Originally posted by hoikkas
View Post
E39 moottorin käyntilämpötila
Collapse
X
-
Originally posted by Vehkis View PostVoiskohan sullakin olla visko jumissa??Mulla nimittäin itsellä on visko jumissa ja heittelee lämpöjä muutamalla asteella..
Taas tulee näitä alkeellisia kysymyksiä...BMW i4M50
Comment
-
-
V8:n normaali lämpötila on ajotietokoneen mukaan n.108c +/-3 astetta. Tuon sisällä kun pysyy ajotyylistä riippumatta niin ei pitäisi olla huolta.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostMun 540:stä on talvella vaihdettu jäähdytin, vesipumppu ja termari. Selittääkö se noita eroja suhteessa Stoneen ja Jarkkil:iin?
Samat osat vaihdettu myös täällä...
Comment
-
-
Rahu - mites se että mulla maantiellä se lämpötila putoaa kaupunki hissuttelusta siihen 99 asteeseen. Maantiellä näyttääkin ihan ok:lta (eli 108 +- 3astetta, eli 105 astetta).
Lähen tästä vähän kruisaileen ja autopesulle, iltapäivällä kerron uusia lukemia.
Ohi aiheesta... kyllä tekisi mieli laittaa jo kesäkummit alle, mutta yöt voi olla petollisiaBMW i4M50
Comment
-
-
Jos visko on jumissa sen kyllä KUULEE. Vanhassa pirssissä (535) oli pari päivää visko täysin lukossa ja äänet sen mukaiset. Oli kun vanha kartano volvo ja konepellin alta kävi ihan älytön ilmanvirtaus!! Tuntu kun autosta olis lähteny sata heppaa laitumille. Jos visko on kunnossa, pitäs kylmänä pystyy ottaa flektistä käsin kiinni ja liikkeen pysähtyä. Jos taas jumissa nappaa sormille ihan vitusti...
Comment
-
-
Originally posted by jarkkil View PostJos visko on jumissa sen kyllä KUULEE. Vanhassa pirssissä (535) oli pari päivää visko täysin lukossa ja äänet sen mukaiset. Oli kun vanha kartano volvo ja konepellin alta kävi ihan älytön ilmanvirtaus!! Tuntu kun autosta olis lähteny sata heppaa laitumille. Jos visko on kunnossa, pitäs kylmänä pystyy ottaa flektistä käsin kiinni ja liikkeen pysähtyä. Jos taas jumissa nappaa sormille ihan vitusti...
Sanoivat vaan huollossa että siitä on visko jumissa,mutta en oo jaksanut tutkia sitä sen tarkemmin..
Saatana kusettiko ne siellä huollossa ihan vaan pelotellakseen muaNyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Originally posted by Vehkis View PostNo siinä tapuksessa täytyy tutkia tarkemmin tuota omaa viskoa.
Sanoivat vaan huollossa että siitä on visko jumissa,mutta en oo jaksanut tutkia sitä sen tarkemmin..
Saatana kusettiko ne siellä huollossa ihan vaan pelotellakseen mua
Comment
-
-
Originally posted by mauritius bleu View Posttota onkhaa tossa ämmäsä tuo mittari kokonaan seko kun mul ei nouse ko 75 asteeseen lämpö, juuri eka viivan yli?? tekee sillontällön kyl sitä että viisari pamahtaa yli punasenki ja sit on lukemat valikossa -128 astetta!
Viisaammat korjatkoon jos oon ihan väärässä.Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Originally posted by mauritius bleu View Posttota onkhaa tossa ämmäsä tuo mittari kokonaan seko kun mul ei nouse ko 75 asteeseen lämpö, juuri eka viivan yli?? tekee sillontällön kyl sitä että viisari pamahtaa yli punasenki ja sit on lukemat valikossa -128 astetta!BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by mauritius bleu View Postkiitos faktasta rahulle!
kävin juuri toteamassa että kun lämpötila anturista vetää johon pois niin näyttää juurikin tuota (miinus!)-128 astetta! täytyypäs kokeilla vaihtaa tuo anturi josko tuo sekoilu loppus... mut tästä ropleemasta onki jo toisessa topikissa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment