Kirjotan tänne nyt, osaako joku selittää kun oon ettiny uutta bensapumpun koholaitetta niin mulla menee tosta vanhasta bensaletkun vierestä se pienempi letku, mikä se on? Orkkis osanumerolla 16146752370 koholaitteessa ei ole tälle letkulle paikka mihin laittaa se, "tappi" uupuu tästä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540i Ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by Jancco View PostKirjotan tänne nyt, osaako joku selittää kun oon ettiny uutta bensapumpun koholaitetta niin mulla menee tosta vanhasta bensaletkun vierestä se pienempi letku, mikä se on? Orkkis osanumerolla 16146752370 koholaitteessa ei ole tälle letkulle paikka mihin laittaa se, "tappi" uupuu tästä.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Jancco View PostMut sille ei oo käyttöä niin sillon varmaan toi normi käy?E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Tänään mittailin puristuksia ja sain kuskin puolelta jokaisesta sylinteristä lukemat 3,3,3 ja 6. Laitoin lorauksen öljyä jokaiseen tulpan koloon ja toiselta puolelta ku alko mittaamaan ni auto lähti heti käyntiin. Kävi noin minuutin verran ja sitte sammu. Täytyy yrittää uusilla öljyillä huomenna ku palamaton bensa nähtävästi huuhdellut kaikki sisuskalut ja sitä myöten puristukset hävinny? :think
Comment
-
-
Originally posted by Jancco View PostTänään mittailin puristuksia ja sain kuskin puolelta jokaisesta sylinteristä lukemat 3,3,3 ja 6. Laitoin lorauksen öljyä jokaiseen tulpan koloon ja toiselta puolelta ku alko mittaamaan ni auto lähti heti käyntiin. Kävi noin minuutin verran ja sitte sammu. Täytyy yrittää uusilla öljyillä huomenna ku palamaton bensa nähtävästi huuhdellut kaikki sisuskalut ja sitä myöten puristukset hävinny? :thinke39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by Jancco View PostTänään mittailin puristuksia ja sain kuskin puolelta jokaisesta sylinteristä lukemat 3,3,3 ja 6. Laitoin lorauksen öljyä jokaiseen tulpan koloon ja toiselta puolelta ku alko mittaamaan ni auto lähti heti käyntiin. Kävi noin minuutin verran ja sitte sammu. Täytyy yrittää uusilla öljyillä huomenna ku palamaton bensa nähtävästi huuhdellut kaikki sisuskalut ja sitä myöten puristukset hävinny? :thinkE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Kyllähän tuo sille vaikuttaa että puristukset on hävinny.
Mulla oli aikoinaan lehtipuhallin joka oli just tommonen, lähti käyntiin kun öljyä laitto pyttyyn, kävi hetken ja sammui. Männänrengas oli löystyny niin että jännitys ulospäin puuttui kokonaan
Sitä en käsitä miten sulla kaikki pytyt olis menny tohon kuntoonE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment