Nähtävästi antureita on kolmea tyyppiä, vaihtui 09/2000 ja 09/2001.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Parkkitutka ei toimi
Collapse
X
-
Vaihdoin taka-anturit ristiin ja vika siirtyi eli anturissa vika.
BMW varaosahinnat osaa kyllä yllättää, ajattelin että maksais luokkaa 80 euroa kpl; ”PDC-tunnistin 66206908229 maksaa 188,85€ ovh / 169,97€ netto, BMW-klubi alennus -10%.
Toimitusaika on n. 5-7 arkipäivää Saksasta.”
Mistä orkkiksia saa edullisimmin? Käykö tuohon eka vuoden faceliftiin uudempi teknisesti? Ulkonäkö taisi muuttua pyöreäksi mutta onko muuta eroa?Last edited by 205/65-15H; 05-09-2020, 14:35.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostVaihdoin taka-anturit ristiin ja vika siirtyi eli anturissa vika.
BMW varaosahinnat osaa kyllä yllättää, ajattelin että maksais luokkaa 80 euroa kpl; ”PDC-tunnistin 66206908229 maksaa 188,85€ ovh / 169,97€ netto, BMW-klubi alennus -10%.
Toimitusaika on n. 5-7 arkipäivää Saksasta.”
Mistä orkkiksia saa edullisimmin? Käykö tuohon eka vuoden faceliftiin uudempi teknisesti? Ulkonäkö taisi muuttua pyöreäksi mutta onko muuta eroa?
bmwautoparts.net mahtaa olla yksi edullisimmista. Saksasta Vemon anturi rontti 30e. Toimii kuin junan vessa.
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View Postbmwautoparts.net mahtaa olla yksi edullisimmista. Saksasta Vemon anturi rontti 30e. Toimii kuin junan vessa.
Onhan tämä varaosahinnoittelu hienoa kun tonnin autossa on 1500 eurolla parkkitutkan antureita. Ostin viime talvena sigun e61 N53 suuttimet 6kpl, hintaa jäi n. 1200 euroa joka vähän kirpaisi, vähempä tiesin, prkl😖
ps, mikä tutkassa hajoaa, onko kukaan purkanut/korjannut?e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Aikani mietittyä tein itselleni epätyypillisten ratkaisun. En osta uusia uusia tutkia vaan yritän pitää takatutkat toiminnassa ja etututkat koodataan pois. Näin facelift e39:stä saa edestä 4 kpl samaa sävyä olevia varaosia ja ei tarvitse tukea bmw:n ryöstöhintaista varaosapolitiikkaa 18 vuotta vanhaan autoon.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostAikani mietittyä tein itselleni epätyypillisten ratkaisun. En osta uusia uusia tutkia vaan yritän pitää takatutkat toiminnassa ja etututkat koodataan pois. Näin facelift e39:stä saa edestä 4 kpl samaa sävyä olevia varaosia ja ei tarvitse tukea bmw:n ryöstöhintaista varaosapolitiikkaa 18 vuotta vanhaan autoon.
Koodaus onnistuu vaikka NCS:llä helposti. PDC:ltä wandler 8->4.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
^ kiitos, sedan on, olin luulossa että keskimmäiset on vaihtokelpoisia edestä taakse ja sivuanturit keskenään myös. Mitä tässä nyt kantsisi tehdä?e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Itse kyllä hankkisin yhden anturin, on tuo tutka sen verran näppärä varuste autossa. Vaikka käytetty tai sitten tarvike anturi, jos ei alkuperäistä halua ostaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
^kyllä, takatutkat ainakin ois tarkoitus säilyttää toiminnassa ja 150 euron kertainvestointi olisi ok jos se ois siinä. Mutta jos orkkikset alkaa olla tiensä päässä niin ostat yhden ja kohta taas yhden jne....eli vanhaan autoon pitäisi löytää järkevämpi pitkäikäinen ratkaisu...e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
-
Just tilasin tarvike anturit 4kpl 29,9€ en pidä kauheana ryöstöhintana. Ja ei ne ajan funktiona hajoa. Isku tai kosteus ne hajottaa.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostJust tilasin tarvike anturit 4kpl 29,9€ en pidä kauheana ryöstöhintana. Ja ei ne ajan funktiona hajoa. Isku tai kosteus ne hajottaa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKerran kokeilin noita halpis antureita. Ne minulle tulleet ei ainakaan toimineet. Anturi kyllä nakutti toimivana, mutta koko pdc oli mykkä ja ei piipannut ollenkaan.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Laitoin just Vemon paikoilleen 12/2000 e39:siin. Ei herjaa enää pdc ja lähestymispiipitys toimii muuttuen lopulta jatkuvaksi, siis kuten orkkiksessa.
Oletteko maalailleet noita auton väriin vai jättäneet mustaksi?
Niin ja kiitokset lihakimpaleelle uskon vahvistuksestaLast edited by 205/65-15H; 05-09-2020, 14:35.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
Comment