Originally posted by TJJ
View Post
Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
-
Originally posted by WSE1 View PostKaikki nuo irtoavat hieman koneistetulla VATA merkkisellä ulosvetimellä, koneistus tarkoittaa että laikkakoneella hiotaan haarukan leukoja ohuemmaksi siitä paksumpien olakkeiden puolelta että mahtuu väliin, tuo VATA kestää työstöstä huolimatta silti täydellisesti. Motonetissa hintaa 19,90 ja olisikohan tuotekoodi ollut 80-4064.
Leave a comment:
-
Tossa erittäin toimiva ratkaisu. Vaihdettava palikka niin sopii useampaan malliin.
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostMulla on tollanen VATA. Se on kyllä muuten varsin asiallinen, mutta avauma ei riitä.Last edited by WSE1; 01-05-2013, 21:51.
Leave a comment:
-
Originally posted by peto2 View Postnyt sain sen varmasti toimivan kaivettua. olen kerran vaihtanut kaikki etupään varret käyttäen juuri kyseistä ulosvedintä. http://www.ebay.de/itm/Kukko-Kugelge...item4852dda9b2
ei halpa mutta toimii.
Leave a comment:
-
Mulla on tollanen VATA. Se on kyllä muuten varsin asiallinen, mutta avauma ei riitä.
Leave a comment:
-
Vannetukussa sama kuvan kanssa tosin tuplasti kalliimmalla:
Tuosta kuvassa näkyvää alempaa leukaa voi työstää niin että tasainen osa jatkuu huomattavasti pidemmälle ja nuo reunat lähtevät pois, näin sopii melkein joka niveleen ja kestää silti.
Leave a comment:
-
nyt sain sen varmasti toimivan mallin kaivettua. olen kerran vaihtanut kaikki etupään varret käyttäen juuri kyseistä ulosvedintä. http://www.ebay.de/itm/Kukko-Kugelge...item4852dda9b2
ei halpa mutta toimii.Last edited by peto2; 01-05-2013, 21:45.
Leave a comment:
-
Kaikki nuo irtoavat hieman koneistetulla VATA merkkisellä ulosvetimellä, koneistus tarkoittaa että laikkakoneella hiotaan haarukan leukoja ohuemmaksi siitä paksumpien olakkeiden puolelta että mahtuu väliin, tuo VATA kestää työstöstä huolimatta silti täydellisesti. Motonetissa hintaa 19,90 ja olisikohan tuotekoodi ollut 80-4064.
Leave a comment:
-
Sattuneesta syystä minuakin kiinnostaisi taas/yhä löytää toimiva ulosvetäjä reaktiotangon ja ylätukivarren niveliin. Tuo eBay linkin ulosvetäjä kai sitten sopisi reaktiotangon niveleen?
Entäs tuo Bilteman sarja:
Leave a comment:
-
Minä oon saanu murtohaarukalla (Bilteman sarja 3:lla vaidettavalla haarukalla, se sopivin vaatii pikku hivautuksen rälläkällä) kaikki etupään tukivarsien pallopäät irti yhdellä moskan lyönnillä.
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostHarrastajaystävällisempään hintaan ebay tarjoaa tälläistä, mikä lienee sopivuus.
http://www.ebay.de/itm/Kugelgelenk-A...item5654dfe544
Leave a comment:
-
Harrastajaystävällisempään hintaan ebay tarjoaa tälläistä, mikä lienee sopivuus.
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostItsellänikin hakusalla sellainen toimiva ulosvedin näiden E38/E39 nivelin irroitukseen. Ebayssä on kyllä ilmoitusten perusteella sopivia... Avaumahan suurin tekijä on, kun perus ulsovetäjissä se ei riitä.
Murtohaarukalla en ole vielä koskaan saanut mitään aikaan. Toki nuo lekallakin irtoaa kuten monesti jo todettu, mutta kiva apuhan tuollainen sopiva ulosvedin olisi.
E: kyllä se on jo iso.. 129-3 olis varmaan lähempänä :think
Last edited by peto2; 30-04-2013, 21:43.
Leave a comment:
Leave a comment: