Kyllä se skaala loppu orkkis-anturillakin tuohon 2500 mbar. Softalla ahtopainepyynti vedetty liian lähelle anturin rajoja. Ei tarvi paljon turbon johdesiivet jumitella, kun alkaa paineen noustessa käydä yli lukualueen.
E39 530d voima kateissa ..auto vihdoin kunnossa !
Collapse
X
-
Juu niin loppuu, ja taitaa loppua jopa aikaisemmin.. Mutta ero onkin nyt ilmeisesti siinä että orkkis anturi antaa sen 2400 mBar:in signaalin vaikka ahtoja olis ilmanpaine mukaan lukien 3 bar. Tämä tarvike kun katkaisee signaali tiedon kun tuo raja ylittyy. Ja meno on sitä mukaa nykivää.Originally posted by Clavurion View PostKyllä se skaala loppu orkkis-anturillakin tuohon 2500 mbar. Softalla ahtopainepyynti vedetty liian lähelle anturin rajoja. Ei tarvi paljon turbon johdesiivet jumitella, kun alkaa paineen noustessa käydä yli lukualueen.
Tarkotus olis vielä laittaa analoginen mittari jolla tarkistas onko anturin antama paine lähellä totuutta.
Comment
-
Mä en kyllä nyt muista mitä toi oma katiska ahtaa kun survoo lapun lattiaan, mutta sillä tarvikeanturilla ei toiminu ja orkkiksella toimii. Tilasin tarvikkeen sinne kun onnistuin rikkomaan orkkis anturin vuotoa ehjätessä (liian iso o-rengas) ja oireet oli tismalleen samat. Ei auttanu muuta ku tilata orkkis tilalle ja homma toimii taas. Että jotain eroa niissä on.
Comment
-
Vain alkuperäistä
Kyllähän se niin vaa taas oli että alkuperäisen ahtopaineanturin laittamalla alkoi pelaamaan moitteetta. Vaikka tarvike olikin KL:n myymä. Tarvikkeesta lähti takuu reklamaatio valmistajalle. Saa nähä mitä löytyy selitykseksi.
Comment
Comment