Onkohan siellä nyt kaikki tiivisteet varmasti oikeissa väleissä ja sen päädyn letkulähdöt kytketty / tulpattu oikein?
Kyllä aika tarkkaan homman tein mutta kun eka kerta niin tarkistan vielä kaikki. Toivon että olis vituillaan vaan jotain eikä kyse oo mistään männänrenkaista...
Irrotin imusarjan tänään ja tarkistelin kaiken ja näyttäis olevan ok kaikki. Ei menny vaa ihan nappii ku yks mutteri oli vääril kierteil ni joutu vähä operoimaa seuraksen yks pinnapultti paskana, löytyykö näille pinnapulteille osanumeroa? En löydä mistään.
Tuohon samaan 07129908098 minäkin päädyin, veikkaan että nuo ETK quantityt on välillä jotain "pakettikokoja" mitä pitäisi tilata kerralla. Hätätapauksessa tuon varmaan pätkisi M7 kierretangosta jos vaan kierteen nousu sopii.
Tarkistaisin vielä, että sen imusarjan takapäädyn laipassa tulee jokaiseen reikään joko alipaineletku tai tulppa? Jostain sen öljyisen huurun on pakko tulla ulos.
Noniin, päivitellään kuulumiset tähän v*tun sirkukseen. Imusarja asennettu onnistuneest paikalleen, kaikki tsekattu ok ja auto tankattu mutta nyt ei käynnisty enään ollenkaan. Tulpat pois ja mitä ihmettä näenkään NGK ZFR5F....
Tuohon samaan 07129908098 minäkin päädyin, veikkaan että nuo ETK quantityt on välillä jotain "pakettikokoja" mitä pitäisi tilata kerralla. Hätätapauksessa tuon varmaan pätkisi M7 kierretangosta jos vaan kierteen nousu sopii.
Tarkistaisin vielä, että sen imusarjan takapäädyn laipassa tulee jokaiseen reikään joko alipaineletku tai tulppa? Jostain sen öljyisen huurun on pakko tulla ulos.
Noniin, päivitellään kuulumiset tähän v*tun sirkukseen. Imusarja asennettu onnistuneest paikalleen, kaikki tsekattu ok ja auto tankattu mutta nyt ei käynnisty enään ollenkaan. Tulpat pois ja mitä ihmettä näenkään NGK ZFR5F....
Uudet tilattu!!!!
just, jotkut ei tosiaan sinne kuuluvat on. tainnut joltain entiseltä omistajalta/huoltajalta unohtua, jos jotenkuten niillä kuitenkin toiminut.
NGK (R R1) BKR6EK tulppia aina itse laittanut. tiedä sitten miten "inductive resistor type" Z-tulppa eroaa perus R-tulpast.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Noi paska tulpat vaihdettii samana yönä ku se vauhtipyörän asento korjattiin... 1.5kk sitten. Olin koko aika siinä uskossa että autoon kuuluvat tulpat sinne laitetaan. Ihmettelinkin hiukan kun löytyivät yöllä suoraan "hyllystä" Noh, onneks HTK12 opit menny perille ja tietää mistä alkaa etsiä nykyään vikaa kun ei käynnisty.
Oon ite käyttänyt NGK BKR6EQUP, laitan samat huomenna ja katotaan onko autosta mitään jäljellä.
Tosiaan en saa oikeastaan mitään järkevää lukemaa yleismittarilla solenoidin muttereista edes virrat päällä. Eikö sinne muka pitäisi tulla johonki liittimeen jatkuva virta? Oon myös koittanut mitata sillä tavalla että avain on lukittuna starttaus asentoon, ei vaikutusta? Mietin voisko startin ja jatkuvan virran kaapeli olla poikki (jos sellaista edes kuuluu tulla), auto kuitenkin seisonut metsän rannassa mättäällä erittäin orava rikkaalla alueella..
Noi paska tulpat vaihdettii samana yönä ku se vauhtipyörän asento korjattiin... 1.5kk sitten. Olin koko aika siinä uskossa että autoon kuuluvat tulpat sinne laitetaan. Ihmettelinkin hiukan kun löytyivät yöllä suoraan "hyllystä" Noh, onneks HTK12 opit menny perille ja tietää mistä alkaa etsiä nykyään vikaa kun ei käynnisty.
Oon ite käyttänyt NGK BKR6EQUP, laitan samat huomenna ja katotaan onko autosta mitään jäljellä.
juu. itsellä kanssa edessä siirtyminen samoihin(sigun ekas s62 johon ne on vakio tulpat),
ja taisin viime viikolla vääntää viimisen sarjan BKR6EK:oita hyllystä m60:ppiin, vaikka
siihen just viimekesänä tulpat vaihdoinkin.
toivottavasti nyt ois jo vain mieluisia kilometrejä toimivalla edessä siellä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Tosiaan en saa oikeastaan mitään järkevää lukemaa yleismittarilla solenoidin muttereista edes virrat päällä. Eikö sinne muka pitäisi tulla johonki liittimeen jatkuva virta? Oon myös koittanut mitata sillä tavalla että avain on lukittuna starttaus asentoon, ei vaikutusta? Mietin voisko startin ja jatkuvan virran kaapeli olla poikki (jos sellaista edes kuuluu tulla), auto kuitenkin seisonut metsän rannassa mättäällä erittäin orava rikkaalla alueella..
tais tulla väärään topikkiin, mutta voi hyvinkin olla siinäkin, ja kyllähän näihin semmoinen jatkuva virtakin kuuluu.
löytyykö laturilta hyvä yhteys akulle?
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Ohops, joo väärä topic. Mut eiks sinne kuitenki kuuluis tulla jatkuva virta
kuuluis, mutta kun en nyt tarkemmin tiedä mistä kori/moottori-kombosta kyse, niin koitin vain vinkata
kurkkaamaan löytyiskö se laturilta, koska se usein sinne samaa johtoa pitkin tulee.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Comment