Originally posted by janke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 moottorin käyntilämpötila
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostTässä on kyllä viimeaikoina ollut aika huonoja termareita liikenteessä. Ei tosin ole ollut bmw:ssä mutta muutama kpl on mennyt pimeäksi jo ihan parin kk kuluessa vaihdosta.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Kuinka rikkoutunut termostaatti vaikuttaa moottorin toimintaan?
Tuossa yllä jo kirjoitinki kun termari on rikki ja ei koneessa lämmöt nouse "normaalilukemaan".
Äkkiseeltään tulee mieleen, että bensan kulutus varmaan nousee ja majoneesin tuotto nousee, mutta vaikuttaisko päästöihin?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostKuinka rikkoutunut termostaatti vaikuttaa moottorin toimintaan?
Tuossa yllä jo kirjoitinki kun termari on rikki ja ei koneessa lämmöt nouse "normaalilukemaan".
Äkkiseeltään tulee mieleen, että bensan kulutus varmaan nousee ja majoneesin tuotto nousee, mutta vaikuttaisko päästöihin?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostNo vaikuttaa melko varmasti jos seokset ovat vielä kylmälle koneelle rikastettua mallia.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNäin minullakin, eli taitaa käydä 95´ myös. Vittu, kun meni latentista vesiletku poikki ja kerkis lämpömittari hypätä punaiselle
Minkalaisella mittauksella pystyy näkemään onko kansi halki?E39 523i Turbo
Comment
-
-
Nuo 95-98 lukemat on ihan normaaleja m52 koneelle.
Janke vois kokeilla miten viskon pois ottaminen vaikuttaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNuo 95-98 lukemat on ihan normaaleja m52 koneelle.
Janke vois kokeilla miten viskon pois ottaminen vaikuttaa.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOlisko viskossa jotain häikkää vai mitä hait tällä? Mikäköhän tässä M52:ssa on yleensä normaali moottorin lämpötila? Termarin nyt ainakin vaihdan joka tapauksessa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo sitä tarkotin. Se vaikuttaa pakkasilla yllättävän paljonkin, jos se on umpijumissa.
Edit: Tuo viskohan taitaa toimia sittenkin oikein?
Tuossa videossa on aika tiukan oloinen tuossa alussa kun tuo jamppa sitä testaa. Minulla pysähtyy heti kun hieman koskettaa.
Ja minulla toimii suurinpiirtein noin:https://www.youtube.com/watch?v=qUN17UEUWmcLast edited by janke; 19-01-2017, 14:32.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTestasin tuon mun viskon äsken ja siihen ei tarvinnu kun vähän koskea pahvinpalalla niin pysähtyi? Ja tästä rohkaistuna otin ihan käsin kiinni, niin samahomma eli ei tuntunut missään. Pitääkö tässä nyt ensin uusia visko ja katsoa mitä sitten tapahtuu lämmöille?
Edit: Tuo viskohan taitaa toimia sittenkin oikein?
Tuossa videossa on aika tiukan oloinen tuossa alussa kun tuo jamppa sitä testaa. Minulla pysähtyy heti kun hieman koskettaa.
Ja minulla toimii suurinpiirtein noin:https://www.youtube.com/watch?v=qUN17UEUWmcBmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOlisko tähän mitään kommenttia? Tietäis että pitääkö tilata uusi visko?
Se taas on eri juttu ottaako kuumana kiinni mutta liioista lämmöistä ei tainnutkaan olla ongelmia.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSiis viileänä pitää pysähtyä helposti. Sen mukaan ainakin ainakin viskosi toimii ihan oikein.
Se taas on eri juttu ottaako kuumana kiinni mutta liioista lämmöistä ei tainnutkaan olla ongelmia.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment