Originally posted by TJJ
View Post
Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
Last edited by Bomb5; 09-06-2013, 12:06.
-
Originally posted by Robi View PostTossa erittäin toimiva ratkaisu. Vaihdettava palikka niin sopii useampaan malliin. http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e39...?tuote=B-A1294
Leave a comment:
-
Originally posted by WSE1 View PostKaikki nuo irtoavat hieman koneistetulla VATA merkkisellä ulosvetimellä, koneistus tarkoittaa että laikkakoneella hiotaan haarukan leukoja ohuemmaksi siitä paksumpien olakkeiden puolelta että mahtuu väliin, tuo VATA kestää työstöstä huolimatta silti täydellisesti. Motonetissa hintaa 19,90 ja olisikohan tuotekoodi ollut 80-4064.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=80-4064 (ei kuvaa)
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=80-4027 (kuvan perusteella vata)Last edited by Bomb5; 02-06-2013, 16:47.
Leave a comment:
-
Originally posted by janke View PostMinulla on tällänen halppis: http://www.virtasenkauppa.fi/img/kuvat_suuret/15076.jpg
Tein vain uuden tuon haarukan vastakappaleen jostain 12mm levystä ja näin tuli lisää tilaa.
Täällä kans tuollainen halpisversio, tosin vastakappaletta jatkettu hitsaamalla.
Nyxästä sillä lähti reaktiotangot ongelmitta, edellisen E39:n kanssa alkuperäinen keskitappi meni väärään, joten pultti tilalla.. kätevästihän tuohon pystyy apuna lyömäänkin, jos pelottaa avata, kuten edellisen kans teki.
Leave a comment:
-
Originally posted by jake2710 View Post
Frachtkosten EU-Ausland: Österreich / Benelux / Dänemark: 9,50 Euro; Frankreich: 14,50 Euro; Italien: 16,00 Euro
Ein Versand in andere EU-Länder ist aus Gründen der Preisangabeverordnung nicht möglich!
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostKatselin kai samanlaista KUKKO-merkkistä ja ilmeisesti tuo nivelen kohdalle tuleva puoli pitää kääntää ja hioa siitä ne muutaman millin korokkeet reunoista pois? Ja sittenkin kai ollaan vielä rajoilla mahtuuko tuo kunnolla.
Täällä jo mainittu Kukko 129-3-A olisi varmaan suoraa toimiva ratkaisu:
Mutta Suomen hinta on ihan levoton, pitäisi löytää saksalainen myyjä. Tuo eBay myyjä ei taida myydä Suomeen.
Tässä ainakin pari ketä myy:
Edit. Jälkimmäisen voi unohtaa, postikulut 25,90€Last edited by jake2710; 12-05-2013, 06:57.
Leave a comment:
-
Jeps, E38:iin vaihtu alatukivartta ja ulosvetäjää ei tarvinnut. Noh, kai tuon VATA:n vois muokata joku päivä varalle.
Leave a comment:
-
Noniin, tuli jumpattua. Samalla huomattiin, että ehdottomasti kätevin yleistyökalu on kunnon moska tuossa nivelhommassa.
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostEn vaan tajua miten tuota Vatan leukaa pitäisi työstää? Ja kummin päin se tulee? Noin päin kuin tuossa Vannetukun kuvassa (ja siitä otetaan silloin nuo reunat pois) vai oikeinpäin (ja sitä vain kavennetaan tms) ?
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostKatselin kai samanlaista KUKKO-merkkistä ja ilmeisesti tuo nivelen kohdalle tuleva puoli pitää kääntää ja hioa siitä ne muutaman millin korokkeet reunoista pois? Ja sittenkin kai ollaan vielä rajoilla mahtuuko tuo kunnolla.
Täällä jo mainittu Kukko 129-3-A olisi varmaan suoraa toimiva ratkaisu:
Mutta Suomen hinta on ihan levoton, pitäisi löytää saksalainen myyjä. Tuo eBay myyjä ei taida myydä Suomeen.
Tein vain uuden tuon haarukan vastakappaleen jostain 12mm levystä ja näin tuli lisää tilaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by janke View PostWSE1 tarkoitti varmaan, että juurikin kuvassa olevassa haarukkaosassa olevat reunat vedetään viilapenkissä kulmahiomakoneella tasaiseksi ja jatketaan hiomista hiukan keskellepäin, niin näin saadaa lisää tilaa ja avaumaa.:think Tuosta haarukan vastakappalleesta joka tulee nivelen pultin päähän voi hioa ainakin 5mm pois.
Täällä jo mainittu Kukko 129-3-A olisi varmaan suoraa toimiva ratkaisu:
Mutta Suomen hinta on ihan levoton, pitäisi löytää saksalainen myyjä. Tuo eBay myyjä ei taida myydä Suomeen.
Leave a comment:
Leave a comment: